Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з цитологічного скринінгу патології шийки матки (І та ІІ – етапи перегляду)
Очікувана вартість
128 000,00 UAH
UA-2020-08-12-005360-a 7ee069dc47d043cda93646bea80baed9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ночвай Юлія Валеріївна

+380414442119 barkcrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Баранівська центральна районна лікарня" Баранівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01991576
Місцезнаходження: 12700, Україна , Житомирська обл., Баранівка, вул. Звягельська, 66
Контактна особа: Ночвай Юлія Валеріївна
+380414442119
barkcrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 14:18
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 14:23
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 серпня 2020 14:23
Початок аукціону: 21 серпня 2020 12:03
Очікувана вартість: 128 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 640,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85140000-2: Послуги у сфері охорони здоров’я різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2200 послуга
Цитологічний скринінг патології шийки матки (І – етап перегляду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12701, Україна, Житомирська область, м. Баранівка, вул. Звягельська, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні
100 доза
Цитологічний скринінг патології шийки матки (IІ – етап перегляду)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12701, Україна, Житомирська область, м. Баранівка, вул. Звягельська, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 85140000-2 — Послуги у сфері охорони здоров’я різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2020 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 14:19
Додаток _3. Проект договору.docx
12 серпня 2020 14:19
Додаток _1_ 2. Вимоги.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 серпня 2020 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" 117 024,00
UAH з ПДВ
117 024,00
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне некомерційне підприємство«Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради 127 865,00
UAH з ПДВ
127 865,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 11:50
Електронний підпис
19 серпня 2020 11:44
проект договру.pdf
19 серпня 2020 11:44
КОПІЯ Витягу Ліцензія.pdf
19 серпня 2020 11:44
Копія наказу Директор.pdf
19 серпня 2020 11:44
Відомості ЄДРПОУ.pdf
19 серпня 2020 11:44
Витяг ПДВ.pdf
19 серпня 2020 11:44
контактні дані.pdf
19 серпня 2020 11:44
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 12:45
Електронний підпис
19 серпня 2020 12:42
цінова пропозиція.pdf
19 серпня 2020 12:42
установчі документи.pdf
19 серпня 2020 12:42
наказ про ліцензію.pdf
19 серпня 2020 12:42
наказ МОЗ про ліцензію.pdf
19 серпня 2020 12:42
лист-гарантія.pdf
19 серпня 2020 12:42
лист гарантія.pdf
19 серпня 2020 12:42
загальні відомості.pdf
19 серпня 2020 12:42
договір.pdf
19 серпня 2020 12:42
виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради"

Комунальне некомерційне підприємство«Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського» Житомирської обласної ради

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради"
#02005639
Переможець 117 024,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 15:07

Документи

27 серпня 2020 15:06
Електронний підпис
27 серпня 2020 15:02
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради"
#02005639
117 024,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 серпня 2020 15:06
Електронний підпис
27 серпня 2020 15:02
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 22:15
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 17:00
д.у._3 до договора _158.pdf зміни до договору
05 січня 2021 16:52
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 22:31
д.у. до договору _158.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 22:30
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 10:02
д.у._1 до договора _158.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 09:56
Електронний підпис укладений
02 вересня 2020 20:01
Договір укладений
02 вересня 2020 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" щодо узгодженої зміни ціни в бік зменшення, та відповідно до пунктів 3.3. та 11.2.5. Договору, Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 1 932 грн., виклавши пункт 3.1. Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) сторони домовились зменшення обсягів закупівлі та суму договору на 45036,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини 6 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Враховуючи вищевикладене, Сторони домовились продовжити термін дії договору та строк надання послуг до 31.03.2021 р., внести зміни та викласти п.5.1 та п. 10.1 Договору в наступній редакції : «5.1. Строк надання послуг – з дати підписання договору до 31.03.2021р.» «10.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання договору і діє до 31.03.2021 року, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.»
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 70 056,00
UAH