Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
машини для обробки даних (комплект ноутбук і багатофункціональний пристрій (30210000-4), ноутбук (30213100-6), планшетний комп’ютер (30213200-7))
Очікувана вартість
482 285,00 UAH
UA-2020-08-14-000012-a ● 40d4822a296e4a0ab44dd74cf276d241
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Хорольської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145671 |
Місцезнаходження: | 37800, Україна , Полтавська обл., м. Хорол, вул. Незалежності, 88 |
Контактна особа: |
Ірина Вікторівна Радченко +380536233567,+380536233483,+380536233239 horol-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 14 серпня 2020 00:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 серпня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2020 13:08 |
Очікувана вартість: | 482 285,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 822,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 комплект
комплект ноутбук і багатофункціональний пристрій (30210000-4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37800, Україна, Полтавська область, м.Хорол, вул. Незалежності, 88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
ноутбук (30213100-6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37800, Україна, Полтавська область, м.Хорол, вул. Незалежності,88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штуки
планшетний комп’ютер (30213200-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37800, Україна, Полтавська область, м.Хорол, вул. Незалежності, 88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товарів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2020 00:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2020 00:28 |
Проєкт договору.docx | |
14 серпня 2020 00:28 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо вимог тендерної документації
Дата подання: 14 серпня 2020 15:26
Дата відповіді: 14 серпня 2020 16:23
пунктом 2.2. Додатку 1 вимагається надання документів: Копія щонайменше одного документу, яким встановлено наявність трудових або цивільно-правових відносин із працівником(ами) учасника або спеціалістом(ами), який(і) учасником безпосередньо планується залучати до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами процедури закупівлі.
Фізична особа-підприємець веде спрощений облік і документом, який свідчитьпро використання найманої праці є Повідомлення органу ДФС про прийняття працівника на роботу.
Чи буде вважатися достатнім підтвердженням наявності трудових відносин надання копії повідомлення про прийняття працівника на роботу із електронною відміткою органа ДФС про прийняття документу та Квитанції № 2 про його прийняття?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Будь-який документ визначений в тендерній документації, яким відображено дані про працівника і його працевлаштування
Тендер
Дата подання: 17 серпня 2020 15:31
Дата відповіді: 18 серпня 2020 08:43
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Добрий день ! Нам потрібно тільки товар.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-08-14-000012-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС", Код ЄДРПОУ:43509985
Дата подання: 18 серпня 2020 10:15
Щодо надання автризаційного листа виробника
Замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом України «Про публічні закупівлі», під час здійснення придбання замовником товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо Вашу увагу, що надання авторизаційного листа-підтвердження від офіційного виробника є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі, за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні. Гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі здійснюється в авторизованих сервісних центрах на території України. Висновки Замовників, що авторизаційний лист – є гарантією постачання якісного товару може свідчити лише про те, шо дана вимога могла бути прописана під конкретного учасника, що є фактом порушення принципу відкритості та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дотримання принципів закупівель забезпечується зокрема через вільний доступ необмеженого кола потенційних надавачів послуг до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Жодним нормативним актом у обов’язкових вимогах не передбачено, що учасник повинен мати лист про авторизацію для впровадження своєї комерційної діяльності у сфері публічних закупівель. Така вимога суттєво обмежує право на участь інших учасників. Скасовується принцип добросовісної конкуренції. Ставить в нерівні умови одних по відношенню до інших учасників.
Разом з тим, відповідно до Статті 5 Закону, Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах.
Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
На підставі вищезазначеного просимо внести зміни до тендерної документації, та не вимагати від Учасників документів, які порушують умови проведення закупівель.
Для ознайомлення з практикою та підтвердження того, що надання авторизаційного листа є дискримінаційною вимогою з боку Замовників надаємо практику Замовників в системі держ.закупівель
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 серпня 2020 18:12
Шановний учасник!
Замовник не встановлює в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимог до учасників закупівлі інших, ніж в Статті 5 Розділу III. ВИМОГИ ДО УЧАСНИКА СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ, що не є дискриінаційними, адже відповідають положенням частини 2 Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також, в рамках повноважень, наданих Законом, Замовник оприлюднює інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 3 частини 3 Статті 14
Такі технічні та якісні вимоги до предмета цієї закупівлі визначають офіційно імпортовані в Україну пристрої із операційною системою та всіма необхідними ліцензіями для забезпечення функціональних вимог до предмета закупівлі та гарантійними зобов’язаннями безпосередньо від виробника на території України.
З метою попередження поставки фальсифікатів та неякісного Товару, який не відповідає вказаним вимогам, уникнення ризику втрат через неотримання в повному обсязі всіх належних складових якості офіційно представленого виробниками в Україні Товару, Замовник вимагає в складі пропозицій Учасників надати підтвердження від виробників запропонованих Товарів або їх офіційних представників на території України факту належності запропонованого предмета закупівлі до легітимних каналів постачання та розповсюдження на предмет закупівлі гарантійних зобов’язань виробника в повному обсязі, в формі листів у довільній формі, що, в свою чергу, відповідає положенням частини 5 Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
З урахуванням викладеного вище Замовник із дотриманням принципів здійснення публічних закупівель діє в рамках наданих Законом повноважень та залишає оголошення про проведення спрощеної закупівлі без змін.
Замовник не встановлює в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимог до учасників закупівлі інших, ніж в Статті 5 Розділу III. ВИМОГИ ДО УЧАСНИКА СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ, що не є дискриінаційними, адже відповідають положенням частини 2 Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Також, в рамках повноважень, наданих Законом, Замовник оприлюднює інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 3 частини 3 Статті 14
Такі технічні та якісні вимоги до предмета цієї закупівлі визначають офіційно імпортовані в Україну пристрої із операційною системою та всіма необхідними ліцензіями для забезпечення функціональних вимог до предмета закупівлі та гарантійними зобов’язаннями безпосередньо від виробника на території України.
З метою попередження поставки фальсифікатів та неякісного Товару, який не відповідає вказаним вимогам, уникнення ризику втрат через неотримання в повному обсязі всіх належних складових якості офіційно представленого виробниками в Україні Товару, Замовник вимагає в складі пропозицій Учасників надати підтвердження від виробників запропонованих Товарів або їх офіційних представників на території України факту належності запропонованого предмета закупівлі до легітимних каналів постачання та розповсюдження на предмет закупівлі гарантійних зобов’язань виробника в повному обсязі, в формі листів у довільній формі, що, в свою чергу, відповідає положенням частини 5 Статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
З урахуванням викладеного вище Замовник із дотриманням принципів здійснення публічних закупівель діє в рамках наданих Законом повноважень та залишає оголошення про проведення спрощеної закупівлі без змін.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 13:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Неділько Ігор Віталійович |
482 004,00
UAH з ПДВ
|
482 004,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРЕНЕРГОСЕРВІС-ГРУП" |
482 226,00
UAH з ПДВ
|
482 226,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа підприємець Неділько Ігор Віталійович #3194023578 |
Відхилено |
482 004,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2020 20:18
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРЕНЕРГОСЕРВІС-ГРУП" #40572939 |
Переможець |
482 226,00
UAH з ПДВ
|
10 вересня 2020 16:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2021 16:54
|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2020 16:34
|
Договір.pdf | укладений |
22 вересня 2020 16:29
|