Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-16 Золотоноша - Черкаси - Сміла - Умань на ділянці км 89+700 – км 96+000, Черкаська область. ДК 021:2015: 45230000-8
Current average repair of the public highway of state importance H-16 Zolotonosha - Cherkasy - Smila - Uman on the section km 89 + 700 - km 96 + 000, Cherkasy region. DK 021: 2015: 45230000-8
Current average repair of the public highway of state importance H-16 Zolotonosha - Cherkasy - Smila - Uman on the section km 89 + 700 - km 96 + 000, Cherkasy region. DK 021: 2015: 45230000-8
Очікувана вартість
141 427 240,00 UAH
UA-2020-08-12-004638-b ● 18d5a63198874d128e94b5e54d6f25be
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 05422303 |
Місцезнаходження: | 18006, Україна , Черкаська область обл., Черкаси, бульвар Шевченка, 389 |
Контактна особа: |
Олена Кучеренко Вікторівна 380472714534 tenderck@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road service in Cherkassy region |
National ID: | 05422303 |
Contact point: |
Elena Kucherenko 380472714534 tenderck@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2020 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 вересня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 вересня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 вересня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 22 вересня 2020 11:03 |
Очікувана вартість: | 141 427 240,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 414 272,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4242817.2 UAH |
Publication date: | 12 серпня 2020 16:24 |
Enquiries until: | 01 вересня 2020 17:00 |
Complaints submission until: | до 07 вересня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 11 вересня 2020 17:00 |
Information
Estimated total value: | 141 427 240 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 414 272 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the bidder are presented in Ukrainian.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-16 Золотоноша - Черкаси - Сміла - Умань на ділянці км 89+700 – км 96+000, Черкаська область. ДК 021:2015: 45230000-8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Індекс автомобільних доріг: H-16 — Золотоноша - Черкаси - Сміла - Умань
Current average repair of the public highway of state importance H-16 Zolotonosha - Cherkasy - Smila - Uman on the section km 89 + 700 - km 96 + 000, Cherkasy region. DK 021: 2015: 45230000-8
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Можлива попередня оплата за Договором, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами та доповненнями). Розмір такої оплати не може перевищувати 30 відсотків від їх річної вартості, встановленого планом використання бюджетних коштів на строк не більше трьох місяців. Підрядник протягом трьох місяців з моменту надходження коштів зобов’язаний використати отримані кошти для надання послуг за Договором. Підтвердженням цільового використання отриманих коштів є підписаний Сторонами Акт виконаних робіт форми КБ-2в. У випадку, якщо протягом трьох місяців з моменту надходження коштів, Підрядник не надасть Замовнику підтвердження цільового використання отриманих коштів, отримана Підрядником сума попередньої оплати підлягає поверненню Замовнику протягом 5 (п’яти) банківських днів після спливу вказаного строку. За користування Підрядником коштами, наданими у якості попередньої оплати, у випадку їх несвоєчасного використання/повернення, Підрядник сплачує Замовнику 5% від суми несвоєчасно використаних/повернутих коштів за кожен день такої затримки. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Оплата наданих послуг здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання форм КБ-2в, КБ-3, та за наявності відповідного бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 вересня 2020 13:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 вересня 2020 13:31 |
Перелік змін 04.09.docx | |
04 вересня 2020 13:31 |
ПСР Н-16 89+700-96+000 04.09.docx |
04 вересня 2020 13:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 вересня 2020 13:31 |
Перелік змін 04.09.docx
|
|||
04 вересня 2020 13:31 |
ПСР Н-16 89+700-96+000 04.09.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
вимоги до асфальтобетонного заводу
Дата подання: 29 серпня 2020 09:58
Дата відповіді: 03 вересня 2020 08:52
Шановний замовник!
Частиною №1.1.3 Розділу №1.1. Додатку № 1 до Тендерної документації, Замовником визначені наступні вимоги до АБЗ, а саме:
Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2 ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) асфальтобетонної суміші відповідно до вимог ДБН В.2.3-4-2015 “Автомобільні дороги. Частина І. Проектування. Частина II. Будівництво” зі змінами, які набрали чинності із 01.09.2019 року, у тому числі п. 20.8.2 ДБН, із місця відпуску асфальтобетонної суміші (фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту надання послуг/виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в таблиці частини 1.1.4 Розділу 1.1. Додатку №1 ТД.
Тобто, з викладеного вбачаються, що асфальтобетонний завод (АБЗ) повинен знаходитись (бути встановленим) в трьох годинах ходу автотранспортна до об’єкта виконання робіт на момент подання тендерної пропозиції.
З такою вимогою замовника до АБЗ, учасник не може погодитись з огляду на наступне:
Відповідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено наступні кваліфікаційні критерії:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Також згідно п.4.5.3. діючих Методичних рекомендацій з оптимізації проведення процедур закупівель дорожніх робіт МР Д.1.1-03450778-854:2015,одним з кваліфікаційних критеріїв, по якому учаснику необхідно надати підтвердження є наявність обладнання та матеріально технічної бази (інформаційна довідка, складено відповідно до додатків А та Б, з переліком основних видів обладнання, машин та механізмів, їх стану та наявної кількості відповідно до предмету закупівлі).
Отже, одним із кваліфікаційних критеріїв для учасника є наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в тому числі АБЗ.
Відповідно до п. 20.8.2 ДБН В.2.3-4-2015 (Зміна 1) відстань транспортування асфальтобетонних сумішей від моменту їх впуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а, а при цьому час транспортування асфальтобетонним сумішей не повинен перевищувати трьох годин.
Таблиця 20.2а «Максимальна відстань транспортування асфальтобетонних сумішей» містить наступні умови транспортування асфальтобетонних сумішей по автомобільним дорогам:
1) з капітальним та удосконаленим полегшеним типом дорожнього одягу (асфальтобетон, цементобетон, чорний щебінь) – відстань транспортування не більше 150 км.;
2) з перехідним типом дорожнього одягу – відстань транспортування не більше 110 км.;
3) в межах населеного пункту – відстань транспортування не більше 75 км.
Враховуючи вищевикладене, нормами чинного законодавства не встановлена вимога, що асфальтобетонний завод (АБЗ) повинен знаходитись (бути встановленим) в трьох годинах ходу автотранспортна до об’єкта виконання робіт на момент подання тендерної пропозиції, а визначає тільки наявність в учасника АБЗ та можливість доставки асфальтобетонних сумішей до об’єкта виконання робіт протягом трьох годин.
В той же час, учасник звертає увагу замовника, що відповідно до п.7.4.1. проекту Договору підряду (Додаток № 4 до тендерної документації) замовник за актом передає підряднику будівельний майданчик протягом 3(трьох) робочих днів з дня підписання цього Договору.
Тобто, як варіант, АБЗ можна встановити на будівельному майданчику, який буде надано переможцю на виконання Договору підряду, або на іншій земельній ділянці у відповідності до вимог чинного законодавства України з урахуванням санітарних норм та вимог.
В учасника, станом на сьогодні, на території України, знаходиться у власності чотири мобільні пересівні АБЗ.
На підтвердження викладеного, учасник в межах тендерної пропозиції може надати документи, що підтверджують право власності на мобільні АБЗ, а також гарантійний лист, що АБЗ необхідні для виконання робіт будуть переміщене на об’єкт, що є предметом закупівлі до початку виконання робіт(послуг) зазначений згідно умов договору про закупівлю (договору підряду) та встановлені (монтовані)/демонтовані у відповідності до вимог чинного законодавства України та з урахуванням санітраних норм.
Відповідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також, цією статтею встановлено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вищевикладене, учасник вважає наявність фрази «(фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції)» передбаченою частиною №1.1.3 Розділу №1.1. Додатку № 1 до Тендерної документації, такою, що порушує принципи визначенні ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) недискримінація учасників та рівне ставлення до них, оскільки Учасник змушений при наявності власних мобільних АБЗ здійснювати пошук АБЗ на території України(в близькості 150 км до предмету закупівлі) для взяття їх в оренду чи для поставки асфальтобетонних сумішей тільки для того, щоб подати тендерну пропозицію та за метою подальшого допуску для аукціону, що по свої суті є абсурдним, та таким, що ставить учасника у не вигідне становище порівняно з іншими учасниками. Оскільки таким вимогам по АБЗ відповідають два, максимум 3 учасника.І мвони відмовляються надавати в оренду ці АБЗ чи укладати договору поставки перед проведенням тендеру.
Монтування власних АБЗ до моменту перемоги в аукціоні є економічно невигідним, оскільки встановлення АБЗ в межах, визначених ДБН В.2.3-4-2015 (Зміна 1), є достатньо затратним, і практично невигідним, оскільки не гарантує допуск учасник до аукціону, а також не має впевненості у перемозі в аукціоні.
Аналогічна правова позиція викладена в рішеннях АМКУ від 12.03.2020 №№ 4772-р/пк-пз, 4780- р/пк-пз.
Таким чином, просимо замовника привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства, а саме:
1) Виключити фразу «(фактичного знаходження АБЗ на момент подання тендерної пропозиції)» частиною №1.1.3 Розділу №1.1. Додатку № 1 до Тендерної документації.
2) Доповнити частину №1.1.3 Розділу №1.1. Додатку № 1 до Тендерної документації наступним абзацом: «У разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів), який(і) Учасник планує використовувати (залучити) шляхом його(їх) перебазування на інше місце виробництва, додатково у складі пропозиції надає:
- оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (у разі оренди, лізингу тощо) про не заперечення щодо перебазування асфальтобетонного(их) заводу(ів) на інше місце виробництва із зазначенням кадастрового номеру такої земельної ділянки (земельної ділянки, на якій знаходиться промисловий майданчик), назви/ПІБ та ЄДРПОУ/ІПН власника такої земельної ділянки (земельної ділянки, на якій знаходиться промисловий майданчик);
- лист-підтвердження від Власника земельної ділянки (земельної ділянки, на якій знаходиться промисловий майданчик) про готовність передати у користування земельну ділянку або промисловий майданчик під розміщення асфальтобетонної установки із зазначенням кадастрового номеру такої земельної ділянки (земельної ділянки, на якій знаходиться промисловий майданчик), назви/ПІБ та ЄДРПОУ/ІПН власника асфальтобетонної установки, яка буде розташована на земельній ділянці або промисловому майданчику, інформацію про цільове призначення земельної ділянки. Лист повинен бути адресований на Замовника торгів;
- інформацію (витяг, тощо) із Державного земельного кадастру про право власності та речові права на земельну ділянку, яка зазначена Учасником в Інформації про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) (Таблиця 3 Додатку 3 тендерної документації);
- оформлені відповідно до наказу №108 від 09.03.2006 року Міністерства охорони навколишнього природнього середовища України документи, у яких обґрунтовуються обсяги викидів для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами для підприємств, установ, організацій та громадян-підприємців щодо нового місцезнаходження стаціонарного джерела забруднення.
Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору). Учасник, який планує використовувати (залучити) асфальтобетонний(ні) завод(и) шляхом його(їх) перебазування на інше місце виробництва, надає документи, на підставі яких асфальтобетонний(ні) завод(и) здійснює (здійснював) виробництво асфальтобетонної суміші на момент подання тендерної пропозиції Учасником.
Діяльність на Асфальтобетонному(них) заводі(ах) (виробництві) повинно відповідати природоохоронному законодавству. З цією метою Учасник надає у складі пропозиції дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, щодо асфальтобетонного заводу. Учасник, який планує використовувати (залучити) асфальтобетонний(ні) завод(и) шляхом його(їх) перебазування на інше місце виробництва, надає документи, на підставі яких асфальтобетонний(ні) завод(и) здійснює (здійснював) виробництво асфальтобетонної суміші на момент подання тендерної пропозиції Учасником.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.п. 14.1.230 п. 14.1 ст. 14. Податкового Кодексу України Стаціонарне джерело забруднення – це підприємство, цех, агрегат, установка або інший нерухомий об’єкт, що зберігає свої просторові координати протягом певного часу і здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферу та/або скиди забруднюючих речовин у водні об’єкти.
Виходячи з визначення, стаціонарне джерело забруднення обов'язково:
- є нерухомим об'єктом, який зберігає свої просторові координати протягом певного часу;
- здійснює викиди або скиди забруднюючих речовин.
Таким чином, мобільний АБЗ, як і стаціонарний, відносяться до стаціонарного забруднення другої групи. Об’єкти, що належать до другої групи потребують отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. У разі переміщення асфальтозмішувальної установки на інше місце виробництва, суб’єкт господарювання зобов’язаний отримати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами за новим місцем знаходження.
Строк, необхідний Учаснику на проведення робіт для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря визначається з урахуванням довгострокової процедури а саме:
- реєстрація звіту по інвентаризації забруднюючих речовин в атмосферне повітря обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями, органом виконавчої влади Автономної республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища займає до 30 календарних днів;
- розгляд зауважень громадських організацій місцевими держадміністраціями здійснюються протягом 30 календарних днів з дня опублікування суб’єктом господарювання повідомлення про намір отримати дозвіл про викиди;
- органи Держпродспоживслужби протягом 15 календарних днів з дати надходження заяви та документів для отримання дозволу на викиди приймають рішення щодо можливості/неможливості видачі дозволу на викиди та повідомляють про це дозвільний орган;
- дозвільний орган після отримання рішення від органу Держпродспоживслужби щодо можливості видачі дозволу на викиди відповідно до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" протягом 10 робочих днів розглядає заяву та документи на отримання дозволу і у разі відсутності зауважень видає дозвіл на викиди.
Отже, діяльність АБЗ здійснюється виключно за наявності дозволу на викиди забруднюючих речовин. Відповідно до чинного законодавства викиди забруднюючих речовин стаціонарними джерелами в атмосферне повітря можуть здійснюватися суб’єктами господарювання тільки після отримання дозволу на викиди.
Виходячи з мінімальних строків, орієнтовний строк введення в експлуатацію та отримання усіх необхідних документів для початку виробництва асфальтобетонних та щебенево-мастикових сумішей становить не менше ніж 5 місяців.
Отже, переміщення АБЗ на іншу земельну ділянку ще не дає змогу Учаснику приступити до роботи і здійснювати виготовлення асфальтобетонних сумішей.
Виходячи з визначення, стаціонарне джерело забруднення обов'язково:
- є нерухомим об'єктом, який зберігає свої просторові координати протягом певного часу;
- здійснює викиди або скиди забруднюючих речовин.
Таким чином, мобільний АБЗ, як і стаціонарний, відносяться до стаціонарного забруднення другої групи. Об’єкти, що належать до другої групи потребують отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. У разі переміщення асфальтозмішувальної установки на інше місце виробництва, суб’єкт господарювання зобов’язаний отримати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами за новим місцем знаходження.
Строк, необхідний Учаснику на проведення робіт для отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря визначається з урахуванням довгострокової процедури а саме:
- реєстрація звіту по інвентаризації забруднюючих речовин в атмосферне повітря обласними, Київською та Севастопольською міськими державними адміністраціями, органом виконавчої влади Автономної республіки Крим з питань охорони навколишнього природного середовища займає до 30 календарних днів;
- розгляд зауважень громадських організацій місцевими держадміністраціями здійснюються протягом 30 календарних днів з дня опублікування суб’єктом господарювання повідомлення про намір отримати дозвіл про викиди;
- органи Держпродспоживслужби протягом 15 календарних днів з дати надходження заяви та документів для отримання дозволу на викиди приймають рішення щодо можливості/неможливості видачі дозволу на викиди та повідомляють про це дозвільний орган;
- дозвільний орган після отримання рішення від органу Держпродспоживслужби щодо можливості видачі дозволу на викиди відповідно до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" протягом 10 робочих днів розглядає заяву та документи на отримання дозволу і у разі відсутності зауважень видає дозвіл на викиди.
Отже, діяльність АБЗ здійснюється виключно за наявності дозволу на викиди забруднюючих речовин. Відповідно до чинного законодавства викиди забруднюючих речовин стаціонарними джерелами в атмосферне повітря можуть здійснюватися суб’єктами господарювання тільки після отримання дозволу на викиди.
Виходячи з мінімальних строків, орієнтовний строк введення в експлуатацію та отримання усіх необхідних документів для початку виробництва асфальтобетонних та щебенево-мастикових сумішей становить не менше ніж 5 місяців.
Отже, переміщення АБЗ на іншу земельну ділянку ще не дає змогу Учаснику приступити до роботи і здійснювати виготовлення асфальтобетонних сумішей.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 16 вересня 2020
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 05422303 |
Місцезнаходження: | 18006, Україна, Черкаська область обл., Черкаси, бульвар Шевченка, 389 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ ШРБУ-48 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 11:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" |
138 110 000,00
UAH з ПДВ
|
133 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ШРБУ-48 |
138 830 000,00
UAH з ПДВ
|
134 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
139 800 500,00
UAH з ПДВ
|
135 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" #40148165 |
Переможець |
133 999 999,00
UAH з ПДВ
|
01 жовтня 2020 16:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2021 19:45
|
ду №8 до дог. №159.1-03 від 23.12.2021.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2021 19:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 листопада 2021 09:08
|
ду №7 до дог. №159.1-03 від 16.11.2021.pdf | зміни до договору |
18 листопада 2021 09:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 жовтня 2021 09:30
|
ду №6 до дог. №159.1-03 від 05.10.2021.pdf | зміни до договору |
06 жовтня 2021 09:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 серпня 2021 13:32
|
ду №5 до дог. №159.1-03 від 26.08.2021.pdf | зміни до договору |
26 серпня 2021 13:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 березня 2021 11:13
|
ду №4 до дог. №159.1-03 від 11.03.2021.pdf | зміни до договору |
16 березня 2021 11:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2021 16:52
|
ду №3 до дог. №159.1-03 від 10.03.2021.pdf | зміни до договору |
11 березня 2021 16:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2020 12:50
|
ду №1 до дог. №159.1-03 від 02.12.2020.pdf | зміни до договору |
03 грудня 2020 12:49
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2020 18:21
|
Дог. №159.1-03 від 13.10.2020.pdf | укладений |
16 жовтня 2020 18:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення у 2020 році та обсяги бюджетних коштів для їх фінансування за рахунок спеціального фонду державного бюджету за програмою 3111020 «Розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.01.2020 р. № 36 в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2020 р. № 1150, керуючись пунктами 1.2., 5.1., 5.8., 17.8. Договору |
Номер договору про закупівлю: | 159/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №122 від 17.02.2021 р. «Деякі питання дорожнього господарства», керуючись п. 5.8., 17.8, Договору |
Номер договору про закупівлю: | 159/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 17.8, Договору |
Номер договору про закупівлю: | 159/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №122 від 17.02.2021 р. «Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами), керуючись п. 5.8., 17.8, Договору |
Номер договору про закупівлю: | 159/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №122 від 17.02.2021 р. «Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами), керуючись п. 5.7., 17.8, Договору |
Номер договору про закупівлю: | 159/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №122 від 17.02.2021 р. «Деякі питання дорожнього господарства» (зі змінами), керуючись п. 1.2., 5.7., 5.8., 17.8, Договору |
Номер договору про закупівлю: | 159/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи зменшення обсягів послуг, керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 3.7., 17.8. Договору, Сторони вирішили: 1. Викласти пункт 3.1 Договору, у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 130 007 803,36 грн. (сто тридцять мільйонів сім тисяч вісімсот три гривні 36 коп.) з ПДВ. Ціна Договору без ПДВ становить 108 336 137,23 грн. ПДВ (для платників) – 21 671 666,13 грн. У тому числі, у 2020 році за рахунок спеціального фонду державного бюджету 19 641 778,73 грн. з ПДВ, у 2021 році за рахунок спеціального фонду державного бюджету 107 355 045,20 грн. з ПДВ, у 2021 році за рахунок загального фонду державного бюджету 3 010 979,43 грн. з ПДВ. Вказані суми можуть коригуватися в межах ціни Договору при зміні напрямків використання коштів державного/місцевого бюджету відповідно до планів фінансування, затверджених Укравтодором (нормативних актів Кабінету Міністрів України, облдержадміністрацій, райдержадміністрацій, тощо), що буде визначатися додатковими угодами. Договірна ціна є твердою. |
Номер договору про закупівлю: | 159/1-03 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |