Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі - за кодом CPV за ДК 021:2015 - 39160000-1 (Комплекти сучасних меблів для початкових класів нової української школи (парта+стілець+шафа+стелаж))
Очікувана вартість
268 119,00 UAH
UA-2020-08-12-005162-b aa218bc2073942cb9f971fb527446da0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Патра Володимирович

380354221693 osvita@rda-pidh.te.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ПІДГАЄЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 21156568
Місцезнаходження: 48000, Україна , Тернопільська обл., Підгайці, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 26
Контактна особа: Василь Патра Володимирович
380354221693
osvita@rda-pidh.te.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 17:56
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 17:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 14:15
Очікувана вартість: 268 119,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 681,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Під час проведення процедури закупівлі всі документи, що готуються Учасниками, викладаються українською мовою. У разі надання учасником сканкопій будь-яких документів іноземною мовою, виданих сторонніми установами та підприємствами, то такі документи повинні бути перекладені українською мовою та обов’язково завірені підписом та печаткою (у разі її використання) бюро перекладів, або нотаріусом. Тексти повинні бути автентичними. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Математична формула, яка буде застосовуватися при проведенні електронного аукціону для визначення показників інших критеріїв оцінки: математична формула не застосовується - критерій ціна – 100 %.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
144 комплект
КОМПЛЕКТ (ПАРТА+СТІЛЕЦЬ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48000, Україна, Тернопільська область, Підгаєцький р-н, місто Підгайці, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
11 штуки
ШАФА НАПІВЗАКРИТА 2-ДВЕРНА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48000, Україна, Тернопільська область, Підгаєцький р-н, місто Підгайці, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
11 штуки
СТЕЛАЖ З 6-МА ШУХЛЯДАМИ ПОВНОГО ВИСУВАННЯ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48000, Україна, Тернопільська область, Підгаєцький р-н, місто Підгайці, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
8 штуки
СТЕЛАЖ ВІДКРИТИЙ З 2-МА ПОЛИЧКАМИ (3 НІШІ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48000, Україна, Тернопільська область, Підгаєцький р-н, місто Підгайці, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться після отримання товару шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника коштів протягом 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюватиметься протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2020 18:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 17:56
1.1 Додаток 1.docx
12 серпня 2020 17:56
1.2 Додаток 2.docx
12 серпня 2020 17:56
1.3 Додаток 3.docx
12 серпня 2020 17:56
1.4 Додаток 4.docx
12 серпня 2020 17:56
1.5 Додаток 5.docx
12 серпня 2020 17:56
1.6 Додаток 6.docx
12 серпня 2020 17:56
1.7 Додаток 7.docx
12 серпня 2020 17:56
1.8 Додаток 8.docx
12 серпня 2020 17:56
1.9 Тендерна документація - парти.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-18-000005 ● 61929b6d5f22488cbed83c57c59f8a50
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 вересня 2020 09:33
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

17.09.2020 №58
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


В.о. начальника Ганна ШКЛЯР


Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 17.09.2020 №58
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2020-08-12-005162-b від 12.08.2020 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до проведеного моніторингу та виявлених порушень, повідомляємо наступне: проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено окремі порушення, а саме: - на порушення вимог частини третьої та п’ятої статті 17 Закону, пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником встановлено вимогу щодо надання інформації для учасників про відсутність підстави передбаченої пунктом 11 частини першої статті 17 Закону - порушення усунуто шляхом розірвання договору; та довідки довільної форми про відсутність застосування санкцій проти Учасника згідно пункту 10 частини 1 статті 4 Закону України «Про санкції» від 14.08.2014 № 1644-VII - інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним - порушення усунуто шляхом розірвання договору; ; - в порушення частини п’ятої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовник вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, а саме: витяг або виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - порушення усунуто шляхом розірвання договору. Також Ппроведеним аналізом пропозиції ФОП Карпова В.І. на відповідність вимогам тендерної документації встановлено, що у тендерній документації у пункті 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником зазначено вимогу, що у разі надання довідок у вигляді роздрукованого електронного документу, такі довідки повинні містити обов’язкові атрибути (QR-код, № документа, запиту тощо) за допомогою яких можна перевірити автентичність цих документів. У складі пропозиції ФОП Карпова В.І. подано довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, проте без обов’язкового атрибуту - QR-коду - порушення усунуто шляхом розірвання договору.

2020-10-01 08:42:42


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто

2020-10-01 15:42:54

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Карпова Валентина Іванівна 260 640,00
UAH з ПДВ
260 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Соболь Л.І. 267 906,00
UAH з ПДВ
267 906,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 16:55
Електронний підпис
09 вересня 2020 16:51
Довідка_ст.17.PDF
09 вересня 2020 16:51
Довідка ДПС.pdf
09 вересня 2020 16:51
Dovidka_20234553710080735806.pdf
28 серпня 2020 13:49
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:44
Авторизаційний_лист.PDF
28 серпня 2020 13:44
Цінова_пропозиція.PDF
28 серпня 2020 13:44
Технічні_вимоги.PDF
28 серпня 2020 13:44
Сертифікати_якості.PDF
28 серпня 2020 13:44
Протоколи_випробувань.PDF
28 серпня 2020 13:44
Проєкт_договору.PDF
28 серпня 2020 13:44
Інші_документи.PDF
28 серпня 2020 13:44
Згода_на_обробку_даних.PDF
28 серпня 2020 13:44
Документи_ст.16.PDF
28 серпня 2020 13:44
Довідка_ст.17.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Карпова Валентина Іванівна

ФОП Соболь Л.І.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Карпова Валентина Іванівна
#2251102688
Переможець 260 640,00
UAH з ПДВ
04 вересня 2020 16:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 вересня 2020 16:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Карпова Валентина Іванівна
#2251102688
260 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 09:17
Додаткова угода.pdf укладений
01 жовтня 2020 08:44
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 15:48
10.2 Договір № 417 від 15.09.2020 року.pdf укладений
15 вересня 2020 15:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: за згодою Сторін