Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з постачання готової їжі для харчування громадян похилого віку, осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, які обслуговуються Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Дніпровського району м.Кам'янського (ДК 021:2015:55510000-8 Послуги їдалень)
Очікувана вартість
158 799,00 UAH
UA-2020-08-13-002631-a 29de6a72160243f2a18b32000d844c16
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Троян

+380672765171 dnz1207tc@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ (НАДАННЯ СОЦІАЛЬНИХ ПОСЛУГ) ДНІПРОВСЬКОГО РАЙОНУ М.КАМ'ЯНСЬКОГО
Код ЄДРПОУ: 23076589
Місцезнаходження: 51937, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, проспект Перемоги, 45
Контактна особа: Тетяна Троян
+380672765171
dnz1207tc@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2020 11:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 11:21
Очікувана вартість: 158 799,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 794,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
відділення денного перебування – Україна, 51918, Дніпропетровська область, м.Кам’янське, вулиця Освітня, 22;
відділення денного догляду для дітей з інвалідністю - Україна, 51937, Дніпропетровська область, м.Кам’янське, проспект Перемоги,45.
Якість послуг має відповідати вимогам законів України, чинних стандартів та відповідних дозволів, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до якості, а також санітарним, гігієнічним та іншим нормам, встановленим чинним законодавством України для надання такого виду послуг.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3700 послуга
Послуги з постачання готової їжі для харчування громадян похилого віку, осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю, які обслуговуються Територіальним центром соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Дніпровського району м.Кам'янського (ДК 021:2015:55510000-8 Послуги їдалень)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51937, Україна, Дніпропетровська область, м.Кам’янське, вул. Освітня,22, просп. Перемоги,45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 11:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВО Промсервiс" 158 640,00
UAH з ПДВ
158 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 17:31
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:27
захист довкілля.pdf
27 серпня 2020 17:27
п.3 Витяг_ЄДР_16.06.2020.zip
27 серпня 2020 17:27
п.2.2 Працівники.pdf
27 серпня 2020 17:27
п.2.1 Акт сан.гіг. вимог.pdf
27 серпня 2020 17:27
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВО Промсервiс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВО Промсервiс"
#13441711
Переможець 158 640,00
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 09:45

Документи

31 серпня 2020 09:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 09:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВО Промсервiс"
#13441711
158 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 серпня 2020 09:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2021 13:42
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2021 11:28
Дод. угода 1від 11 лютого 2021 зміна реквізитів Замовника.PDF зміни до договору
12 лютого 2021 11:20
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 08:43
Додаткова Угода 3 договір №19 від 03.09.2020.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 08:42
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:19
додаткова №2 договір № 19 від 03,09,20р.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 16:10
Додаткова угода 2 до договору №19 від 3.09.2020.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 14:40
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2020 11:49
Додаткова угода 1до договору №19 постач готової їжі.PDF зміни до договору
17 листопада 2020 11:47
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 15:11
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 15:04
специфікація 2 до договору №19.PDF укладений
03 вересня 2020 15:01
специфікація 1 до договору №19.PDF укладений
03 вересня 2020 15:01
договір №19.PDF укладений
03 вересня 2020 15:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, що не тягне за собою зміну ціни Договору
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення кошторисних призначень
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.4 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" продовжити строк дії Договору №19 від 03.09.2020 до повного виконання своїх зобов'язань в зв'язку із затримкою фінансування.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінення платіжних реквізитів Замовника в Договорі №19 від 03 вересня 2020 в розділі 10 "Юридичні адреси, банківські реквізити та підписи".
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 150 541,58
UAH