Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з заправки і відновлення картриджів, принтерів, багатофункціональних пристроїв, копіювально-розмножувальної техніки: Послуги з заправки монохромного картриджа лазерного принтера Код ДК 021-2015 - 50313000-2;Послуги з заправки монохромного картриджа лазерного пристрою багатофункціонального Код ДК 021-2015 - 50313000-2; Послуга з заправки кольорового картриджа струменевого принтера Код ДК 021-2015 - 50313000-2;Послуга з заправки картриджа матричного принтера Код ДК 021-2015 - 50313000-2
Services on refilling and restoration of cartridges, printers, multipurpose devices, copying and duplicating equipment: services on refilling of a monochrome cartridge of the laser printer code 021-2015-50313000-2 ; refueling services for a monochrome cartridge of a multifunction laser device code 021-2015-50313000-2; service for refilling a color cartridge of an inkjet printer code 021-2015-50313000-2; dot-matrix cartridge refill service code 021-2015-50313000-2
Очікувана вартість
395 364,00 UAH
UA-2020-08-13-000642-c 30b5aa626c2d4bdbb99075f37635edf8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Оксана Сергіївна

(056) 793-35-46 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Олійник Оксана Сергіївна
(056) 793-35-46
o.olijnyk@dp.uz.gov.ua
Додаткові контактні особи: головний інженер Дніпровської дирекції залізничних перевезень Долгополов Антон Валерійович, адреса: 49038, м. Дніпро, просп. Д. Яворницького, 108, к. 212, тел. - факс (056) 793-10-89
(056) 793-10-89
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Public joint stock company "Ukrainian Railways" regional branch "Prydniprovska railway" of JSC "Ukrzaliznytsia" .
National ID: 40081237
Contact point: Oleynik Oksana Sergeevna
(056) 793-35-46
o.olijnyk@dp.uz.gov.ua
Additional contacts: Chief Engineer of the Dnieper Directorate of Railway Transportation Dolgopolov Anton Valerievich;address: 49038, Dnipro, ave. Dmytro Yavornytsky, 108
(056) 793-10-89

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 10:11
Звернення за роз’ясненнями: до 04 вересня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 вересня 2020 20:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2020 11:08
Очікувана вартість: 395 364,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%
Publication date: 13 серпня 2020 10:11
Enquiries until: 04 вересня 2020 20:00
Complaints submission until: до 10 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 вересня 2020 20:00

Information

Estimated total value: 395 364 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,51 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Scope of the procurement
Категорія - Замовник, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 3094 послуга. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – на території Виконавця. Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі – Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Розгорнути Згорнути
Category - The customer who carries out activities in certain areas of management. The number of goods or the volume of work or services – 3094 service.
Place of delivery of goods or place of performance of works or provision of services - on the territory of the Contractor. Transfer of cartridges is carried out in the territory of the customer: 108 Dmytro Yavornytskoho Avenue, Dnipro, 49038. The price offer of the participant who is not a VAT payer should not exceed the approximate cost of purchase without VAT. Source of financing the purchase - Own budget (funds from the economic activity of the enterprise).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3094 посл.
Послуги з заправки і відновлення картриджів, принтерів, багатофункціональних пристроїв, копіювально-розмножувальної техніки: Послуги з заправки монохромного картриджа лазерного принтера Код ДК 021-2015 - 50313000-2;Послуги з заправки монохромного картриджа лазерного пристрою багатофункціонального Код ДК 021-2015 - 50313000-2; Послуга з заправки кольорового картриджа струменевого принтера Код ДК 021-2015 - 50313000-2;Послуга з заправки картриджа матричного принтера Код ДК 021-2015 - 50313000-2
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Services on refilling and restoration of cartridges, printers, multipurpose devices, copying and duplicating equipment: services on refilling of a monochrome cartridge of the laser printer code 021-2015-50313000-2 ; refueling services for a monochrome cartridge of a multifunction laser device code 021-2015-50313000-2; service for refilling a color cartridge of an inkjet printer code 021-2015-50313000-2; dot-matrix cartridge refill service code 021-2015-50313000-2
Розгорнути Згорнути
CPV: 50310000-1
Період постачання: по 30 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) – Оплата за надані послуги здійснюються Замовником по факту надання послуг через 45 банківських днів з дня підписання актів прийому - передачі наданих послуг, але не раніше реєстрації Виконавцем податкової/их накладної/их в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 10:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 10:08
Додаток №4.doc
13 серпня 2020 10:08
ДОДАТОК №3.docx
13 серпня 2020 10:08
Додаток №1.doc
13 серпня 2020 10:08
оголошення на англ..jpeg
13 серпня 2020 10:08
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-13-000642-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ СІНТ, Код ЄДРПОУ:16285789
Дата подання: 20 серпня 2020 09:00
зміни до ТД
Згідно умов тендерної документації, а саме Додаток 3 п.4, треба надати інформацію, за підписом уповноваженої особи Учасника, щодо кількості грам тонеру та ресурсу друку по кожній позиції при заправці картриджів, які зазначені в технічному завданні.
Але в технічному завданні не зазначено конкретних позицій, послуга узагальнена, наприклад перша позиція: Заправка апаратів: Brother, OKI, Xerox, Epson, Samsung, Canon, HP. Тобто позиція не містить конкретних моделей, до яких треба вказувати кількість грам тонеру та ресурс друку. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
20 серпня 2020 14:18
Відповідь на вимогу UA-2020-08-13-000642-с.с1 до процедури UA-2020-08-13-000642-c (6803578) на закупівлю код ДК 021-2015 «50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» Послуги з заправки і відновлення картриджів, принтерів, багатофункціональних пристроїв, копіювально-розмножувальної техніки: Послуги з заправки монохромного картриджа лазерного принтера Код ДК 021-2015 - 50313000-2;Послуги з заправки монохромного картриджа лазерного пристрою багатофункціонального Код ДК 021-2015 - 50313000-2; Послуга з заправки кольорового картриджа струменевого принтера Код ДК 021-2015 - 50313000-2;Послуга з заправки картриджа матричного принтера Код ДК 021-2015 - 50313000-2



При наданні документів по п. 3.4. Додатку 3 тендерної документації вказується діапазон мінімальної та максимальної кількості тонеру згідно технічних характеристик картриджів відповідно до стандартних норм виробника.






Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 жовтня 2020
UA-2020-08-13-000642-c30b5aa626c2d4bdbb99075f37635edf8
Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Учасник Документи Рішення
ТОВ СІНТ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП КАШИРІН ЕДУАРД СЕРГІЙОВИЧ Документи
Допущено до аукціону
Документи
РОСТОВЦЕВА ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА Документи
Відхилено
Документи

Документи

14 вересня 2020 20:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

08 вересня 2020 12:33
Електронний підпис
08 вересня 2020 12:33
Електронний підпис
08 вересня 2020 12:32
Технічна частина.rar
08 вересня 2020 12:32
Тендерна пропозиція.rar
08 вересня 2020 12:32
Ст. 16_ 17.rar

Документи

14 вересня 2020 20:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

22 жовтня 2020 15:18
Довідка_МВС.pdf
22 жовтня 2020 15:18
овідка_МВС.p7s
22 жовтня 2020 15:18
Довідка_борг.p7s
22 жовтня 2020 15:18
Довідка_борг.pdf
10 вересня 2020 09:34
ТВ.5_Дилер 2.pdf
10 вересня 2020 09:34
ТВ.5_Висновок СЕЕ_2.pdf
10 вересня 2020 09:34
ТВ.3_Сертиф._програматор.PDF
10 вересня 2020 09:34
ТВ.5_Висновок СЕЕ_1.pdf
10 вересня 2020 09:34
ТВ.5_Дилер 1.pdf
10 вересня 2020 09:34
2.3_Інформ_ЄП_Каширін.pdf
10 вересня 2020 09:34
ТВ.4_ Довідка к-ть тонеру.pdf
10 вересня 2020 09:34
2.4_Відкриття рахунку_2020.pdf
10 вересня 2020 09:34
2.2_Витяг_ЄДР_2020.pdf

Документи

14 вересня 2020 20:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

11 вересня 2020 16:39
КВАЛІФІКАЦІЯ3.pdf
11 вересня 2020 16:39
КВАЛІФІКАЦІЯ2.pdf
11 вересня 2020 16:39
Тех вимоги.pdf
11 вересня 2020 16:39
КВАЛІФІКАЦІЯ4.pdf
11 вересня 2020 16:39
КВАЛІФІКАЦІЯ5.pdf
11 вересня 2020 16:39
КВАЛІФІКАЦІЯ1.pdf
11 вересня 2020 16:39
Тех вимоги 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СІНТ

ФОП КАШИРІН ЕДУАРД СЕРГІЙОВИЧ

РОСТОВЦЕВА ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 11:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КАШИРІН ЕДУАРД СЕРГІЙОВИЧ 319 346,00
UAH з ПДВ
238 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СІНТ 296 040,00
UAH з ПДВ
240 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2020 15:18
Довідка_МВС.pdf
22 жовтня 2020 15:18
овідка_МВС.p7s
22 жовтня 2020 15:18
Довідка_борг.p7s
22 жовтня 2020 15:18
Довідка_борг.pdf
10 вересня 2020 09:34
ТВ.5_Дилер 2.pdf
10 вересня 2020 09:34
ТВ.5_Висновок СЕЕ_2.pdf
10 вересня 2020 09:34
ТВ.3_Сертиф._програматор.PDF
10 вересня 2020 09:34
ТВ.5_Висновок СЕЕ_1.pdf
10 вересня 2020 09:34
ТВ.5_Дилер 1.pdf
10 вересня 2020 09:34
2.3_Інформ_ЄП_Каширін.pdf
10 вересня 2020 09:34
ТВ.4_ Довідка к-ть тонеру.pdf
10 вересня 2020 09:34
2.4_Відкриття рахунку_2020.pdf
10 вересня 2020 09:34
2.2_Витяг_ЄДР_2020.pdf

Публічні документи

08 вересня 2020 12:33
Електронний підпис
08 вересня 2020 12:33
Електронний підпис
08 вересня 2020 12:32
Технічна частина.rar
08 вересня 2020 12:32
Тендерна пропозиція.rar
08 вересня 2020 12:32
Ст. 16_ 17.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КАШИРІН ЕДУАРД СЕРГІЙОВИЧ

ТОВ СІНТ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 10:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КАШИРІН ЕДУАРД СЕРГІЙОВИЧ
#3144913130
238 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 13:02
20605.jpg укладений
01 квітня 2021 13:02
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:21
ПОВІДОМЛЕННЯ (1).docx зміни до договору
31 грудня 2020 09:20
20605- ДН-1 (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:20
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 10:25
ФОП Каширін заправка.pdf укладений
06 листопада 2020 10:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода укладається на подовження строку дії договору згідно з п. 12.4 договору та ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019) – дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Додатковою угодою передбачається подовження терміну дії договору до 31.03.2021 зі збільшенням суми на 47 595,38 грн. без ПДВ, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, та збільшення таким чином суми договору з 238 000,00 грн без ПДВ до 285 595,38 грн без ПДВ. Інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: №ПР/ДН-1-20605/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: №ПР/ДН-1-20605/
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 238 000,00
UAH