Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С212014 Олексіївка-Петропілля км 0+000 - км 8+000 (окремими ділянками) у Харківській області
Current average repair of the public road network of local importance С212014 Oleksiivka-Petropillia km 0 + 000 - km 8 + 000 (separate sections) in Kharkiv region
Очікувана вартість
21 590 658,80 UAH
UA-2020-08-13-002647-c 0c39cf28bf214bc2b3e4b6e64dbfaf39
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рябокінь Ольга Олександрівна

+380573368283 DOR.KH.TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Контактна особа: Рябокінь Ольга Олександрівна
+380573368283
DOR.KH.TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION"
National ID: 42166406
Contact point: Riabokin Olha
+380573368283
DOR.KH.TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 13:51
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2020 10:00
Початок аукціону: 28 вересня 2020 11:51
Очікувана вартість: 21 590 658,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 215 906,59 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 215900 UAH
Publication date: 13 серпня 2020 13:51
Enquiries until: 04 вересня 2020 10:00
Complaints submission until: до 10 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 вересня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 21 590 659 UAH including VAT
Minimal lowering step: 215 907 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Language (s) in which tender proposals should be prepared: During procurement procedures, all documents prepared by the Customer are presented in Ukrainian. During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the Bidder are presented in Ukrainian. In the case of participation of a non-resident Bidder, his tender offer shall be presented in the language of the non-resident state with a mandatory translation into Ukrainian. In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian, such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by the legislation of Ukraine. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С212014 Олексіївка-Петропілля км 0+000 - км 8+000 (окремими ділянками) у Харківській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the public road network of local importance С212014 Oleksiivka-Petropillia km 0 + 000 - km 8 + 000 (separate sections) in Kharkiv region
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Пункт 4.26. Договору "Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, ЗАМОВНИК може прийняти рішення щодо надання ПІДРЯДНИКУ попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці." Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг Пункт 4.2. Договору "Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти ) робочих днів." Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 13:48
ТД С212014 Олексіївка-Петропілля.docx
13 серпня 2020 13:48
Додаток №7 С212014 Олексіївка - Петропілля.docx

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 22 вересня 2020
UA-2020-08-13-002647-c0c39cf28bf214bc2b3e4b6e64dbfaf39
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ Данко Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 вересня 2020 10:34
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 вересня 2020 14:16
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Учасник надав довідку від 03 вересня 2020 року №1128/9 «Транспортна схема», маршрут транспортування асфальтобетонної суміші не співпадає з запланованою ділянкою ремонту автомобільної дороги. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - відповідно до п.1.2 Додатку №2 Тендерної документації “Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в Таблиці №3.” ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених не відповідносте: 1) Довідка від 03 вересня 2020 року №1128/9 в новій редакції. 2. ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах. Учасник не надав підтверджуючі документи щодо досвіду виконання робіт / надання послуг з основного виду робіт «Улаштування вирівнюючих шарів основи із щебенево-піщаної суміші – 1535,0 м3». ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності – відповідно до п. 3 Додатку №2 обсяг основних робіт/послуг в натуральних величинах за останні 5 років (одним договором або сумарно) повинні становити не менше: - Холодне фрезерування покриття дорожнього одягу або поверхневої обробки дорожньою фрезою – 9 810,0 м2 - Улаштування вирівнюючих шарів основи із щебенево-піщаної суміші – 1535,0 м3 - Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші – 2825,3 т - Влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонної суміші – 9810,0 м2 Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(и) аналогічним(и) договором(и), у якому(яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якість виконаних робiт (наданих послуг), дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених не відповідносте: Підтвердити досвід виконання основних робіт/ послуг з улаштування вирівнюючих шарів основи із щебенево-піщаної суміші та надати такі документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 статті 29 та абз.5 пп.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

14 вересня 2020 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 вересня 2020 15:37
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком 2 Тендерної документації. ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах. Учасник надав довідку від 09 вересня 2020 року №3111 «Таблиця №3 – Транспортна схема» маршрут транспортування асфальтобетонної суміші не співпадає з запланованою ділянкою ремонту автомобільної дороги. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності - відповідно до п.1.2 Додатку №2 Тендерної документації “Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в Таблиці №3.”. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених не відповідносте: 1) Довідка від 09 вересня 2020 року №3111 в новій редакції. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 статті 29 та абз.5 пп.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

14 вересня 2020 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

17 вересня 2020 15:46
Електронний підпис
11 вересня 2020 16:16
Електронний підпис
11 вересня 2020 16:15
Електронний підпис
11 вересня 2020 16:14
32 Тезнічне завдання.pdf
11 вересня 2020 16:14
27 копія статуту.pdf
11 вересня 2020 16:14
19.2 копія відгуку.pdf
11 вересня 2020 16:14
18.2 копія відгуку.pdf
11 вересня 2020 16:14
17.2 копія відгуку.pdf
11 вересня 2020 16:14
16.2 копія відгуку.pdf
11 вересня 2020 16:14
15.7 копія листа відгуку.pdf
11 вересня 2020 16:14
6 Листи-підтвердження.pdf

Документи

14 вересня 2020 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 жовтня 2020 15:31
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:31
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:29
Документи переможця.rar
11 вересня 2020 16:46
Електронний підпис
11 вересня 2020 16:46
Електронний підпис
11 вересня 2020 16:43
Банківська гарантія.rar
11 вересня 2020 16:43
8. Проект договору.pdf
11 вересня 2020 16:43
2.5.1. Аналагічний досвід.pdf
11 вересня 2020 16:43
2.1.2. Залучена техніка ч. 1.pdf
11 вересня 2020 16:43
2.4.1. Копії наказів.pdf
11 вересня 2020 16:43
2.1.2. Залучена техніка ч. 2.pdf
11 вересня 2020 16:43
7. Лист про повноваження.pdf
11 вересня 2020 16:43
1. Гарантійний лист.pdf
11 вересня 2020 16:43
2.5.2. Відгук Замовника.pdf
11 вересня 2020 16:43
2.3.2. Гарантійний лист.pdf
11 вересня 2020 16:43
2.2.4. Транспортна схема.pdf
11 вересня 2020 16:43
2.2.2. Гарантійнйи лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 вересня 2020 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" 21 158 800,00
UAH з ПДВ
17 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР" 21 374 700,00
UAH з ПДВ
18 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 15:31
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:31
Електронний підпис
09 жовтня 2020 15:29
Документи переможця.rar
11 вересня 2020 16:46
Електронний підпис
11 вересня 2020 16:46
Електронний підпис
11 вересня 2020 16:43
Банківська гарантія.rar
11 вересня 2020 16:43
8. Проект договору.pdf
11 вересня 2020 16:43
2.5.1. Аналагічний досвід.pdf
11 вересня 2020 16:43
2.1.2. Залучена техніка ч. 1.pdf
11 вересня 2020 16:43
2.4.1. Копії наказів.pdf
11 вересня 2020 16:43
2.1.2. Залучена техніка ч. 2.pdf
11 вересня 2020 16:43
7. Лист про повноваження.pdf
11 вересня 2020 16:43
1. Гарантійний лист.pdf
11 вересня 2020 16:43
2.5.2. Відгук Замовника.pdf
11 вересня 2020 16:43
2.3.2. Гарантійний лист.pdf
11 вересня 2020 16:43
2.2.4. Транспортна схема.pdf
11 вересня 2020 16:43
2.2.2. Гарантійнйи лист.pdf

Публічні документи

17 вересня 2020 15:46
Електронний підпис
11 вересня 2020 16:16
Електронний підпис
11 вересня 2020 16:15
Електронний підпис
11 вересня 2020 16:14
32 Тезнічне завдання.pdf
11 вересня 2020 16:14
27 копія статуту.pdf
11 вересня 2020 16:14
19.2 копія відгуку.pdf
11 вересня 2020 16:14
18.2 копія відгуку.pdf
11 вересня 2020 16:14
17.2 копія відгуку.pdf
11 вересня 2020 16:14
16.2 копія відгуку.pdf
11 вересня 2020 16:14
15.7 копія листа відгуку.pdf
11 вересня 2020 16:14
6 Листи-підтвердження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ДОЧІРНЄ ІНОЗЕМНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОДОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
Переможець 17 500 000,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2020 08:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2020 08:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
#34898640
17 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 грудня 2023 15:42
ДУ№6 до Договору №36_10-20.pdf укладений
25 грудня 2023 15:41
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 15:12
ДУ№5 до Договору №36-10-20.pdf зміни до договору
04 січня 2023 15:11
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 11:55
ДУ №4 до Договору №36-10-20.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 11:55
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 13:51
ДУ №2 до Договору №36-10-20 (1).pdf зміни до договору
04 грудня 2020 13:51
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 13:21
Договір №36-10-20.pdf укладений
26 жовтня 2020 13:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.12.4 чинного Договору №36/10-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 22 жовтня 2020 р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору та Додаток №3 до Договору - "Календарний план фінансування послуг" викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 36/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", підпунктом 3 пункту 3.6. та пунктом 12.4 та підпунктом 12.9.3. пункту 12.9. чинного Договору №36/10-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 22 жовтня 2020 року уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1 Договору, пункт 5.1. Договору, пункт 11.1. Договору, Розділ №14 Договору, Додаток №2 до Договору та Додаток №3 до Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 36/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 12.4. чинного ДОГОВОРУ №36/10-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 22 жовтня 2020р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 5.1. Договору та Додаток № 2 до Договору «Календарний план надання послуг» - викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 36/10-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Додаткова угода №6 від 25.12.2023р. до ДОГОВОРУ №36/10-20 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 22.10.2020р.