Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт першого поверху Головного корпусу № 1 (відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги) КНП «Роменська ЦРЛ» РМР Сумська обл., м. Ромни, бульвар Московський, 24
Очікувана вартість
6 011 940,00 UAH
UA-2020-08-12-002712-c 21a3a24afc384dea8b193fb3ab8c3138
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ревнівцева Олена Юріївна

+380542221638 ukb-sumy@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Орган державної влади "Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації"
Код ЄДРПОУ: 04014045
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., місто Суми, вул Шишкарівська 9
Контактна особа: Ревнівцева Олена Юріївна
+380542221638
ukb-sumy@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 30 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 10 вересня 2020 14:17
Очікувана вартість: 6 011 940,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 059,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30059 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Капітальний ремонт першого поверху Головного корпусу № 1 (відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги) КНП «Роменська ЦРЛ» РМР Сумська обл., м. Ромни, бульвар Московський, 24
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42001, Україна, Сумська область, Роменський район, м. Ромни, бульвар Московський, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 листопада 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 14 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 вересня 2020 09:04
Електронний підпис
02 вересня 2020 09:00
Перелік змін 4 .doc
02 вересня 2020 09:00
Тендерна документація зі змінами 4.docx
31 серпня 2020 11:44
Перелік змін 3 .doc
31 серпня 2020 11:44
гарантійний лист_ дод 2 Зі змінами).rtf
26 серпня 2020 14:12
Перелік змін 2 .doc
18 серпня 2020 16:43
Перелік змін .doc
12 серпня 2020 17:56
ТОМ 5 ЕТР.pdf
12 серпня 2020 17:56
ТОМ 4.ВК ПДФ.pdf
12 серпня 2020 17:56
ЗПЗ ПДФ.pdf
12 серпня 2020 17:56
Проект договору підряду_ додаток 3.doc
12 серпня 2020 17:56
Підсумкова відомість ресурсів_ дод. 6.rtf
12 серпня 2020 17:56
ТОМ 3.АБ ПДФ.pdf
12 серпня 2020 17:56
відомість обсягів робіт_ дод 5.rtf
12 серпня 2020 17:56
Додаток 4 Технічні умови.docx
12 серпня 2020 17:56
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc
02 вересня 2020 09:04
Електронний підпис
31 серпня 2020 12:44
Електронний підпис
26 серпня 2020 14:15
Електронний підпис
18 серпня 2020 17:01
Електронний підпис
12 серпня 2020 18:14
Електронний підпис
02 вересня 2020 09:00
Перелік змін 4 .doc
02 вересня 2020 09:00
Тендерна документація зі змінами 4.docx
31 серпня 2020 11:44
Тендерна документація зі змінами 3.docx
26 серпня 2020 14:12
Тендерна документація зі змінами 2.docx
18 серпня 2020 16:43
Тендерна документація зі змінами.docx
12 серпня 2020 17:56
Тендерна документація.docx
31 серпня 2020 11:44
Перелік змін 3 .doc
31 серпня 2020 11:44
гарантійний лист_ дод 2 Зі змінами).rtf
12 серпня 2020 17:56
гарантійний лист_ дод 2.rtf
26 серпня 2020 14:12
Перелік змін 2 .doc
18 серпня 2020 16:43
Перелік змін .doc
12 серпня 2020 17:56
ТОМ 5 ЕТР.pdf
12 серпня 2020 17:56
ТОМ 4.ВК ПДФ.pdf
12 серпня 2020 17:56
ЗПЗ ПДФ.pdf
12 серпня 2020 17:56
Проект договору підряду_ додаток 3.doc
12 серпня 2020 17:56
Підсумкова відомість ресурсів_ дод. 6.rtf
12 серпня 2020 17:56
ТОМ 3.АБ ПДФ.pdf
12 серпня 2020 17:56
відомість обсягів робіт_ дод 5.rtf
12 серпня 2020 17:56
Додаток 4 Технічні умови.docx
12 серпня 2020 17:56
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зміни до тендерної документації
Дата подання: 17 серпня 2020 11:38
Дата відповіді: 18 серпня 2020 16:35
Зміст ТД не тотожний в частині строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, а саме: - 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (п.4.1 ТД); - 90-ти днів з дня розкриття тендерних пропозицій (Додаток №1 до ТД).
Відповідь: Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дня розкриття тендерних пропозицій.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-12-002712-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:42113252
Дата подання: 17 серпня 2020 11:35
Щодо досвіду виконання аналогічного договору
Керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон) та з метою якісної підготовки тендерної пропозиції, звертаємось до Вас з проханням внести зміни до тендерної документації (далі –ТД) за предметом закупівлі «Капітальний ремонт першого поверху Головного корпусу № 1 (відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги) КНП «Роменська ЦРЛ» РМР Сумська обл., м. Ромни, бульвар Московський, 24» .
2. Зміст ТД щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору не містить ідентичних вимог і є незрозумілим, що саме установлено Замовником. Так, у пп.3 п.5.2 ТД встановлено спосіб підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічного договору, але з вимоги не можливо з’ясувати і зрозуміти, виконання яких видів робіт повинен підтвердити учасник, з огляду на наступне:
- довідку замовник прохає щодо виконання робіт з реконструкції об’єктів;
- аналогічним договором замовник вважає виконання робіт з капітального ремонту об’єктів (не нижче середнього класу наслідків (СС2);
- копію договору(ів) (з усіма додатками) замовник вимагає щодо виконання робіт з капітального ремонту об’єктів;
- у листі-відгуку має бути зазначений клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва.

Таким чином, Замовником чітко не визначено який аналогічний договір чого саме реконструкції, капітального ремонту чи будівництва повинен подати учасник, при тому що предметом закупівлі є капітальний ремонт.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 серпня 2020 16:41
За результати розгляду до тендерної документації по предмету закупівлі «Капітальний ремонт першого поверху Головного корпусу № 1 (відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги) КНП «Роменська ЦРЛ» РМР Сумська обл., м. Ромни, бульвар Московський, 24» внесені відповідні зміни:
Для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник має подати довідку у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору(ів) (за останні роки (2020-2019-2018-2017 роки) щодо виконання робіт в якості підрядника з реконструкції об’єктів.
Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує у учасника досвід виконання робіт з реконструкції об’єктів (не нижче середнього класу наслідків (СС2).
Аналогічний договір має бути виконаним або дійсним на дату оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі.
Для підтвердження зазначеної в довідці інформації Учасником надається:
- копія договору(ів) (з усіма додатками) щодо виконання робіт з реконструкції об’єктів. Такі договори можуть подаватися у відповідності до Закону України «Про захист персональних даних».
- позитивний лист–відгук(ки), виданий(ні) суб’єктом господарювання, з яким було укладено договір(ри), копія якого(их) надається, із зазначенням дати і номеру договору(ів).
У листі-відгуку має бути зазначений клас наслідків (відповідальності) об’єкта будівництва вказаного аналогічного договору.
Лист-відгук повинен бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів або більш пізню дату.
Додатково у листі вказати інформацію щодо виконання договору та/або введення його в експлуатацію.
Номер вимоги: UA-2020-08-12-002712-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-БІЛДІНГ", Код ЄДРПОУ:42113252
Дата подання: 17 серпня 2020 11:37
Встановлено вимогу понад Закон

Керуючись нормами Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон) та з метою якісної підготовки тендерної пропозиції, звертаємось до Вас з проханням внести зміни до тендерної документації (далі –ТД) за предметом закупівлі «Капітальний ремонт першого поверху Головного корпусу № 1 (відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги) КНП «Роменська ЦРЛ» РМР Сумська обл., м. Ромни, бульвар Московський, 24» в частині наступного.
У п. 7 розділу ІІІ ТД встановлено вимогу понад Закон, в частині надання інформації про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця, а саме:
- інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю);
- зазначення у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, видів робіт, які передбачається доручити субпідряднику, орієнтовну вартість послуг/робіт субпідрядника у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції та гривнях у випадку залучення до виконання робіт субпідрядників в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю;
- надання згоди кожного субпідрядника, якого учасник планує залучити до виконання робіт, на залучення його як субпідрядника, яка оформляється листом із зазначенням замовника, назви закупівлі, номера оголошення щодо якого подається тендерна пропозиція та подається в складі пропозиції.
Також у п. 1.1 (стор.5 примітка *) розділу ІІІ ТД встановлено, що у разі, якщо виконання робіт підвищеної небезпеки (зварювальні роботи), що передбачені у додатку 5 «Відомість обсягів робіт» планується виконуватись субпідрядною організацією, надати довідку із зазначенням інформації про найменування такого суб’єкта та його кода ЄДРПОУ, та надати копію документа, визначеного законодавством, на виконання робіт підвищеної небезпеки, зазначеною у довідці субпідрядною організацією.
Встановленням таких вимог у ТД Замовником недотримано норм п.18 ч.2 ст.22 Закону, якими встановлена імперативна норма щодо субпідрядників, яка передбачає, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 серпня 2020 16:41
За результати розгляду було встановлено, що вимога щодо внесення змін до тендерної документації в частині викладення пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації в новій редакції задоволенню не підлягає.
Відповідно до норм пункту 18 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити у разі закупівлі робіт вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Тобто. Нормами Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено обов’язковість зазначення в тендерній документації вимоги щодо надання учасником у тендерній інформації щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. В той же час нормами Закону України «Про публічні закупівлі» не заборонено Замовнику вимагати інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Водночас зауважимо, що згідно з нормами частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Номер вимоги: UA-2020-08-12-002712-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ", Код ЄДРПОУ:35557259
Дата подання: 18 вересня 2020 15:58
щодо невідповідності кваліфікаційним критеріям встановлених статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі»
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Департаменту капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації №129 від 18.09.2020 пропозицію ТОВ «Компанія Вега КМ» відхилено за невідповідністю кваліфікаційним критеріям встановлених статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» ,але якщо в Учасника виявлено порушення по статті 16 цього Закону Замовник має право надати вимоги по усуненню даних порушень .
У складі пропозиції Учасник надав договір оренди МТБ №С3-27/07 від 27.02.2020 назва файлу: копія договору оренди спецтехніки.
У довідці від 03.09.2020 №48-09 зроблена формальна помилка, а саме вказано договір №С3 без дати.

ТОВ «Компанія Вега КМ» просить переглянути тендерну пропозицію, та подати вимоги по усуненню порушень відповідно по статті 16 цього Закону
Якщо, дана вимога буде відхилена ТОВ «Компанія Вега КМ» буде звертатися до органу оскарження публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 вересня 2020 12:48
За результати розгляду було встановлено, що вимога щодо перегляду тендерної пропозиції задоволенню не підлягає.
Допущені порушення в тендерній пропозиції поданою ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ» не належать до формальних, технічних помилок (не вказано не лише дату договору оренди спецтехніки, а взагалі відсутній договір № С3).
Отже, тендерний комітет ДКБ Сумської ОДАвважає, що правомірно відхилено Вашу тендерну пропозицію.

Документи

18 серпня 2020 16:40
Відповідь на вимогу

Документи

18 серпня 2020 16:41
Відповідь на вимогу

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-29-000014 ● f030dd0d84a94243b1ba29d943f66db9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 29 січня 2021 14:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

29.01.2021 № 23

м.Львів


Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 20.01.2021 № 003100-18/696-2021 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА


Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 29 січня 2021 року № 23

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2020-08-12-002712-c від 12.08.2020 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-11 15:37:34

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт першого поверху Головного корпусу № 1 (відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги) КНП «Роменська ЦРЛ» РМР Сумська обл., м. Ромни, бульвар Московський, 24» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-12-002712-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
1) Працівників якої саме кваліфікації (робочих професій чи інженерно-технічної) необхідно для виконання робіт у одну зміну по предмету закупівлі у встановлені строки будівництва? Якщо обидвох кваліфікацій, то в якій кількості окремо кожної з них?
2) Чому Вами не розміщено в електронній системі закупівель повідомлення про усунення невідповідностей учасникам ТОВ «БУДІВЕЛЬНО-ІНЖИНІРИНГОВА ГРУПА НОВАПРОЕКТ» та ТОВ «КОМПАНІЯ ВЕГА КМ», якщо під час розгляду їхніх тендерних пропозицій виявлені невідповідності, пов’язані з дотриманням кваліфікаційних критерій відповідно до статті 16 Закону?

Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-15 11:21:25

пояснення

Тендерний комітет Департаменту капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації (далі – тендерний комітет ДКБ Сумської ОДА) надає пояснення, у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт першого поверху Головного корпусу № 1 (відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги) КНП «Роменська ЦРЛ» РМР Сумська обл., м. Ромни, бульвар Московський, 24» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-08-12-002712-c):
1). В тендерній документації вказана загальна кількість працівників (ІТР та робітників) , необхідних для виконання всіх робіт, передбачених проєктом у встановлений термін. Вона складає 60 осіб. Співвідношення кількості робітників до кількості ІТР в тендерній документації Замовником не зазначалось і тому при перевірці тендерних пропозицій враховувалась тільки наявність у претендента загальної потрібної кількості працівників.
В даному випадку переможець надав довідку про наявність у нього в штаті 76 працівників, що відповідає кваліфікаційним вимогам.
2). У складі пропозицій ТОВ «Будівельно-інжинірингова група «Новапроект» та ТОВ «Компанія ВЕГА КМ» виявлені такі невідповідності, які ніяким чином усунуті бути не могли. Тому повідомлення про усунення невідповідностей не розміщались в електронній системі закупівель.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації (далі - Замовник) заперечує проти висновку про результату моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт першого поверху Головного корпусу №1 (відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги) КНП "Роменська ЦРЛ" РМР Сумська обл., м. Ромни, бульвар Московський, 24.» (ID:UA-2020-08-12-002712-с). Щодо порушення законодавства в частині ненадання учасником копії розпорядчого документа про призначення на посаду та/або копії документа, що підтверджують наявність трудових відносин з учасником. Відповідно до підпункту 5.2. пункту 5 розділу ІІІ Тендерної документації (арк. 10-11) для документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасником подається довідка за наведеною нижче формою «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, обов’язково повинна містити інформацію про працівників відповідної кваліфікації робочих професій та штатних інженерно-технічних працівників учасника в кількості, необхідній для виконання робіт по предмету закупівлі в визначені строки будівництва. Інформація про працівників повинна бути надана з врахуванням Закону України «Про охорону праці» та листа Держпраці від 16.11.2017 №11000/1/7.2-ДП-17. Мінімальна кількість таких працівників, яка необхідна для виконання робіт у одну зміну по предмету закупівлі у встановлені строки будівництва, визначена відповідно до проектної документації на будівництво і становить 60 працівників. Працівники учасника, зазначені у листі, можуть бути у штаті учасника чи працювати за трудовими або цивільно-правовими угодами. Для підтвердження, зазначеної у довідці інформації, Учасником подаються копії розпорядчого(чих) документа (ів) про призначення на посаду працівників Учасника та/або копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин працівників з Учасником. ТОВ «АМК РЕМ-БУД» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 09.09.2020 № 1913/2020 загальною кількістю 89 осіб. На підтвердження зазначеної в довідці інформації учасником надано копії наказів та цивільно-правових договорів щодо 88 осіб. Оскільки ТОВ «АМК РЕМ-БУД» не було надано розпорядчого документа про призначення на посаду та/або копії документа, що підтверджують наявність трудових відносин з учасником інженера-геодезиста Гуриненка С.О., Департаментом в необхідну кількість працівників не враховувався. Мінімальна кількість працівників, встановлена тендерною документацією, становить 60 працівників, тому підтверджених учасником 88 працівників більше ніж достатньо для виконання робіт за предметом закупівлі. Таким чином, приймаючи рішення про визнання переможцем ТОВ «АМК РЕМ-БУД», ДКБ Сумської ОДА діяло у повній відповідності з нормами чинного законодавства і жодним чином не порушило абзац 2 підпункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

2021-02-23 13:33:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 03 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами моніторингу встановлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: позовна заява від 01.03.2021 №01-12/329
Дата публікації: 02 березня 2021

Документи:

02 березня 2021 15:02
Електронний підпис
02 березня 2021 14:59
позовна заява.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 вересня 2020 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНЖИНІРИНГОВА ГРУПА НОВАПРОЕКТ" 4 971 374,40
UAH з ПДВ
4 971 374,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ" 5 591 509,18
UAH з ПДВ
5 591 509,18
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМК РЕМ-БУД" 6 000 000,00
UAH з ПДВ
6 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 вересня 2020 09:27
Електронний підпис
07 вересня 2020 09:26
Витяг Протокол НР.pdf
07 вересня 2020 09:26
Наказ Фролова Ю.М.pdf
07 вересня 2020 09:26
Лист для клієнтів.pdf
07 вересня 2020 09:26
Гарантія 7686-20.pdf
07 вересня 2020 09:26
Витяг із Статуту 05.02.2020.pdf
07 вересня 2020 09:26
Банківська ліцензія.pdf
07 вересня 2020 09:26
Протокол_НР.7Z
07 вересня 2020 09:26
Наказ_Фролова_Ю.М.7Z
07 вересня 2020 09:26
Лист_для_клieнтiв.7z
07 вересня 2020 09:26
Гарантiя_7686-20.7z
07 вересня 2020 09:26
Витяг_iз_Статуту.7z
07 вересня 2020 09:26
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
07 вересня 2020 09:26
Уставні документи.PDF
07 вересня 2020 09:26
удостоверения о.т..PDF
07 вересня 2020 09:26
Трудові.PDF
07 вересня 2020 09:26
Тендерна пропозиція.pdf
07 вересня 2020 09:26
ст.17 все вместе.pdf
07 вересня 2020 09:26
Сертификат-Хенкель.pdf
07 вересня 2020 09:26
Сварщик-корочка.PDF
07 вересня 2020 09:26
Розрахунок вартості -ДЦ.pdf
07 вересня 2020 09:26
Реквізити.pdf
07 вересня 2020 09:26
протоколи пояси.PDF
07 вересня 2020 09:26
про відсутність фактів.pdf
07 вересня 2020 09:26
Працівники.pdf
07 вересня 2020 09:26
посвідч-охорона праці.PDF
07 вересня 2020 09:26
паспорта-техніка.PDF
07 вересня 2020 09:26
Паспорт риштування.PDF
07 вересня 2020 09:26
Обладнання.pdf
07 вересня 2020 09:26
Обладнання гарант-лист.pdf
07 вересня 2020 09:26
Нотаріальне погодження.PDF
07 вересня 2020 09:26
Ліцензія.PDF
07 вересня 2020 09:26
Лист-Хенкель.pdf
07 вересня 2020 09:26
лист-субпідрядники.pdf
07 вересня 2020 09:26
Лист-ліцензія.pdf
07 вересня 2020 09:26
лист -журнали.pdf
07 вересня 2020 09:26
Лист гарантія - санкції.pdf
07 вересня 2020 09:26
екологія.pdf
07 вересня 2020 09:26
Досвід-ЦРЛ.PDF
07 вересня 2020 09:26
Досвід-інклюзивність.PDF
07 вересня 2020 09:26
Досвід роботи.pdf
07 вересня 2020 09:26
Досвід -ЗОШ-7.PDF
07 вересня 2020 09:26
Дог-техніка-2.pdf
07 вересня 2020 09:26
Дог-спецбуд-техніка.PDF
07 вересня 2020 09:26
Дог-склад-мирг.PDF
07 вересня 2020 09:26
Договора-ЦПХ.PDF
07 вересня 2020 09:26
Дог - склад-виробн.PDF
07 вересня 2020 09:26
дипломи.pdf
07 вересня 2020 09:26
гарантійний лист_ дод 2.pdf
07 вересня 2020 09:26
Баланс.pdf

Публічні документи

09 вересня 2020 16:43
Електронний підпис
09 вересня 2020 16:41
Фінансова звітність (1).pdf
09 вересня 2020 16:41
Тендерна пропозиція.pdf
09 вересня 2020 16:41
Рішення.pdf
09 вересня 2020 16:41
проект договору.pdf
09 вересня 2020 16:41
лист про ліцензію.pdf
09 вересня 2020 16:41
Лист орендодавця.pdf
09 вересня 2020 16:41
лист згода журнали.pdf
09 вересня 2020 16:41
Лист -згода Де-Люкс.pdf
09 вересня 2020 16:41
Лист відгук.pdf
09 вересня 2020 16:41
Копії договорв ЦПХ.pdf
09 вересня 2020 16:41
Довідка ст. 17.pdf
09 вересня 2020 16:41
Довідка ст. 17 субпдряник.pdf
09 вересня 2020 16:41
Довідка про працвників.pdf
09 вересня 2020 16:41
Довідка МТБ.pdf
09 вересня 2020 16:41
Адмін, ЗВВ витрати.pdf

Публічні документи

05 жовтня 2020 23:17
Електронний підпис
05 жовтня 2020 23:14
довідка ДПІ.jpg
03 жовтня 2020 15:18
Електронний підпис
03 жовтня 2020 14:57
Scan 3.pdf
03 жовтня 2020 14:57
Scan 2.pdf
03 жовтня 2020 14:57
Scan 1.pdf
03 жовтня 2020 14:57
Scan 4.pdf
03 жовтня 2020 14:57
Ліцензія.pdf
03 жовтня 2020 14:57
Дозвіл.pdf
03 жовтня 2020 14:57
ЄДР ТОВ АМК РЕМ-БУД.pdf
03 жовтня 2020 14:57
ЄДР Куковенко А.М..pdf
03 жовтня 2020 14:57
інформація по ст 17.pdf
03 жовтня 2020 14:57
довідка МВС.pdf
03 жовтня 2020 14:57
довідка по_ст_17.pdf
03 жовтня 2020 14:57
довідка ч.2 ст. 17.pdf
03 жовтня 2020 14:57
довідка з ДПІ.pdf
09 вересня 2020 12:03
Електронний підпис
09 вересня 2020 12:00
25 ЦПУ.rar
09 вересня 2020 12:00
35 Статут.pdf
09 вересня 2020 12:00
4 проект договору.PDF
09 вересня 2020 12:00
6 Ліцензія.pdf
09 вересня 2020 12:00
27 аналогічний договір.rar
09 вересня 2020 12:00
24 Накази.rar
09 вересня 2020 11:59
39 Лист - згода.pdf
09 вересня 2020 11:59
37 тендерна пропозиція_.pdf
09 вересня 2020 11:59
36 Екскаватор БОРЕКС-2203.pdf
09 вересня 2020 11:59
20 договір ДП Меридіан.pdf
09 вересня 2020 11:59
34 лист згода Куковенко.PDF
09 вересня 2020 11:59
22 Договір СКП.pdf
09 вересня 2020 11:59
31 атестація Хлань.pdf
09 вересня 2020 11:59
29 довідка по статті 17-2.PDF
09 вересня 2020 11:59
16 довідка про МТБ.PDF
09 вересня 2020 11:59
14 звітність 2018.PDF
09 вересня 2020 11:59
17 договір оренди.pdf
09 вересня 2020 11:59
13 звітність 2019-2020.pdf
09 вересня 2020 11:59
1 тендерне забезпечення.zip
09 вересня 2020 11:59
7 Дозвіл.pdf
09 вересня 2020 11:59
11 протокол зборів 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНЖИНІРИНГОВА ГРУПА НОВАПРОЕКТ"

ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМК РЕМ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНЖИНІРИНГОВА ГРУПА НОВАПРОЕКТ"
#38523149
Відхилено 4 971 374,40
UAH з ПДВ
17 вересня 2020 16:20
ТОВ "КОМПАНІЯ ВЕГА КМ"
#35557259
Відхилено 5 591 509,18
UAH з ПДВ
18 вересня 2020 13:36
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМК РЕМ-БУД"
#38256839
Переможець 6 000 000,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2020 13:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2020 13:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АМК РЕМ-БУД"
#38256839
6 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 14:50
дог.підряду 40.pdf укладений
08 жовтня 2020 14:46
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2021 09:06
ДУ _ 6.pdf зміни до договору
01 червня 2021 09:04
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2021 09:01
ДУ 5.pdf зміни до договору
01 червня 2021 08:59
Електронний підпис зміни до договору
06 травня 2021 11:59
ДУ _ 4 до Д 40 від 07.10.2020.pdf зміни до договору
06 травня 2021 11:09
Електронний підпис зміни до договору
02 квітня 2021 08:44
ДУ _ 3 до Д _ 40.pdf зміни до договору
02 квітня 2021 08:43
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2021 09:11
дод угода 2.pdf зміни до договору
26 січня 2021 09:09
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 11:32
дод уг 1 до до підр 40.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 11:24
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 15:22
протокол149.pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 15:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): -
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: -
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строкку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначити строк виконання робіт березень 2021 року
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначити строк виконання робіт: травень 2021 року
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізітів підрядника
Номер договору про закупівлю: 40
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML