Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт асфальтового покриття пішохідного тротуару по вул. І.Франка (на ділянці від вул. Променева до вул. Шевченка) з урахуванням водовідведення
Очікувана вартість
211 026,32 UAH
UA-2020-08-12-008080-a 662bcf5391414afe8a1db5ab3c94e54a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шкарбуль Ірина Вадимівна

+380972912312 irina.shkarbul@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04052784
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру, 70
Контактна особа: Шкарбуль Ірина Вадимівна
+380972912312
irina.shkarbul@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 16:31
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 16:36
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 16:36
Початок аукціону: 28 серпня 2020 13:16
Очікувана вартість: 211 026,32 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 055,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт асфальтового покриття пішохідного тротуару по вул. І.Франка (на ділянці від вул. Променева до вул. Шевченка) з урахуванням водовідведення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, Центральний район, на ділянці від вул. Променева до вул. Шевченка)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020
ДК 021:2015: 50230000-6 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 16:32
Додаток 6.pdf
12 серпня 2020 16:32
Тендерная документация ФРАНКА.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ВЕСНА 199 992,56
UAH з ПДВ
199 992,56
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО №92 211 026,01
UAH з ПДВ
211 026,01
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 14:34
Довідка МВД
04 вересня 2020 14:34
Довідка Ст.17
25 серпня 2020 11:18
Пропозиція Франка.pdf
25 серпня 2020 11:10
Статут ПП ВЕСНА.pdf
25 серпня 2020 11:10
Свідоцтво ПДВ ПП ВЕСНА.pdf
25 серпня 2020 11:10
Накази.pdf
25 серпня 2020 11:10
Довідка ЄДРПО.pdf
25 серпня 2020 11:10
Виписка ПП ВЕСНА.pdf
25 серпня 2020 11:10
Захист довкілля.pdf
25 серпня 2020 11:10
Пропозиція Филатова.pdf
25 серпня 2020 11:10
Лист-згода на договор.pdf
25 серпня 2020 11:10
Лист-гарантія.pdf
25 серпня 2020 11:09
ДОВІДКА підприємства.pdf
25 серпня 2020 11:09
Довідка (ст.17).pdf

Публічні документи

20 серпня 2020 14:16
Довідки ст.17.pdf
20 серпня 2020 14:15
Досвід.pdf
20 серпня 2020 14:15
Наявність обладнання.pdf
20 серпня 2020 13:57
Витяг з ЄДР 2020 (копія).pdf
20 серпня 2020 13:55
Ліцензія (копія).pdf
20 серпня 2020 13:55
Статут (копія).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ВЕСНА

ПРИВАТНЕ ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО №92

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ВЕСНА
#23173140
Переможець 199 992,56
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 09:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 09:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ВЕСНА
#23173140
199 992,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 11:13
ЗВІТ укладений
29 січня 2021 11:12
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 15:33
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 15:19
Повідомлення про внесення змін до договору 2.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 15:19
Електронний підпис укладений
03 листопада 2020 14:17
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 14:15
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 14:15
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 15:28
Договір укладений
18 вересня 2020 15:25

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
09 грудня 2020 15:41
199 964,40 UAH UA118201720344280016000037390
Виконком Маріупольської міської ради
UA413351060000026006300700338
ПП "Весна"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.2 розділу 1 «Предмет договору» договору № 552 від 18.09.2020 р. викласти в наступній редакції: «1.2. Строк надання послуг: до 20.11.2020 р.». 2. Інші пункти договору № 552 від 18.09.2020 р.,на які не поширюється дана угода, лишаються не змінними та сторони підтверджують за ними свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 552
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору від 18.09.2020 року №552 на 28,16 (двадцять вісім гривен 16 коп.) грн., у т.ч. ПДВ 4,69 грн. 2. Пункт 2.1. викласти в наступній редакції: «Ціна договору становить: 199 964,40 (сто дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот шістдесят чотири грн. 40 коп.) грн., в тому числі ПДВ 33 327,40 грн. 3. Внести зміни в договорну ціну і дефектний акт та викласти їх у новій редакції. 4. Інші пункти договору № 552 від 18.09.2020 р., на які не поширюється дана угода, лишаються не змінними та сторони підтверджують за ними свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 552
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 199 964,40
UAH (в тому числі ПДВ 33 327,40 UAH)