Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Бозутиніб 100 мг)
CPV: 33600000-6 Pharmaceutical products (Bosutinib 100 mg)
Очікувана вартість
28 413 830,55 UAH
UA-2020-08-13-009027-a daa3be56ccc5496092c1432d5b025288
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE
National ID: 42574629
Contact point: Daria Pakhomova
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 18:14
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2020 11:00
Початок аукціону: 12 жовтня 2020 13:38
Очікувана вартість: 28 413 830,55 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 142 069,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 13 серпня 2020 18:14
Enquiries until: 03 вересня 2020 11:00
Complaints submission until: до 09 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 вересня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 28 413 831 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 142 069 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
111615 одиниця
Бозутиніб 100 мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Bosutinib

Bosutinib 100 mg
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 01 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку замовника. Замовником може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання щодо реєстраційних документів
Дата подання: 21 серпня 2020 00:06
Дата відповіді: 27 серпня 2020 10:50
Доброго дня. Окрім звичайного реєстраційного посвідчення на українські упаковки, виробник має також посвідчення від 2018 року для упаковок США для закупівлі спеціалізованою організацією. Якщо виробник планує подаватися з упаковками США, чи достатнім буде посвідчення для закупівлі спеціалізованою організацією (наразі є новий порядок та новий формат РП для закупівлі особою, уповноваженою на здійснення закупівель у сфері охорони здоров'я (ДП «Медичні закупівлі»)) для участі у тендері та для підписання контракту? З 2018 року інструкція для застосування препарату у США оновилася, тому перед поставкою товару виробник планує отримувати нове посвідчення за прискореною процедурою. Це нове посвідчення буде мати інший номер. Чи вноситься номер посвідчення у контракт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день,
Вимогами тендерної документації, серед іншого, передбачено необхідність подання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції копії дійсного реєстраційного посвідчення на лікарський засіб, виданого відповідним уповноваженим органом в Україні, та копії інструкції для медичного застосування, викладеної державною мовою. Разом з тим, вимогами Тендерної документації передбачено можливість подання документів для незареєстрованого в Україні лікарського засобу. У випадку, якщо лікарський засіб є незареєстрованим в Україні на дату надання тендерної пропозиції, учасник процедури закупівлі зобов’язується надати документи, визначені у переліку, наведеному у Додатку 2 до Тендерної документації.
У проекті Договору не передбачено внесення номеру реєстраційного посвідчення.
При цьому, відповідно до статті 20 Закону України “Про лікарські засоби” на території України можуть реалізовуватись лише зареєстровані лікарські засоби, крім випадків, передбачених цим Законом.
Тому Додатком 2 до Тендерної документації визначається, що у випадку, якщо лікарський засіб є незареєстрованим в Україні на дату надання тендерної пропозиції, учасник процедури закупівлі зобов’язується надати письмове зобов’язання (у довільній формі) Заявника/Виробника зареєструвати лікарський засіб в Україні для його застосування на території України до моменту укладання договору.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 жовтня 2020
UA-2020-08-13-009027-adaa3be56ccc5496092c1432d5b025288
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Людмила-Фарм" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БаДМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

13 вересня 2020 11:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

13 вересня 2020 11:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

12 жовтня 2020 19:11
Електронний підпис
12 жовтня 2020 19:10
Електронний підпис
11 вересня 2020 17:59
Електронний підпис
11 вересня 2020 17:59
Електронний підпис
11 вересня 2020 17:46
ТЧ.pdf
11 вересня 2020 17:46
КЧ_p117-174.pdf
11 вересня 2020 17:46
КЧ_p059-116.pdf
11 вересня 2020 17:46
КЧ_p001-058.pdf
11 вересня 2020 17:46
Бозутиніб.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

ТОВ "БаДМ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2020 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ" 28 402 535,11
UAH
28 402 535,11
UAH
Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 28 411 598,25
UAH
28 411 598,25
UAH
Документи

Публічні документи

12 жовтня 2020 19:11
Електронний підпис
12 жовтня 2020 19:10
Електронний підпис
11 вересня 2020 17:59
Електронний підпис
11 вересня 2020 17:59
Електронний підпис
11 вересня 2020 17:46
ТЧ.pdf
11 вересня 2020 17:46
КЧ_p117-174.pdf
11 вересня 2020 17:46
КЧ_p059-116.pdf
11 вересня 2020 17:46
КЧ_p001-058.pdf
11 вересня 2020 17:46
Бозутиніб.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БаДМ"

ТОВ "Людмила-Фарм"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 жовтня 2020 17:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ"
#31816235
28 402 535,11
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 14:50
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2021 10:54
ДУ 5 від 01.10 до Дог 09245-112020 від 27.11.2020 Бадм.pdf зміни до договору
04 жовтня 2021 10:52
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2021 10:28
ДУ 4 до дог. 09-245.pdf зміни до договору
18 червня 2021 10:26
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2020 11:08
дод 3 до дог.09_245_11.pdf зміни до договору
25 грудня 2020 11:05
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 19:00
ДУ№2 до дог.09_245_11_2020.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 18:59
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 16:36
дод №1 від 30.11 до дог 09245 від 27.11 БаДМ.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 16:35
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 11:38
Протокол про продовження строку укладання договору.docx укладений
01 грудня 2020 11:37
дог 09245-112020 від 27.11 БаДМ.pdf укладений
01 грудня 2020 11:37

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/245-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/245-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі відповідно до кратності упаковки
Номер договору про закупівлю: 09/245-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/245-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю до 20.12.2021 та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару до 20.11.2021
Номер договору про закупівлю: 09/245-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2020 — 20 грудня 2021
Сума оплати за договором: 28 397 736,00
UAH