Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція спортивного майданчика на території Комунального закладу Брусилівський ліцей імені Г.О.Готовчиця Брусилівської селищної ради під мультифункціональний майданчик для занять ігровими видами спорту 38м на 20м за адресою: смт. Брусилів, вул. Полякова, 1а, Брусилівського району Житомирської області» (з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Очікувана вартість
1 743 858,00 UAH
UA-2020-08-13-004084-a b06b670f90ed4e589902b2985f755976
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Мудревська

+380971287960 mudrevskaja@bigmir.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ТА СПОРТУ БРУСИЛІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41097447
Місцезнаходження: 12601, Україна , Житомирська обл., смт Брусилів, вул. Митрополита Іларіона, буд. 16
Контактна особа: Світлана Мудревська
+380971287960
mudrevskaja@bigmir.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 12:54
Звернення за роз’ясненнями: до 24 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 вересня 2020 00:00
Початок аукціону: 03 вересня 2020 12:07
Очікувана вартість: 1 743 858,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 719,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція спортивного майданчика на території Комунального закладу Брусилівський ліцей імені Г.О.Готовчиця Брусилівської селищної ради під мультифункціональний майданчик для занять ігровими видами спорту 38м на 20м за адресою: смт. Брусилів, вул. Полякова, 1а, Брусилівського району Житомирської області» (з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12601, Україна, Житомирська область, смт.Брусилів, Полякова,1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 серпня 2020 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 12:09
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
26 серпня 2020 12:09
ТД РЕКОНСТРУКЦІЯ Нова редакція.docx
26 серпня 2020 12:09
Перелік змін до тендерної документації.docx
13 серпня 2020 12:54
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
13 серпня 2020 12:54
ТД РЕКОНСТРУКЦІЯ.docx
26 серпня 2020 12:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 серпня 2020 12:09
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
26 серпня 2020 12:09
ТД РЕКОНСТРУКЦІЯ Нова редакція.docx
26 серпня 2020 12:09
Перелік змін до тендерної документації.docx
13 серпня 2020 12:54
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
13 серпня 2020 12:54
ТД РЕКОНСТРУКЦІЯ.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-18-000045 ● 1be097b2d47740bca221c926c4f6782d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020 15:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

18.09.2020
№ 64

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 18.09.2020 № 64.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
6. UA-2020-08-13-004084-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши висновок від 02 жовтня 2020 року, нами було усунено порушення шляхом розірвання договору.

2020-10-06 10:12:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто

Порушення усунуто шляхом розірвання договору.

2020-10-06 13:29:45

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 12:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАКСАН" 1 589 686,52
UAH з ПДВ
1 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНДІС ТРЕЙД ЛТД" 1 742 289,48
UAH з ПДВ
1 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ФЕДОРЕНКО ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ" 1 700 000,00
UAH з ПДВ
1 579 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МЖК-БУД БЦ" 1 743 064,09
UAH з ПДВ
1 580 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.А.П" 1 740 480,49
UAH з ПДВ
1 731 761,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 22:03
Електронний підпис
04 вересня 2020 21:57
ДОГОВIР_про_заснування.PDF
04 вересня 2020 21:57
Довідка про механізми.pdf
02 вересня 2020 12:25
Електронний підпис
02 вересня 2020 12:15
215.imd
02 вересня 2020 12:15
Календарний графік.pdf
02 вересня 2020 12:15
Локальні кошториси.pdf
02 вересня 2020 12:15
Гарантійні листи.pdf
02 вересня 2020 12:15
Довідки.pdf
02 вересня 2020 12:15
Договірна ціна.pdf
02 вересня 2020 12:15
проект договору.pdf
02 вересня 2020 12:15
Тендерна пропозиція.pdf
02 вересня 2020 12:15
установчі документи.rar

Публічні документи

02 вересня 2020 21:30
Електронний підпис
02 вересня 2020 21:28
Досвід аналог робіт.JPG
02 вересня 2020 21:28
Досвід аналог робіт.JPG
02 вересня 2020 21:15
Довідка субпідрядники.PDF
02 вересня 2020 21:14
Договірна ціна.PDF
02 вересня 2020 20:13
Електронний підпис
02 вересня 2020 20:10
Мат техн база.PDF
02 вересня 2020 20:10
витяг ПДВ.PDF
02 вересня 2020 20:10
Договір оренди-2.pdf
02 вересня 2020 20:10
Лицензия 2017.pdf
02 вересня 2020 20:10
Статут Градніс Трейд.PDF
02 вересня 2020 20:10
Договір оренди-1.pdf
02 вересня 2020 20:10
Договір оренди-5.pdf
02 вересня 2020 20:10
Досвід аналог робіт.PDF
02 вересня 2020 20:10
Довідка публ закупівлі.PDF
02 вересня 2020 20:10
Працівники 2.PDF
02 вересня 2020 20:10
Договір СБР.PDF
02 вересня 2020 20:10
Технічне завдання.PDF
02 вересня 2020 20:10
Договір оренди-3.pdf
02 вересня 2020 20:10
виписка 1-2.pdf
02 вересня 2020 20:10
серт 1-2-3.PDF
02 вересня 2020 20:10
Лист персональні дані.PDF
02 вересня 2020 20:10
Договір оренди-4.pdf
02 вересня 2020 20:10
Наказ_1.pdf
02 вересня 2020 20:10
Лист Відгук СБР_page-0001.jpg
02 вересня 2020 20:10
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

25 вересня 2020 16:24
Електронний підпис
25 вересня 2020 16:22
006.jpg
25 вересня 2020 16:22
005.jpg
25 вересня 2020 16:22
004.jpg
25 вересня 2020 16:22
003.jpg
22 вересня 2020 10:51
Електронний підпис
22 вересня 2020 10:48
п11ч1ст17 001.jpg
18 вересня 2020 15:03
Електронний підпис
18 вересня 2020 15:01
Довідка МВС Федоренко.pdf
18 вересня 2020 15:01
002.jpg
18 вересня 2020 15:01
001.jpg
02 вересня 2020 18:38
Електронний підпис
02 вересня 2020 18:32
субпідрядник.zip
02 вересня 2020 18:32
сертифікати.zip
02 вересня 2020 18:32
проект договору.zip
02 вересня 2020 18:32
мтб2.zip
02 вересня 2020 18:32
мтб1.zip
02 вересня 2020 18:32
відгук.zip
02 вересня 2020 18:32
аналогічні договори.zip
02 вересня 2020 18:32
акт обстеження.zip

Публічні документи

02 вересня 2020 16:58
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:35
субпідрядник.rar
02 вересня 2020 16:20
код Яровий Є.В.pdf
02 вересня 2020 16:20
паспорт Ярового Є.pdf
02 вересня 2020 16:20
Проект договору.pdf
02 вересня 2020 16:20
Тендерна пропозиція.pdf
02 вересня 2020 16:20
субпідрядник.rar
02 вересня 2020 16:20
Розрахунок ЗП.pdf
02 вересня 2020 16:20
Локальний коштрис 7-1-1.pdf
02 вересня 2020 16:20
Локальний коштрис 7-1-3.pdf
02 вересня 2020 16:20
Локальний коштрис 7-1-2.pdf
02 вересня 2020 16:20
Обєктний кошторис.pdf
02 вересня 2020 16:20
Розподіл трудовитрат.pdf
02 вересня 2020 16:20
32.imd
02 вересня 2020 16:20
в ворді.rar
02 вересня 2020 16:20
Інформаційна довідка.pdf
02 вересня 2020 16:20
Conica СЕЕ 2018 1 частина.pdf
02 вересня 2020 16:20
Conica СЕЕ 2018 2 частина.pdf
02 вересня 2020 16:19
Сертифікат IAAF.pdf
02 вересня 2020 16:19
Сертифікат на огорожу.jpg
02 вересня 2020 16:19
Договір аналог.pdf
02 вересня 2020 16:19
акт березень 2019р.pdf
02 вересня 2020 16:19
акт червень 2019р.pdf
02 вересня 2020 16:19
акт жовтень 2018р.pdf
02 вересня 2020 16:19
акт грудень 2019р.pdf
02 вересня 2020 16:19
акт жовтень 2019р.pdf
02 вересня 2020 16:19
акт квітень 2019р.pdf
02 вересня 2020 16:19
акт листопад 2018р.pdf
02 вересня 2020 16:19
Дод угод №2 2019р.pdf
02 вересня 2020 16:19
Дод угода №2-1.pdf
02 вересня 2020 16:19
Дод угода №1.pdf
02 вересня 2020 16:19
зіл 133гя автокран 3733 - 0001.jpg
02 вересня 2020 16:19
зіл 133гя автокран 3733 - 0002.jpg
02 вересня 2020 16:19
Довідка пост.17-ч.2.pdf
02 вересня 2020 16:19
Довідка по ст.17-13.pdf
02 вересня 2020 16:19
Довідка по ст.17 (зведена).pdf
02 вересня 2020 16:19
Договірна ціна.pdf
02 вересня 2020 16:19
Календарний графік.pdf
02 вересня 2020 16:19
Декларація з ОП.pdf
02 вересня 2020 16:19
Витяг №81-133+посвідчення.pdf
02 вересня 2020 16:19
Статут + опис.pdf
02 вересня 2020 16:19
Витяг №81-133ЕЛ-2018.pdf
02 вересня 2020 16:19
Дозвіл 1855.18.32.pdf
02 вересня 2020 16:19
Дозвіл 1856.18.32.pdf
02 вересня 2020 16:19
Відгук (1).pdf
02 вересня 2020 16:19
Дозвіл № 265.14.32.pdf
02 вересня 2020 16:19
Ліцензія.pdf
02 вересня 2020 16:19
Дозвіл № 3516.17.32.pdf
02 вересня 2020 16:19
Наказ на директора.pdf

Публічні документи

02 вересня 2020 14:49
Електронний підпис
02 вересня 2020 14:48
Аналогічний договір.pdf
02 вересня 2020 14:48
Сертифікати ISO.pdf
02 вересня 2020 14:48
Статут ТОВ ВАП.pdf
02 вересня 2020 14:48
Витяг ПДВ ТОВ ВАП.pdf
02 вересня 2020 14:48
Ліцензія ТОВ ВАП.pdf
02 вересня 2020 14:48
Тендерна пропозиція.pdf
02 вересня 2020 14:48
Кошторис.pdf
02 вересня 2020 14:48
Довідки листи.pdf
02 вересня 2020 14:48
Технічне завдання.pdf
02 вересня 2020 14:48
Витяг з ЄДР.rtf
02 вересня 2020 14:48
Працівники.pdf
02 вересня 2020 14:48
Відгук.jpg
02 вересня 2020 14:48
Довідка по ліцензії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАКСАН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНДІС ТРЕЙД ЛТД"

ФОП "ФЕДОРЕНКО ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "МЖК-БУД БЦ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.А.П"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАКСАН"
#20618765
Відхилено 1 499 000,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 10:34
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 вересня 2020 12:35
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНДІС ТРЕЙД ЛТД"
#39416209
Відхилено 1 500 000,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 10:11
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 вересня 2020 10:10
ФОП "ФЕДОРЕНКО ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ"
#2572602791
Переможець 1 579 999,00
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 09:32

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: - відсутні довідки відповідно кваліфікаційним критеріям до статті 16 Закону; - відсутнє підтвердження на право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю 2) посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: - додаток 2 до тендерної документації Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону - Розділ ІІІ тендерної документації п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції 3) перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка у довільній формі про наявність обладнання, машин і механізмів для виконання робіт, яка повинна містити інформацію про назву (тип) машини, механізму, устаткування; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване). У разі орендованих машин та механізмів, учасник подає скановані з оригіналу або завірені копії договорів оренди. - Довідка в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору, організації (замовника) з адресою та контактним телефоном, найменування об’єкту будівництва, суми договору та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договору, дату укладання та дату завершення виконання, разом із копією договору, та оригіналом листа – відгука від замовника про належне виконання учасником договору. - документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції

Документи

07 вересня 2020 10:34
Електронний підпис
07 вересня 2020 10:31
Протокол відхилення.pdf
03 вересня 2020 12:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: - довідка з зазначенням аналогічного договору не відповідає вимогам; - копія аналогічного договору не відповідає предмету закупівлі; - довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації містить не достатню кількість робітників для виконання робіт по даній закупівлі; - відсутнє підтвердження на право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю 2) посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: - додаток 2 до тендерної документації Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону - Розділ ІІІ тендерної документації п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції 3) перелік документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка в довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору, організації (замовника) з адресою та контактним телефоном, найменування об’єкту будівництва, суми договору та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договору, дату укладання та дату завершення виконання, разом із копією договору, та оригіналом листа – відгука від замовника про належне виконання учасником договору. - Довідка у довільній формі, про наявність основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників) та робітників основних будівельних професій, які будуть залучатися до виконання робіт; - документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції

Документи

11 вересня 2020 10:11
Електронний підпис
07 вересня 2020 10:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2020 09:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ФЕДОРЕНКО ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ"
#2572602791
1 579 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2020 10:05
Додаткова угода Реконструкція.pdf укладений
06 жовтня 2020 10:03
Електронний підпис укладений
30 вересня 2020 16:16
Договір Реконструкція.pdf укладений
30 вересня 2020 16:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: встановлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1, абзацу 2 пункту 2, абзацу 3 пункту 3 частини 1 статті 31 та частини 7 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі»