Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
20P-047_45440000-3 Painting and glazing work Аpplying a protective coating
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28 |
Контактна особа: |
Ігор Захаров +380444612959 ihor.zakharov@ugv.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Коваль Олександр +380444614721 oleksandr.koval@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JSC Ukrgasvydobuvannya |
National ID: | 30019775 |
Contact point: |
Ihor Zakharov +380444612959 ihor.zakharov@ugv.com.ua |
Additional contacts: |
Коваль Олександр +380444614721 oleksandr.koval@ugv.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2020 15:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 вересня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 вересня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2020 14:50 |
Очікувана вартість: | 19 999 158,59 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 99995.79 UAH |
Publication date: | 13 серпня 2020 15:52 |
Enquiries until: | 08 вересня 2020 15:00 |
Complaints submission until: | до 14 вересня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 вересня 2020 15:00 |
Information
Estimated total value: | 19 999 159 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 400 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 2,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45440000-3: Фарбування та скління
(Нанесення захисного покриття)
(Аpplying protective coating)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | протягом 15-ти календарних днів з дати підписання Сторонами акту наданих послуг | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2020 15:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2020 14:33 |
ТД_20П-047_Фарбування (нова редакція 10.09).docx | |
10 вересня 2020 14:33 |
Перелік змін для оприлюднення.docx | |
13 серпня 2020 15:52 |
Додаток 8 Розрахунок приведеної вартості_послуги 18.05.xlsx | |
13 серпня 2020 15:52 |
Додаток 7 Опитувальник (фіз. особи) 18.05.xlsx | |
13 серпня 2020 15:52 |
Додаток 6 Опитувальник (юридичної особи) 18.05.xls |
10 вересня 2020 15:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 вересня 2020 14:33 |
ТД_20П-047_Фарбування (нова редакція 10.09).docx
|
|||
10 вересня 2020 14:33 |
Перелік змін для оприлюднення.docx
|
|||
13 серпня 2020 15:52 |
Додаток 8 Розрахунок приведеної вартості_послуги 18.05.xlsx
|
|||
13 серпня 2020 15:52 |
Додаток 7 Опитувальник (фіз. особи) 18.05.xlsx
|
|||
13 серпня 2020 15:52 |
Додаток 6 Опитувальник (юридичної особи) 18.05.xls
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-26-000005 ● b3cde82886c84611bad757b9cf614d80
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 листопада 2021 12:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
25.11.2021 № 583
Дніпро
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами, внесеними наказом Східного офісу Держаудитслужби від 17 грудня 2018 року № 161,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління Вікторія КОРОЛЬ
Додаток
до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 25.11.2021 № 583
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2020-08-13-007257-a 13.08.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
В.о. начальника управління Вікторія КОРОЛЬ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-09 12:48:27
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «20П-047-45440000-3-Фарбування та скління (Нанесення захисного покриття» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-13-007257-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступного питання:
- чому Вами, після розгляду не відхилено тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «ЗСП ІЗОЛ» (далі – ТОВ «ЗСП ІЗОЛ»), як таку, що не відповідала іншим умовам, встановленим вимогами тендерної документації, як це передбачено пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону?
Так, відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 «Зміст і спосіб надання тендерних пропозицій» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження всіх документів, передбачених цією тендерною документацією, зокрема, завантаження інформації та документів, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям згідно з ст. 16 Закону та відповідно до переліку, наведеного у додатку №2 цієї тендерної документації.
В пункті 2.2. «Наявність дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства» розділу 2 «Інші вимоги до учасників закупівель» таблиці, наведеної у додатку № 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» зазначено, що пропозиція учасника відповідає вимогам у разі, якщо учасником надано скановані копії (з оригіналу або з копії) з документів, що визначені у тендерній документації, а саме: скан-копії (повинні бути чинними на дату кінцевого терміну подання тендерної пропозиції):
1.1. Сертифікати: паспорт, сертифікат на ізоляційне покриття з зазначенням повної назви, характеристиками на виготовлену продукцію в межах номенклатури предмету закупівлі.
Згідно з пунктом 3 додатку № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», у відповідності до проектно – кошторисної документації комплекс заходів захисту від корозії трубопроводіва виконується на підставі ДСТУ 4219-2003, структура захисного покриття – тришарове полімерне: грунтовка на основі термореактивних смол; термоплавкий полімерний підшар; захисний шар на основі екструдованого поліолефіну.
Однак, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗСП ІЗОЛ» надано сертифікат відповідності на продукцію – труби сталеві безшовні та зварні із зовнішнім та внутрішнім антикоразійним покриттям, які відповідають вимогам ДСТУ 4219-2003, та не надано сертифікат на ізоляційне покриття з зазначенням повної назви, характеристиками на виготовлену продукцію в межах номенклатури предмету закупівлі, як це вимагається пунктом 3 додатку № 3 до тендерної документації, що не відповідає вищезазначеним вимогам пункту 2.2. розділу 2 додатку № 2 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-14 15:33:56
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини 3 статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) по предмету закупівлі 45440000-3 - Фарбування та скління (Нанесення захисного покриття), 20П-047, ідентифікатор закупівлі № UA-2020-08-13-007257-a
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-13 15:46:05
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «20П-047-45440000-3-Фарбування та скління (Нанесення захисного покриття» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-13-007257-а) та відповідно пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-16 12:13:58
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини 3 статті 10 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) по предмету закупівлі 45440000-3 - Фарбування та скління (Нанесення захисного покриття), 20П-047, ідентифікатор закупівлі № UA-2020-08-13-007257-a
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 грудня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АТ "Укргазвидобування" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ТРУБОІЗОЛЯЦІЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗСП ІЗОЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАПІТАЛ ОЙЛ УКРАЇНА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 вересня 2020 14:30
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2020 15:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ" |
19 700 000,00
UAH з ПДВ
|
10 000 000,13
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ТРУБОІЗОЛЯЦІЯ" |
17 800 800,00
UAH з ПДВ
|
14 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗСП ІЗОЛ" |
17 004 000,00
UAH з ПДВ
|
14 997 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Торговий дім ТРУБОІЗОЛКОМПЛЕКТ" #37180015 |
Переможець |
10 000 000,13
UAH з ПДВ
|
13 жовтня 2020 15:37
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 09 жовтня 2020 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 14:34
|
Електронний підпис | укладений |
29 жовтня 2020 17:09
|
Договір_20П-047.pdf | укладений |
29 жовтня 2020 17:05
|