Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

блок дверний металевий протипожежний ,люк металевий протипожежгий
Очікувана вартість
18 450,00 UAH
UA-2020-08-13-002895-a 954cf7685eb6415993561dd0df9f9092
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Котенко Тетяна

+380965414403 SHEVCOVA_1975@MAIL.RU

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД - ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД" №24" КАМ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 23370840
Місцезнаходження: 51917, Україна , Дніпропетровська обл., Кам'янське, Південний район, ВУЛИЦЯ ЛІКАРНЯНА, будинок 51
Контактна особа: Котенко Тетяна
+380965414403
SHEVCOVA_1975@MAIL.RU
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт.
блок дверний металевий протипожежний,люк металевий протипожежний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51938, Російська Федерація, КАЛИНИНГРАДСКАЯ ОБЛАСТЬ, КАМ'ЯНСЬКЕ, Лікарняна,51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби

Тендерна документація

13 серпня 2020 11:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ"МТ10-ІНВЕСТ"
#42176063
Переможець 18 450,00
UAH
13 серпня 2020 11:43

Документи

13 серпня 2020 11:43
Електронний підпис
13 серпня 2020 11:43
на рабочий стол 001.jpg
13 серпня 2020 11:42
на рабочий стол 002.jpg
13 серпня 2020 11:42
на рабочий стол 003.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 серпня 2021 13:15
на рабочий стол 001.jpg зміни до договору
30 серпня 2021 13:15
Електронний підпис укладений
13 серпня 2020 11:43
на рабочий стол 001.jpg укладений
13 серпня 2020 11:43
на рабочий стол 003.jpg укладений
13 серпня 2020 11:43
на рабочий стол 002.jpg укладений
13 серпня 2020 11:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 39
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML