Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Цисплатин 50 мг, Цисплатин 100 мг)
CPV: 33600000-6 Pharmaceutical products (Cisplatin 50 mg, Cisplatin 100 mg)
Очікувана вартість
10 160 526,17 UAH
UA-2020-08-12-008516-a fab5f44adb364bc1b0c2d7d67713c551
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE
National ID: 42574629
Contact point: Daria Pakhomova
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 16:59
Звернення за роз’ясненнями: до 03 вересня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 вересня 2020 11:00
Початок аукціону: 08 жовтня 2020 11:01
Очікувана вартість: 10 160 526,17 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 802,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 12 серпня 2020 16:59
Enquiries until: 03 вересня 2020 11:00
Complaints submission until: до 09 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 13 вересня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 10 160 526 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 50 803 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28906 одиниця
Цисплатин 50 мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Cisplatin

Cisplatin 50 mg
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 01 грудня 2020
23791 одиниця
Цисплатин 100 мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Cisplatin

Cisplatin 100 mg
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 01 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 жовтня 2020
UA-2020-08-12-008516-afab5f44adb364bc1b0c2d7d67713c551
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Учасник Документи Рішення Додатково
D.D. Сандоз Фармасьютікалз Документи
Допущено до аукціону
EURO LIFECARE LTD Документи
Допущено до аукціону
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 вересня 2020 15:26

Публічні документи

09 жовтня 2020 12:44
Додаток 3.pdf
11 вересня 2020 13:22
9.1 GMP Certificate ЕБЕВЕ.pdf
11 вересня 2020 13:22
9.1 GMP Certificate ЕБЕВЕ UA.pdf
11 вересня 2020 13:22
8.1 Інструкція.pdf
11 вересня 2020 13:21
6.1 Додаток 2-б.pdf
11 вересня 2020 13:21
5.1 Додаток 2-а.pdf
11 вересня 2020 13:21
3.1_3.2_3.3 Повноваження.pdf
11 вересня 2020 13:21
2.1 Додаток 1.pdf
11 вересня 2020 13:21
1.1_1.2.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У складі тендерної пропозиції надано неповний пакет документів на підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3 розділу І та пункт 5 розділу ІІ Додатка 2 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК для усунення виявлених невідповідностей: Лист-роз’яснення в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначаються законодавчі підстави в державі-реєстрації (Великобританія), що підтверджують право підпису згідно з документами, наданими в складі тендерної пропозиції (Закон про компанії 2006 року; Витяг з Реєстраційної Палати).

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

D.D. Сандоз Фармасьютікалз

EURO LIFECARE LTD

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 жовтня 2020 11:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
D.D. Сандоз Фармасьютікалз 10 098 424,50
UAH
9 699 000,00
UAH
Документи
EURO LIFECARE LTD 10 150 500,00
UAH
9 700 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 12:44
Додаток 3.pdf
11 вересня 2020 13:22
9.1 GMP Certificate ЕБЕВЕ.pdf
11 вересня 2020 13:22
9.1 GMP Certificate ЕБЕВЕ UA.pdf
11 вересня 2020 13:22
8.1 Інструкція.pdf
11 вересня 2020 13:21
6.1 Додаток 2-б.pdf
11 вересня 2020 13:21
5.1 Додаток 2-а.pdf
11 вересня 2020 13:21
3.1_3.2_3.3 Повноваження.pdf
11 вересня 2020 13:21
2.1 Додаток 1.pdf
11 вересня 2020 13:21
1.1_1.2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

D.D. Сандоз Фармасьютікалз

EURO LIFECARE LTD

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
D.D. Сандоз Фармасьютікалз
#2159287000
Переможець 9 699 000,00
UAH
09 жовтня 2020 10:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2020 10:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
D.D. Сандоз Фармасьютікалз
#2159287000
9 699 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 липня 2021 10:56
Електронний підпис зміни до договору
27 травня 2021 16:25
ДУ 3 09_196.pdf зміни до договору
27 травня 2021 16:22
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2020 00:46
ДУ 2 09_196.pdf зміни до договору
25 грудня 2020 00:45
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 21:10
ДУ №1.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 21:10
Електронний підпис укладений
19 листопада 2020 09:54
Протокол про продовження строку укладання договору.docx укладений
19 листопада 2020 09:53
Договір.pdf укладений
19 листопада 2020 09:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/196-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/196-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/196-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2020 — 06 липня 2021
Сума оплати за договором: 9 698 943,58
UAH