Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка – Снігурівка – Антонівка – /Р-47/ на ділянці км 63+906 – км 90+510, Миколаївська область
Очікувана вартість
11 118 203,00 UAH
UA-2020-08-13-008858-a 2c83eb70bf2b4f259a16d511fc1433b4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горбатюк Ігор Анатолійович

+380512564113 GORBATUKI13@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25878206
Місцезнаходження: 54029, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А
Контактна особа: Горбатюк Ігор Анатолійович
+380512564113
GORBATUKI13@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 17:42
Звернення за роз’ясненнями: до 22 серпня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 вересня 2020 19:00
Початок аукціону: 02 вересня 2020 12:40
Очікувана вартість: 11 118 203,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 55 591,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 55591.01 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт»
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-81 Казанка – Снігурівка – Антонівка – /Р-47/ на ділянці км 63+906 – км 90+510, Миколаївська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Відповідно до умов проекту договору Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 17:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 17:39
ТД ПКД КР Р-81 км 63+906-км 90+510.doc
13 серпня 2020 17:39
Проект договору ПКД КР Р-81 км 63+906-км 90+510.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-05-000003 ● 8567c4d368b54fc8af7c7a53e5ff47f1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 жовтня 2020 10:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
01.10.2020 № 62
Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 01.10.2020 № 62
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-08-13-008858-a 13.08.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків



Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Служба автомобільних доріг у Миколаївській області інформує про відкриття провадження у адміністративній справі.

2020-11-04 17:00:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 05 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Служба автомобільних доріг у Миколаївській області інформує про відкриття провадження в адміністративній стправі №400/4901/20
Дата публікації: 04 грудня 2020

Документи:

Ризики, що спрацювали

RISK1-2_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 вересня 2020 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” 8 950 000,00
UAH з ПДВ
8 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Проектдормісттехнологія" 9 784 018,64
UAH з ПДВ
9 784 018,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 17:16
Електронний підпис
01 вересня 2020 17:15
8.1. Трудові працівників.7z
01 вересня 2020 17:15
5. Картки обладнання.7z
01 вересня 2020 17:15
Банківська гарантія.7z
01 вересня 2020 17:15
Технічний опис.7z
01 вересня 2020 17:15
Кваліфікаційні критерії.7z

Публічні документи

18 вересня 2020 14:57
Електронний підпис
18 вересня 2020 14:57
Довідка ст.17.pdf
18 вересня 2020 14:57
Довідка податкова.zip
18 вересня 2020 14:57
Довідка МВС.zip
01 вересня 2020 16:21
Електронний підпис
01 вересня 2020 16:19
9 Довідка субпідрядники.pdf
01 вересня 2020 16:19
6 Довідка ст.17.pdf
01 вересня 2020 16:19
4 Статут.PDF
01 вересня 2020 16:19
22 Довідка санкції.pdf
01 вересня 2020 16:19
2 Наказ про призначення.pdf
01 вересня 2020 16:19
19 Довідка код доступу.pdf
01 вересня 2020 16:19
17 Аналогічний договір 2.pdf
01 вересня 2020 16:19
16 Аналогічний договір 1.pdf
01 вересня 2020 16:19
14 Документи працівники.pdf
01 вересня 2020 16:19
13 Довідка ГІП.pdf
01 вересня 2020 16:19
12 Довідка працівники.pdf
01 вересня 2020 16:19
11 Підтвердження МТБ.pdf
01 вересня 2020 16:19
10 Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”

ТОВ "Проектдормісттехнологія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор”
#05416892
Відхилено 8 950 000,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 18:09
ТОВ "Проектдормісттехнологія"
#34867256
Переможець 9 784 018,64
UAH з ПДВ
10 вересня 2020 16:33

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 вересня 2020 16:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Проектдормісттехнологія"
#34867256
9 784 018,64
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2024 14:38
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 15:10
ДУ №4 від 27.12.2022 до Дог 119-Б.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 15:10
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 17:04
ДУ№3 24.12.2021 дог.№119-Б.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 17:04
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 16:59
Договір 119-Б від 30.09.2020.pdf укладений
01 жовтня 2020 16:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі пункту 2.2. Договору, внаслідок виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, Сторони дійшли згоди подовжити строк дії Договору та виконання зобов’язань за Договором і пункт 2.1. Договору викласти в наступній редакції: «2.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2022 року, а в частині грошових зобов’язань до повного їх виконання».
Номер договору про закупівлю: 119-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії Договору та виконання зобов'язань внаслідок виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин
Номер договору про закупівлю: 119-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 100 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 666,67 UAH)