Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ПІДГАЄЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 21156568 |
Місцезнаходження: | 48000, Україна , Тернопільська обл., Підгайці, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 26 |
Контактна особа: |
Василь Патра Володимирович 380354221693 osvita@rda-pidh.te.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2020 17:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2020 14:15 |
Очікувана вартість: | 268 119,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 681,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться після отримання товару шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника коштів протягом 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюватиметься протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2020 18:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2020 17:56 |
1.1 Додаток 1.docx | |
12 серпня 2020 17:56 |
1.2 Додаток 2.docx | |
12 серпня 2020 17:56 |
1.3 Додаток 3.docx | |
12 серпня 2020 17:56 |
1.4 Додаток 4.docx | |
12 серпня 2020 17:56 |
1.5 Додаток 5.docx | |
12 серпня 2020 17:56 |
1.6 Додаток 6.docx | |
12 серпня 2020 17:56 |
1.7 Додаток 7.docx | |
12 серпня 2020 17:56 |
1.8 Додаток 8.docx | |
12 серпня 2020 17:56 |
1.9 Тендерна документація - парти.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-18-000005 ● 61929b6d5f22488cbed83c57c59f8a50
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2020 09:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.09.2020 №58
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 17.09.2020 №58
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2020-08-12-005162-b від 12.08.2020 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до проведеного моніторингу та виявлених порушень, повідомляємо наступне: проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено окремі порушення, а саме: - на порушення вимог частини третьої та п’ятої статті 17 Закону, пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником встановлено вимогу щодо надання інформації для учасників про відсутність підстави передбаченої пунктом 11 частини першої статті 17 Закону - порушення усунуто шляхом розірвання договору; та довідки довільної форми про відсутність застосування санкцій проти Учасника згідно пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII - інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним - порушення усунуто шляхом розірвання договору; ; - в порушення частини п’ятої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, а саме: витяг або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - порушення усунуто шляхом розірвання договору. Також Ппроведеним аналізом пропозиції ФОП Карпова В.І. на відповідність вимогам тендерної документації встановлено, що у тендерній документації у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником зазначено вимогу, що у разі надання довідок у вигляді роздрукованого електронного документу, такі довідки повинні містити обов’язкові атрибути (QR-код, № документа, запиту тощо) за допомогою яких можна перевірити автентичність цих документів. У складі пропозиції ФОП Карпова В.І. подано довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, проте без обов’язкового атрибуту - QR-коду - порушення усунуто шляхом розірвання договору.
2020-10-01 08:42:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто
2020-10-01 15:42:54
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Карпова Валентина Іванівна #2251102688 |
Переможець |
260 640,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2020 16:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 жовтня 2020 09:17
|
Додаткова угода.pdf | укладений |
01 жовтня 2020 08:44
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2020 15:48
|
10.2 Договір № 417 від 15.09.2020 року.pdf | укладений |
15 вересня 2020 15:46
|