Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт з капітального ремонту внутрішньобудинкових інженерних мереж в житлових будинках ОСББ (ЖБК) міста Києва за адресою: 01133, м. Київ, вул. Євгена Коновальця, будинок 44-А (ОСББ «ПЕЧЕРСЬКА ПАНОРАМА») ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. (Код ДК 021:2015: 45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
754 224,00 UAH
UA-2020-08-12-005264-a 5cee3fb0cbc648daa71e84139f1a32d3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Скляренко

+380442345410
+380442345427
sklyar-min@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"
Код ЄДРПОУ: 25772436
Вебсайт: http://www.kyivesko.com.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а
Контактна особа: Валентина Скляренко
+380442345410,+380442345427
sklyar-min@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 14:13
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 13:49
Очікувана вартість: 754 224,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 772,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Строк виконання робіт: 45 календарних днів з дати укладання угоди.
Строк виконання робіт може бути змінений в залежності від терміну проведення спрощеної закупівлі
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:
Відповідно до технічних вимог замовника та обсягів робіт (окремі файли).
Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання робіт з капітального ремонту внутрішньобудинкових інженерних мереж в житлових будинках ОСББ (ЖБК) міста Києва за адресою: 01133, м. Київ, вул. Євгена Коновальця, будинок 44-А (ОСББ «ПЕЧЕРСЬКА ПАНОРАМА»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03150, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Євгена Коновальця, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 вересня 2020  —  18 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "С.І.Т.Е.К." 737 202,22
UAH з ПДВ
733 430,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВНИЦТВО ТЕХНОЛОГІЇ СИСТЕМИ" 747 200,00
UAH з ПДВ
737 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛАТУГА ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ " 753 977,22
UAH з ПДВ
737 201,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 серпня 2020 21:23
Аналогічні договори (9).pdf
25 серпня 2020 21:23
Аналогічні договори (8).pdf
25 серпня 2020 21:23
Аналогічні договори (7).pdf
25 серпня 2020 21:23
Аналогічні договори (6).pdf
25 серпня 2020 21:23
Аналогічні договори (5).pdf
25 серпня 2020 21:23
Аналогічні договори (4).pdf
25 серпня 2020 21:23
Аналогічні договори (3).pdf
25 серпня 2020 21:23
Аналогічні договори (2).pdf
25 серпня 2020 21:23
Аналогічні договори (1).pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 12:02
Електронний підпис
25 серпня 2020 11:22
15. Гарантійний строк.pdf
25 серпня 2020 11:22
14. Лист обробка данних.pdf
25 серпня 2020 11:22
11. Довідка не банкрут.pdf
25 серпня 2020 11:22
9. Довідка не судимість.pdf
25 серпня 2020 11:22
6. Дотримання правил ОП.pdf
25 серпня 2020 11:22
5.1. Дозвіл.pdf
25 серпня 2020 11:22
5. Ліцензія.pdf
25 серпня 2020 11:22
4. Працівники.pdf
25 серпня 2020 11:22
3.Мат.тех.база .pdf
25 серпня 2020 11:22
2.2 Відгук.pdf
25 серпня 2020 11:22
2.1. Досвід ч. 16.pdf
25 серпня 2020 11:22
2.1. Досвід ч. 15.pdf
25 серпня 2020 11:22
2.1. Досвід ч. 14.pdf
25 серпня 2020 11:22
2.1. Досвід ч. 13.pdf
25 серпня 2020 11:22
2.1. Досвід ч. 12.pdf
25 серпня 2020 11:22
2.1. Досвід ч. 11.pdf
25 серпня 2020 11:22
2.1. Досвід ч. 10.pdf
25 серпня 2020 11:22
2.1. Досвід ч. 9.pdf
25 серпня 2020 11:22
2.1. Досвід ч. 8.pdf
25 серпня 2020 11:22
2.1. Досвід ч. 7.pdf
25 серпня 2020 11:22
2.1. Досвід ч. 6.pdf
25 серпня 2020 11:22
2.1. Досвід ч. 5.pdf
25 серпня 2020 11:22
2.1. Досвід ч. 4.pdf
25 серпня 2020 11:22
2.1. Досвід ч. 3.pdf
25 серпня 2020 11:22
2.1. Досвід ч. 2.pdf
25 серпня 2020 11:22
2.1. Досвід ч. 1.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 06:13
Електронний підпис
26 серпня 2020 06:12
4.imd
26 серпня 2020 06:12
Пропозиція.pdf
26 серпня 2020 06:12
Которис.pdf
26 серпня 2020 06:12
Кваліфікаційні.pdf
26 серпня 2020 06:12
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "С.І.Т.Е.К."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВНИЦТВО ТЕХНОЛОГІЇ СИСТЕМИ"

ФОП "ЛАТУГА ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "С.І.Т.Е.К."
#42887738
Рішення скасоване 733 430,20
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 15:01
ТОВ "С.І.Т.Е.К."
#42887738
Відхилено 733 430,20
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 19:23
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВНИЦТВО ТЕХНОЛОГІЇ СИСТЕМИ"
#35645596
Відхилено 737 200,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 19:43
ФОП "ЛАТУГА ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ "
#3129220199
Переможець 737 201,22
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 19:45

Документи

04 вересня 2020 19:23
Електронний підпис

Документи

04 вересня 2020 19:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 19:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛАТУГА ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ "
#3129220199
737 201,22
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:34
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 16:29
ДУ 3 від 17.12.2020 до дог 74 Латуга зменш ДЦ.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 16:29
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 11:35
ДУ 2 від 20.11.2020 до дог 74-Г-БМ-70-30 мережі Печерська панорама.pdf зміни до договору
20 листопада 2020 11:32
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 15:50
2. Додаткова угода №1 від 26.10.2020 дог 74 календарний план.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 15:49
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 16:11
13. Договір №74-Г-БМ-70-30 від 11.09.2020 Мережі _Латуга_Печерська панорама.pdf укладений
15 вересня 2020 16:11

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 вересня 2020 09:58
221 160,37 UAH UA068201720344371006100051425
КП "Група впровадження проекту"
UA358201720355339107000709516
ФОП Латуга Олександр Володимирович
Оплачений
05 листопада 2020 12:22
191 708,09 UAH UA068201720344371006100051425
КП "Група впровадження проекту"
UA553052990000026005026702465
ФОП Латуга О.В.
Оплачений
16 грудня 2020 12:29
324 199,89 UAH UA068201720344371006100051425
КП "Група впровадження проекту"
UA553052990000026005026702465
ФОП Латуга О.В.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із виникненням об’єктивної причини, а саме: з боку постачальника теплової ізоляції існує затримка в виготовленні ізоляційних напівциліндрів, що унеможливлює виконання зобов’язань в строки передбачені Договором. Додаток №2 "Календарний план виконання робіт" п.6.3. Договору викладений у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 74-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із виникненням об’єктивної причини, а саме: пандемія короновірусу COVID-19 в Україні та, як наслідок, захворюваність працівників компанії на рівні 30-40%, що унеможливлює виконання зобов’язань в строки передбачені Договором. Додаток №2 "Календарний план виконання робіт" та п.6.3. Договору викладений у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 74-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із виникненням об’єктивної причини, а саме: зменшення фактично виконаних будівельно-монтажних робіт, що обумовило необхідність корегування договірної ціни. Додаток №1 "Договірна ціна" та п.4.1. Договору викладений у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 74-Г-БМ-70/30
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 737 068,35
UAH (в тому числі ПДВ 122 844,72 UAH)