Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (Ноутбук, миша, багатофункіональний пристрій з додатковим комплектом оригінальних чорнил, телевізори Smart TV для НУШ)
Очікувана вартість
274 696,00 UAH
UA-2020-08-14-001259-a a6b2cbfb7cb74399b137a8c29a099610
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген Бугай

+380989583059 41221628@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ, ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ БОРЩІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41221628
Місцезнаходження: 48702, Україна , Тернопільська обл., місто Борщів, вул. Грушевського, д. 5
Контактна особа: Євген Бугай
+380989583059
41221628@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 10:10
Звернення за роз’ясненнями: до 29 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 08 вересня 2020 13:38
Очікувана вартість: 274 696,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 374,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Категорія замовника відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника. 41221628. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою.
Документи та довідки, які вимагаються тендерною документацією, видані Учаснику держорганами, підприємствами, закладами та організаціями, що мають юридичну силу на території України, мають бути складені українською мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж українська мові, він повинен бути перекладений українською мовою та переклад (або справжність підпису перекладача) засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 найменувань
Машини для обробки даних (Ноутбук, миша, багатофункіональний пристрій з додатковим комплектом оригінальних чорнил, телевізори Smart TV для НУШ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48702, Україна, Тернопільська область, м.Борщів, вул. Грушевського, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводяться Замовником не пізніше ніж через 30 календарних днів після поставки товару за адресою Замовника і згідно представлених Постачальником відповідних накладних документів за наявності фінансування. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
31 серпня 2020 10:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2020 10:02
Перелік змін_2.docx
31 серпня 2020 10:02
ТД_ПК(Зміни_2).doc
28 серпня 2020 10:23
Перелік змін.docx
28 серпня 2020 10:23
ТД_ПК(Зміни).doc
14 серпня 2020 10:10
ДОДАТОК1.doc
14 серпня 2020 10:10
ДОДАТОК 2.doc
14 серпня 2020 10:10
ДОДАТОК 3.doc
14 серпня 2020 10:10
ТД_ПК(1).doc
31 серпня 2020 10:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 серпня 2020 10:02
Перелік змін_2.docx
31 серпня 2020 10:02
ТД_ПК(Зміни_2).doc
28 серпня 2020 10:23
Перелік змін.docx
28 серпня 2020 10:23
ТД_ПК(Зміни).doc
14 серпня 2020 10:10
ДОДАТОК1.doc
14 серпня 2020 10:10
ДОДАТОК 2.doc
14 серпня 2020 10:10
ДОДАТОК 3.doc
14 серпня 2020 10:10
ТД_ПК(1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 18 серпня 2020 02:35
Дата відповіді: 28 серпня 2020 10:51
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1) Так, зкамовником відповідно до закону буде розглядатись «еквівалент» товару відповідно до технічних характеристик. Еквівалент/аналог товару не повинен погіршувати якість товару або мати кращі характеристики.
2) Ні, Замовник закуповує лише поставку товару за адресою визначеною тендерною документацією.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-14-001259-a.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: Фізична особа-підприємець САЛАМАХА АНДРІЙ ФЕДОРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3193504599
Наявність документів
1 Не надано копію ліцензії або іншого дозвільного документу на провадження первинного виду господарської діяльності Мною надані документи, а саме : Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб свідоцтво платника єдиного податку 2 Не надано гарантійний лист про те, що учасник дотримується законодавства "про санкції" Статтею 17 регламентується дотримання законодавства «про санкції» 3 Не надано інструкції з експлуатації запропонованого товару, окрім на телевізор, але не затверджено з печаткою та підписом учасника. Вимога містить упереджений характер, так, як учасник ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" також не затвердив інструкції печаткою і підписом. 4 гарантію учасник надає на 1 рік використання, вимогами тендерної документації передбачено 24 місяці. Із додатку №2 ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ. ДК 021:2015 «30210000-4 — Машини для обробки даних» (Ноутбук, миша, багатофункціональний пристрій з додатковим комплектом оригінальних чорнил, телевізори Smart TV для НУШ) Ноутбук Гарантія від виробника, міс: не менше ніж 12 Миша Гарантія від виробника, міс: не менше ніж 36 Багатофункціональний пристрій з додатковим комплектом оригінальних чорнил Гарантія: не менше ніж 12 місяців від виробника обладнання Телевізори SmartTV для НУШ Гарантія - не менше 24 місяців від дати продажу Мої характеристики Із додатку №2 Ноутбук Lenovo Ideapad s145-151gm 12 місяців Миша Trust Carve Black 36 місяців Принтер EPSON L3110 12 місяців Hoffson A55HD300T2S –24 місяці гарантії Тому, також четверта вимога, що вказана у відмові не відповідає дійсності Також згідно технічної документації учасник ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" вказує у технічній документації модель телевізора Vinga L55UHD21B, проте з офіційних джерел https://vinga.ua/ru/televizor_vinga_l55uhd21b відомо, що телевізор поставляється без SmartTV, що є основною вимогою по тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-07-000026 ● 38e80802713c451f90b2da09d7f3e610
  • Статус: вирішено ● Дата: 12 листопада 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 жовтня 2020 13:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

07.10.2020 №63
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА


Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 07.10.2020 №63
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:

1. UA-2020-08-14-001259-a від 14.08.2020 – дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-08 10:27:28

Запит про надання пояснення

В межах проведення моніторингу закупівлі «Машини для обробки даних (Ноутбук, миша, багатофункіональний пристрій з додатковим комплектом оригінальних чорнил, телевізори Smart TV для НУШ)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-14-001259-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, чинній на час оголошення процедури закупівлі, далі - Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
1. Просимо надати інформацію чому відповідь на звернення, яке надійшло 18.08.2020 Вами надано 28.08.2020, а не протягом трьох робочих днів з дня його оприлюднення як це передбачено частиною першою статті 24 Закону України « Про публічні закупівлі»?
2. Чому в тендерній документації чітко не зазначено строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними?

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-09 12:20:23

Відповідь на запит

Тендерний комітет не встиг вчасно надати відповідь учаснику через електронну систему тому для вирішення цієї невідповідності було надано відповідь з порушенням термінів та подовжено кінцевий термін для подання цінових пропозицій.
Тендерна документація містить додатки, які є невід'ємною складовою та саме Додаток 1 містить інформацію про строк дії цінової пропозиції.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-09 09:39:34

Запит про надання пояснення

В межах проведення моніторингу закупівлі «Машини для обробки даних (Ноутбук, миша, багатофункіональний пристрій з додатковим комплектом оригінальних чорнил, телевізори Smart TV для НУШ)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-14-001259-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, чинній на час оголошення процедури закупівлі, далі - Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
1. Чому не відхилено пропозицію учасника переможця торгів ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» як такого, що всупереч вимогам підпункту 5.5. пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір не надав документів на підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції передбачених пунктом 13 частини першої статті 17 Закону?
2. Чи укладено за результатами торгів договір з ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»? Якщо договір укладено поясніть причину його не оприлюднення в строки визначені статтею 10 Закону.

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-12 13:01:35

Відповідь на запит

1. Після кваліфікації учасника переможцем процедури закупівлі підстав для відхилення не було. Згідно чинного законодавства учасником було завантажено в електронну систему закупівель всі документи передбачені вимогами ст.. 17 ЗУ «Про Публічні закупівлі», також система автоматично сформувала інформацію про відсутність заборгованості.
2. Договір з переможцем процедури закупівлі не було укладено з причини відмови переможця, на цій підставі було оприлюднене рішення про дискваліфікацію.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Учасника переможця було диквалфіковано, відповідне рішення оприлюднено. Висновок ДАСУ було виконано

2020-10-16 14:31:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання надання роз’яснень щодо тендерної документації встановлено порушення частини першої статті 24 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання надання роз’яснень щодо тендерної документації встановлено порушення частини першої статті 24 Закону.) • усунуто

Порушення усунуто.

2020-10-26 15:53:43

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2020 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець САЛАМАХА АНДРІЙ ФЕДОРОВИЧ 269 702,00
UAH з ПДВ
266 903,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 269 694,00
UAH з ПДВ
268 276,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 10:35
Електронний підпис
31 серпня 2020 10:32
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:06
Електронний підпис
28 серпня 2020 17:05
ДОДАТОК №3.pdf
28 серпня 2020 17:05
Довіреність.pdf
28 серпня 2020 17:05
паспорт.pdf
28 серпня 2020 17:05
Інформаційна довідка.pdf
28 серпня 2020 17:05
ДОДАТОК №2.pdf
28 серпня 2020 17:04
довідка стаття 17.pdf
28 серпня 2020 17:04
виписка.pdf
28 серпня 2020 17:04
ДОДАТОК №1.pdf

Публічні документи

18 вересня 2020 10:18
Д_пункт_ч2_ст17.pdf
18 вересня 2020 10:18
Д_пункт12_ч1_ст17.pdf
18 вересня 2020 10:18
МВС 17.09.zip
07 вересня 2020 22:54
Електронний підпис
07 вересня 2020 22:34
Електронний підпис
07 вересня 2020 22:33
Проект договору_18547747.pdf
07 вересня 2020 22:33
Технічні вимоги.pdf
07 вересня 2020 22:33
Протокол Право Підпису.pdf
07 вересня 2020 22:33
Статут копія.pdf
07 вересня 2020 22:33
18547747_пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП САЛАМАХА АНДРІЙ ФЕДОРОВИЧ

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець САЛАМАХА АНДРІЙ ФЕДОРОВИЧ
#3193504599
Відхилено 266 903,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 10:37
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Рішення скасоване 268 276,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 12:06
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 268 276,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2020 14:37

Інформація про відміну

Дата відміни
09 жовтня 2020 14:37
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі