Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ, ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ТА СПОРТУ БОРЩІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 41221628 |
Місцезнаходження: | 48702, Україна , Тернопільська обл., місто Борщів, вул. Грушевського, д. 5 |
Контактна особа: |
Євген Бугай +380989583059 41221628@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2020 10:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 вересня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 08 вересня 2020 13:38 |
Очікувана вартість: | 274 696,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 374,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою.
Документи та довідки, які вимагаються тендерною документацією, видані Учаснику держорганами, підприємствами, закладами та організаціями, що мають юридичну силу на території України, мають бути складені українською мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж українська мові, він повинен бути перекладений українською мовою та переклад (або справжність підпису перекладача) засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар проводяться Замовником не пізніше ніж через 30 календарних днів після поставки товару за адресою Замовника і згідно представлених Постачальником відповідних накладних документів за наявності фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 серпня 2020 10:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
31 серпня 2020 10:02 |
Перелік змін_2.docx | |
31 серпня 2020 10:02 |
ТД_ПК(Зміни_2).doc | |
28 серпня 2020 10:23 |
Перелік змін.docx | |
28 серпня 2020 10:23 |
ТД_ПК(Зміни).doc | |
14 серпня 2020 10:10 |
ДОДАТОК1.doc | |
14 серпня 2020 10:10 |
ДОДАТОК 2.doc | |
14 серпня 2020 10:10 |
ДОДАТОК 3.doc | |
14 серпня 2020 10:10 |
ТД_ПК(1).doc |
31 серпня 2020 10:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 серпня 2020 10:02 |
Перелік змін_2.docx
|
|||
31 серпня 2020 10:02 |
ТД_ПК(Зміни_2).doc
|
|||
28 серпня 2020 10:23 |
Перелік змін.docx
|
|||
28 серпня 2020 10:23 |
ТД_ПК(Зміни).doc
|
|||
14 серпня 2020 10:10 |
ДОДАТОК1.doc
|
|||
14 серпня 2020 10:10 |
ДОДАТОК 2.doc
|
|||
14 серпня 2020 10:10 |
ДОДАТОК 3.doc
|
|||
14 серпня 2020 10:10 |
ТД_ПК(1).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1) Так, зкамовником відповідно до закону буде розглядатись «еквівалент» товару відповідно до технічних характеристик. Еквівалент/аналог товару не повинен погіршувати якість товару або мати кращі характеристики.
2) Ні, Замовник закуповує лише поставку товару за адресою визначеною тендерною документацією.
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-07-000026 ● 38e80802713c451f90b2da09d7f3e610
- Статус: вирішено ● Дата: 12 листопада 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2020 13:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.10.2020 №63
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 07.10.2020 №63
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2020-08-14-001259-a від 14.08.2020 – дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-08 10:27:28
Запит про надання пояснення
В межах проведення моніторингу закупівлі «Машини для обробки даних (Ноутбук, миша, багатофункіональний пристрій з додатковим комплектом оригінальних чорнил, телевізори Smart TV для НУШ)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-14-001259-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, чинній на час оголошення процедури закупівлі, далі - Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
1. Просимо надати інформацію чому відповідь на звернення, яке надійшло 18.08.2020 Вами надано 28.08.2020, а не протягом трьох робочих днів з дня його оприлюднення як це передбачено частиною першою статті 24 Закону України « Про публічні закупівлі»?
2. Чому в тендерній документації чітко не зазначено строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-09 12:20:23
Відповідь на запит
Тендерний комітет не встиг вчасно надати відповідь учаснику через електронну систему тому для вирішення цієї невідповідності було надано відповідь з порушенням термінів та подовжено кінцевий термін для подання цінових пропозицій.
Тендерна документація містить додатки, які є невід'ємною складовою та саме Додаток 1 містить інформацію про строк дії цінової пропозиції.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-09 09:39:34
Запит про надання пояснення
В межах проведення моніторингу закупівлі «Машини для обробки даних (Ноутбук, миша, багатофункіональний пристрій з додатковим комплектом оригінальних чорнил, телевізори Smart TV для НУШ)», (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-14-001259-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, чинній на час оголошення процедури закупівлі, далі - Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
1. Чому не відхилено пропозицію учасника переможця торгів ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ» як такого, що всупереч вимогам підпункту 5.5. пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір не надав документів на підтвердження відсутності підстав для відхилення тендерної пропозиції передбачених пунктом 13 частини першої статті 17 Закону?
2. Чи укладено за результатами торгів договір з ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»? Якщо договір укладено поясніть причину його не оприлюднення в строки визначені статтею 10 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-12 13:01:35
Відповідь на запит
1. Після кваліфікації учасника переможцем процедури закупівлі підстав для відхилення не було. Згідно чинного законодавства учасником було завантажено в електронну систему закупівель всі документи передбачені вимогами ст.. 17 ЗУ «Про Публічні закупівлі», також система автоматично сформувала інформацію про відсутність заборгованості.
2. Договір з переможцем процедури закупівлі не було укладено з причини відмови переможця, на цій підставі було оприлюднене рішення про дискваліфікацію.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Учасника переможця було диквалфіковано, відповідне рішення оприлюднено. Висновок ДАСУ було виконано
2020-10-16 14:31:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання надання роз’яснень щодо тендерної документації встановлено порушення частини першої статті 24 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання надання роз’яснень щодо тендерної документації встановлено порушення частини першої статті 24 Закону.) • усунуто
Порушення усунуто.
2020-10-26 15:53:43
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 вересня 2020 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець САЛАМАХА АНДРІЙ ФЕДОРОВИЧ |
269 702,00
UAH з ПДВ
|
266 903,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
269 694,00
UAH з ПДВ
|
268 276,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець САЛАМАХА АНДРІЙ ФЕДОРОВИЧ #3193504599 |
Відхилено |
266 903,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2020 10:37
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Рішення скасоване |
268 276,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2020 12:06
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
268 276,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2020 14:37
|