Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03221000-6- Овочі (ДК 021:2015) Буряк столовий врожаю 2020 року (ДК 021:2015 03221111-7) Морква врожаю 2020 року (ДК 021:2015 03221112-4) Листя салату врожаю 2020 року (ДК 021:2015 03221300-9) Петрушка врожаю 2020 року (ДК 021:2015 03221300-9) Спаржа врожаю 2020 року (ДК 021:2015 03221120-5)
Очікувана вартість
40 800,00 UAH
UA-2020-08-14-000999-a 7c513e9deb814168bd939c0b5db0e0a4
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петро Дреженков

+380977535893 nata_79mv1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР МВС УКРАЇНИ "ПІВДЕННИЙ БУГ"
Код ЄДРПОУ: 08733794
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. Шевченка, 25
Контактна особа: Петро Дреженков
+380977535893
nata_79mv1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 09:53
Звернення за роз’ясненнями: до 21 серпня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 серпня 2020 20:00
Очікувана вартість: 40 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 204,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кілограми
Буряк столовий врожаю 2020 року (ДК 021:2015 03221111-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, вул. Шевченка,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1000 кілограми
Морква врожаю 2020 року
(ДК 021:2015 03221112-4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, вул. Шевченка,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
50 кілограми
Листя салату врожаю 2020 року (ДК 021:2015 03221300-9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, вул. Шевченка,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
50 кілограми
Петрушка врожаю 2020 року
(ДК 021:2015 03221300-9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, вул. Шевченка,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
20 кілограми
Спаржа врожаю 2020 року
(ДК 021:2015 03221120-5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м.Хмільник, вул. Шевченка,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводяться шляхом оплати Замовником після пред’явлення Постачальником рахунка на оплату товару (згідно п.7 ст.51 Бюджетного кодексу України – за фактом поставки товару). Для проведення оплати до рахунка додається накладна на товар. Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст..49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 09:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 09:53
ДОДАТОК 4 цінова пропозиція.docx
14 серпня 2020 09:53
ДОДАТОК 3 обробка персональн даних.docx
14 серпня 2020 09:53
ДОДАТОК 1 кваліф вимоги.docx
14 серпня 2020 09:53
ДОДАТОК 2 технічне завданя.docx
14 серпня 2020 09:53
ДОДАТОК 5 проект договору.docx
14 серпня 2020 09:53
ТД-овочі 2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КІРГАН ОЛЕКСАНДР ВЛАДИСЛАВОВИЧ" 32 400,00
UAH з ПДВ
32 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 21:46
Електронний підпис
26 серпня 2020 21:44
034 проект договору.pdf.p7s
26 серпня 2020 21:44
034 проект договору.pdf
26 серпня 2020 21:44
032 Мед книжка 2.pdf
26 серпня 2020 21:44
032 Мед книжка 1.pdf
26 серпня 2020 21:44
031 Довідки санобробка.pdf
26 серпня 2020 21:44
030 Договори санобробка.pdf
26 серпня 2020 21:44
025 Потужності Будків.pdf
26 серпня 2020 21:44
024 Документи на якість.pdf
26 серпня 2020 21:44
019 Довідка довкілля.pdf.p7s
26 серпня 2020 21:44
019 Довідка довкілля.pdf
26 серпня 2020 21:44
016 Єдиний податок.pdf
26 серпня 2020 21:44
013 Витяг ЄДР.pdf
26 серпня 2020 21:44
012-1 ч 2 стаття 17.pdf.p7s
26 серпня 2020 21:44
012-1 ч 2 стаття 17.pdf
26 серпня 2020 21:44
012 стаття 17.pdf.p7s
26 серпня 2020 21:44
012 стаття 17.pdf
26 серпня 2020 21:44
011 Довідка працівники.pdf
26 серпня 2020 21:44
009 Накладна договір 291.pdf
26 серпня 2020 21:44
009 Накладна Договір 60.pdf
26 серпня 2020 21:44
008 Договір 291.pdf
26 серпня 2020 21:44
008 Договір 60.pdf
26 серпня 2020 21:44
002 Паспорт.pdf
26 серпня 2020 21:44
002 Код.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КІРГАН ОЛЕКСАНДР ВЛАДИСЛАВОВИЧ"

Інформація про відміну

Дата відміни
31 серпня 2020 20:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій