Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50310000- 1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги із заправки та регенерації картриджів)
Очікувана вартість
13 250,00 UAH
UA-2020-08-12-008013-a e9b8f3de58054ae8869f7f96dc5dc45f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Бездідько

+380954340304 oksana.bezdidko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління служби судової охорони у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 43440735
Місцезнаходження: 40002, Україна , Сумська обл., м. Суми, ВУЛИЦЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 4
Контактна особа: Оксана Бездідько
+380954340304
oksana.bezdidko@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 08:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 14:35
Очікувана вартість: 13 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 66,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 послуга
Послуги із заправки картриджів 106R02775
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Охтирська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50312000-5 — Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання
25 послуга
Послуги із заправки картриджів CF259A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Охтирська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50312000-5 — Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання
15 послуга
Послуги із заправки картриджів Canon 725
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Охтирська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50312000-5 — Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання
5 послуга
Послуги із регенерації картриджів 106R02775
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Охтирська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50312000-5 — Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання
10 послуга
Послуги із регенерації картриджів CF259A
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Охтирська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50312000-5 — Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання
10 послуга
Послуги із регенерації картриджів Canon 725
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Охтирська, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50312000-5 — Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 1. Перелік критеріїв та методика оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв- Ціна 100%, оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону. Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). 2. Технічні (якісні) вимоги до предмета закупівлі: викладені у Додатку 1 до оголошення. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2020 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 16:28
Оголошення заправка картриджів.doc
12 серпня 2020 16:28
Додаток 1_Технічні вимоги.docx
12 серпня 2020 16:28
Додаток 3 Проєкт договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СУМИ ІТ-СЕРВІС" 6 900,00
UAH з ПДВ
5 790,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Палієнко О.Г 7 400,00
UAH з ПДВ
5 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СУМИ ІТ-СЕРВІС"

ФОП Палієнко О.Г

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СУМИ ІТ-СЕРВІС"
#34451940
Відхилено 5 790,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 17:37
ФОП Палієнко О.Г
#2956108656
Переможець 5 800,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 17:53

Документи

26 серпня 2020 17:37
Електронний підпис
26 серпня 2020 17:36
Протокол 126.pdf

Документи

26 серпня 2020 17:53
Електронний підпис
26 серпня 2020 17:53
Протокол 127.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 17:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Палієнко О.Г
#2956108656
5 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 серпня 2020 17:53
Електронний підпис
26 серпня 2020 17:53
Протокол 127.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 12:02
Електронний підпис укладений
01 вересня 2020 16:58
Договір 123-20.pdf укладений
01 вересня 2020 16:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 800,00
UAH