Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ковбасні вироби
Очікувана вартість
693 491,00 UAH
UA-2020-08-14-000666-a 98c49322bb104ebdb176e90bc38217f5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руслан Гайворонський

+380974832683 adm.vks-hmelnik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральний військовий клінічний санаторій "Хмільник"
Код ЄДРПОУ: 08482599
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. 1-го Травня, 39
Контактна особа: Руслан Гайворонський
+380974832683
adm.vks-hmelnik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було оголошено процедури «відкриті торги» за номерами UA-2020-07-06-007348-a та UA-2020-07-27-000389-b, які були відмінені на підставі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 09:34
Оскарження наміру укласти договір: 25 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2450 кілограми
Сардельки (ДК 021:2015 15131130-5 Ковбаси)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмілник, вул. 1Травня, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти
2400 кілограми
Ковбаса напівкопчена (ДК 021:2015 15131130-5 Ковбаси)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, м. Хмілник, вул. 1Травня, 39
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 180 Банківські 100

Тендерна документація

14 серпня 2020 09:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП БУЛИКОВА ВАЛЕНТИНА СЕРГІЇВНА
#2045518562
Переможець 663 480,00
UAH
14 серпня 2020 09:34

Документи

14 серпня 2020 09:34
Електронний підпис
14 серпня 2020 09:34
Протокол 91.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 09:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП БУЛИКОВА ВАЛЕНТИНА СЕРГІЇВНА
#2045518562
663 480,00
UAH
Документи

Документи

14 серпня 2020 09:34
Електронний підпис
14 серпня 2020 09:34
Протокол 91.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2021 07:50
Додаткова угода № 3 ковбасні вироби.pdf зміни до договору
14 січня 2021 07:49
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:21
Додатоткова угода ковбасні вироби.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:08
Електронний підпис укладений
25 серпня 2020 13:31
Договір№240.pdf укладений
25 серпня 2020 13:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Предметом додаткової угоди № 2 є збільшення терміну договору № 240 від 25.08.2020 року (ковбасні вироби) до 01 квітня 2021р.
Номер договору про закупівлю: 240
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 240
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML