Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги з харчоблоком головного корпусу (хірургічного) комунального некомерційного підприємства Дунаєвецької районної ради «Дунаєвецька центральна районна лікарня» по вул. Горького, 7 в м. Дунаївці, Хмельницької області (коригування) (код ДК 021-2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
12 788 397,00 UAH
UA-2020-08-13-004092-c 3d6971d6a87d48eeaa50b35e7a03d39a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Музичишина Вікторія Олегівна

+380382619111 obl.cluzhbazamov-km@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Хмельницька обласна служба єдиного замовника»
Код ЄДРПОУ: 37098303
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул. Героїв Майдану, 36, оф. 113
Контактна особа: Музичишина Вікторія Олегівна
+380382619111
obl.cluzhbazamov-km@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 20 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 11:44
Очікувана вартість: 12 788 397,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 63 941,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська, якщо інше не передбачено умовами документації. ) Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): - розмір: 60 000,00 гривень; - вид: електронна банківська гарантія; - умови надання забезпечення тендерних пропозицій – відповідно до умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція відділення невідкладної (екстреної) медичної допомоги з харчоблоком головного корпусу (хірургічного) комунального некомерційного підприємства Дунаєвецької районної ради «Дунаєвецька центральна районна лікарня» по вул. Горького, 7 в м. Дунаївці, Хмельницької області (коригування) (код ДК 021-2015 – 45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, м. Дунаївці, вул. Горького, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 10 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Обсяг виконаних на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: 20%
Понад 50 млн. гривень: 20%
Понад 40 млн. грн. до 50 млн грн. включно: 15%
Понад 30 млн. грн. до 40 млн грн. включно: 10%
Понад 20 млн. грн. до 30 млн грн. включно: 5%
Понад 10 млн. грн. до 20млн грн. включно: 2%
До 10 млн грн. включно: 0%
Наявність кваліфікованих працівників: 10%
70 та більше працівників: 10%
Від 50 до 69 працівників включно: 7%
Від 30 до 49 працівників включно: 5%
Від 10 до 29 працівників включно: 3%
До 9 працівників: 0%
13 серпня 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 15:59
2.6._Додаток_5_Iнформацiя_(1).doc
13 серпня 2020 15:59
2.5.__Додаток_4_Субпiдрядники.doc
13 серпня 2020 15:59
2.4._Додаток_3_Проект_договору.doc
13 серпня 2020 15:59
2.3._Додаток_2_Технiчне_завдання.doc
13 серпня 2020 15:59
2.2._Додаток_1_Пропозицiя_(1).doc
13 серпня 2020 15:59
2.1._ТД_ Дунаївці ЦРЛ.docx
13 серпня 2020 15:59
2.0. Оголошення роботи.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-27-000010 ● 1025c477f85f4395b9b5c3c0bfec6fd0
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 січня 2021 11:30
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.01.2021 № 24
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 03.12.2020 № 239

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
24 UA-2020-08-13-004092-c 13.08.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 18 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПП "Вектор-М" 12 781 215,98
UAH з ПДВ
12 781 215,98
UAH з ПДВ
1.4285714286 8 946 851.19 Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД" 11 766 116,40
UAH з ПДВ
11 766 116,40
UAH з ПДВ
1.2142857143 9 689 742.92 Документи
ПП "БЛАГОБУДСЕРВІС" 12 700 420,00
UAH з ПДВ
9 857 142,85
UAH з ПДВ
1.0714285714 9 199 999.99 Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 15:51
Електронний підпис
07 вересня 2020 15:44
Сканировать10002.PDF
07 вересня 2020 15:44
довідка 2.PDF
07 вересня 2020 15:44
довідка 1.PDF
28 серпня 2020 15:47
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:45
ТЗ.rar
28 серпня 2020 15:45
Пропозиція.rar
28 серпня 2020 15:45
Гарантія та інше.rar
28 серпня 2020 15:45
аналогічні договори.rar

Публічні документи

28 серпня 2020 18:01
Електронний підпис
28 серпня 2020 18:00
Тендерна пропозиція.pdf
28 серпня 2020 18:00
Проект договору.pdf
28 серпня 2020 18:00
Довідки банку.pdf
28 серпня 2020 18:00
224.imd

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Вектор-М"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПОДІЛЛЯ-ТРАНСБУД"

ПП "БЛАГОБУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Вектор-М"
#31792293
Переможець 12 781 215,98
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 15:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Вектор-М"
#31792293
12 781 215,98
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2023 17:49
ДУ Дунаївці Лікарня.PDF зміни до договору
27 грудня 2023 17:48
Електронний підпис укладений
27 грудня 2022 13:15
ду4дунаївці.pdf зміни до договору
27 грудня 2022 13:15
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 10:54
Скан_20211230.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 10:53
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 13:03
ДУ Дунаївці _2.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 13:01
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 15:12
ду 1 скан дунаївці.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 14:36
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 14:09
Договір 28 дунаївці скан.pdf укладений
18 вересня 2020 14:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт у зв'язку із затримкою фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до договору щодо порядку фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін за взаємною згодою сторін щодо продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік за взаємною згодою сторін
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань
Номер договору про закупівлю: 28
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML