Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція даху з утепленням фасаду дошкільного підрозділу, НВК "ЗОШ І-ІІІ ступенів-дошкільного навчального закладу" на вул. Соборній, 110 г в с. Княгининок Луцького р-ну Волинської обл. (ДК 021:2015 (CPV) - 45000000-7 Будівельні роботи)
Очікувана вартість
2 310 698,40 UAH
UA-2020-08-12-005276-b ee706d28733944ba8cc0c9afd3069403
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хом'як Любов Казимирівна

+380956866626 volinosvita21@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Княгининівський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад" Княгининівської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41523348
Місцезнаходження: 45630, Україна , Волинська обл., село Княгининок, вулиця Соборна,92
Контактна особа: Хом'як Любов Казимирівна
+380956866626
volinosvita21@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 19:01
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 28 серпня 2020 15:34
Очікувана вартість: 2 310 698,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Реконструкція даху з утепленням фасаду дошкільного підрозділу, НВК "ЗОШ І-ІІІ ступенів-дошкільного навчального закладу" на вул. Соборній, 110 г в с. Княгининок Луцького р-ну Волинської обл. (ДК 021:2015 (CPV) - 45000000-7 Будівельні роботи). Більш детально – в Тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція даху з утепленням фасаду дошкільного підрозділу, НВК "ЗОШ І-ІІІ ступенів-дошкільного навчального закладу" на вул. Соборній, 110 г в с. Княгининок Луцького р-ну Волинської обл.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45630, Україна, Волинська область, Луцький район, село Княгининок, вулиця Соборна, 110 г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки по даному Договору здійснюються між Замовником і Підрядником на підставі актів виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) до 20 числа місяця, зазначеного в Плані фінансування робіт (Додаток №3 до договору), по мірі надходження коштів з джерел фінансування в обсягах, визначених у Плані фінансування робіт (Додаток №3 до договору). Більш детально – в проекті договору про закупівлю. Тендерна пропозиція та усі документи, що подаються у її складі, повинні бути складені (оформлені) українською мовою. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Відповідно до статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі» та умов Тендерної документації. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД" 1 889 026,88
UAH з ПДВ
1 889 026,88
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД" 2 064 404,68
UAH з ПДВ
2 064 404,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 22:36
Електронний підпис
11 вересня 2020 22:36
ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЦІНИ.zip
27 серпня 2020 17:34
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:31
ТЕХНІЧНИЙ ОПИС.zip
27 серпня 2020 17:31
ІНШІ ДОКУМЕНТИ.zip

Публічні документи

27 серпня 2020 17:27
Електронний підпис
27 серпня 2020 17:26
Технічний опис.rar
27 серпня 2020 17:26
Інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД"
#36279786
Переможець 1 889 026,88
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 22:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 22:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАХІД-ТОРГ-БУД"
#36279786
1 889 026,88
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2022 17:56
Електронний підпис укладений
28 грудня 2021 14:30
Додаткова угода.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 14:29
Електронний підпис укладений
26 квітня 2021 10:43
Додаткова угода.pdf зміни до договору
26 квітня 2021 10:41
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 17:42
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 14:55
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 09:54
ДОГОВІР18-09.pdf укладений
22 вересня 2020 19:19

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 грудня 2020 12:34
1 319 154,68 UAH UA138201720344241001100010342
Княгининівський НВК
UA263204780000026008924867572
ПП"Захiд-торг-буд"
Оплачений
30 грудня 2020 13:27
215 060,15 UAH UA138201720344241001100010342
Княгининівський НВК
UA263204780000026008924867572
ПП"Захiд-торг-буд"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали додаткову угоду до Договору наступного текту: 1. З урахуванням поширення на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, висновків Всесвітньої організації охорони здоров’я щодо визнання розповсюдження COVID-19 у країнах світу пандемією, з метою забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення, в тому числі учнів на персоналу навчального закладу, керуючись Стандартами медичної допомоги «Коронавірусна хвороба (COVID-19)», затверджені наказом Міністерства охорони України від 28.03.2020 № 722 (зі змінами), Постановою головного санлікаря щодо протиепідемічних заходів у закладах освіти на період карантину, Рекомендаціями Міністерства освіти щодо організації роботи закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році, з врахуванням рішенням Кабінету Міністрів, з 11 листопада 2020 року щодо заборони відвідувати заклади загальної середньої освіти, що пов’язано з COVID-19, у зв’язку з несвоєчасним наданням дозвільної документації на початок виконання робіт, несприятливими погодніми умовами і неможливістю дотриманя технологічних термінів (процесів) виконання робіт, які вцілому унеможливлюють виконання будівельних робіт у строки визначених договором, керуючись пунктами 6.4 - 6.6. та 11.2, 11.5 Договору сторони домовились про перегляд строків виконання робіт за Договором, а саме продовження строку виконання робіт, за цим Договором (без зміни договірної ціни, кошторису та ціни Договору) на підставі документів, які підтверджують наявність об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження. 2. На виконання пункту 1 цієї додаткової угоди викласти пункт 6.2. у такій редакції: «6.2. Завершення робіт: до 31 червня 2021 року, Строки завершення окремих етапів, видів та обсягів робіт визначаються у Календарному графіку виконання робіт (Додаток №4). Календарний графік виконання робіт готується Підрядником відповідно до строків виконання етапів (видів, обсягів) робіт, які визначені Замовником та доведені Підряднику до укладення цього Договору. Замовник затверджує підготовлений Підрядником Календарний графік виконання робіт за умови дотримання у ньому визначених Замовником строків виконання етапів (видів, обсягів) робіт.». 3. Календарний графік виконання робіт(Додаток №4 до Договору уточнений) додається. 4. Ця Додаткова угода укладена у 2 (двох) оригінальних примірниках українською мовою, по одному екземпляру для кожної зі Сторін і діє до кінця строку дії Договору. Календарний графік виконання робіт Листопад 2020 – червень 2021 року – фасадні роботи; Жовтень – листопад 20202 року – покрівля; Листопад 2020 року – вогнезахисне обробляння; Квітень 2021 року – пристрої блискавозахисту; Квітень – травень 2021 року – пандус; Квітень – травень 2021 року – огородження; Квітень – травень 2021 року – відмостка.
Номер договору про закупівлю: 18-09/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 01-11/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись порядком розміщення інформації для встановлення уточнення строку дії договору та зміни назви установи, сторони домовились укласти дану додаткову угоду. 1. Відповідно до рішення Луцької міської ради №5/23 від 27.01.2021 року Сторони домовилися назву Замовника Княгининівський навчально-виховний комплекс «Загальноосвітня школа I-III ступенів -дошкільний навчальний заклад» Княгининівської сільської ради замінити на комунальний заклад загальної середньої освіти «Княгининівський ліцей №34 Луцької міської ради». 2. Відповідно до п. 4.1 ціна Договору читати в такій редакції: Ціна Договору становить 1 889 026, 88 грн. (один мільйон вісімсот вісімдесят дев’ять тисяч двадцять шість грн. 88 коп...) , в тому числі ПДВ – 314 837 грн. 81 коп. згідно з Договірною ціною, а саме: - 2020 рік – 1 534 214 грн. 83 коп. (один мільйон п’ятсот тридцять чотири тисячі двісті чотирнадцять грн. 83 коп...) , в тому числі ПДВ – 59 135 грн. 34 коп - 2021 рік – 354 812 грн. 05 коп. (триста п’ятдесят чотири тисячі вісімсот дванадцять грн. 05 коп...) , в тому числі ПДВ – 26 121 грн. 06 коп. 3. П. 13.1 .Договору читати в такій редакції: « Даний Договір набирає чинність з моменту підписання його сторонами і діє до 31 грудня 2021 року, а в частині завершення робіт відповідно до п.6.2 - 6.4. Договору, в частині проведення розрахунків та виконання гарантійних зобов’язань – до повного виконання відповідних зобов’язань за Договором. У разі виникнення незалежних від Сторін обставин, що унеможливлюють виконання ними своїх договірних зобов’язань строк дії Договору може продовжуватись на термін, визначений у додатковому договорі до даного Договору. Після завершення бюджетного періоду (року) сторони керуються пунктом 5.11 Договору». 4. Всі інші умови Договору підряду 18-09/20 від «18 » вересня 2020 року залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 5. Ця Додаткова угода укладена у 2 (двох) оригінальних примірниках українською мовою, по одному екземпляру для кожної зі Сторін. 6. Юридичні адреси, банківські реквізити та підписи сторін.
Номер договору про закупівлю: 18-09/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 25/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 18-09/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 06/21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 811 289,96
UAH (в тому числі ПДВ 301 881,66 UAH)