Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне( 30192000-1 - Офісне приладдя,30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя - відповідно накладної) )
Очікувана вартість
4 773,14 UAH
UA-2020-08-13-008390-a 5507f370aefe4ebc810e9c1129dada06
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шевчук Костянтин Ігорович

+380382654156 HOODKKT2016@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01981224
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Пілотська, будинок 1
Контактна особа: Шевчук Костянтин Ігорович
+380382654156
HOODKKT2016@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Місцезнаходження: 29009, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1; Категорія Замовника: Відповідно до п.3 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупів"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 найменувань
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне( 30192000-1 - Офісне приладдя,30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя - відповідно накладної) )
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29009, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул. Пілотська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

13 серпня 2020 17:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОРВЕТ"
#21337459
Переможець 4 773,14
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 17:08

Документи

13 серпня 2020 17:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 09:41
Договор-КТ-Ф-13-08-2314-В.pdf укладений
27 серпня 2020 09:39
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 17:11
Договор.pdf укладений
13 серпня 2020 17:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 773,14
UAH (в тому числі ПДВ 781,97 UAH)