Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму (Тканні судинні протези (ТСП) з поліестеру, вкриті бичачим колагеном або желатином, для лікування аневризми аорти, ТСП: діаметр 30 мм)
CPV: 33180000-5 Functional support (Woven vascular prostheses (WVP) made of polyester coated with bovine collagen or gelatin coating, for treatment of aortic aneurysm. WVP diameter: 30 mm)
Очікувана вартість
650 961,58 UAH
UA-2020-08-12-002472-a 1b090b037fa446308c45277a632c8d3c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE
National ID: 42574629
Contact point: Daria Pakhomova
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 11:15
Звернення за роз’ясненнями: до 02 вересня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2020 11:00
Початок аукціону: 15 жовтня 2020 11:21
Очікувана вартість: 650 961,58 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 254,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 12 серпня 2020 11:15
Enquiries until: 02 вересня 2020 11:00
Complaints submission until: до 08 вересня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 12 вересня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 650 962 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 3 255 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33180000-5: Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
79 одиниця
Тканні судинні протези (ТСП) з поліестеру, вкриті бичачим колагеном або желатином, для лікування аневризми аорти, ТСП: діаметр 30 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
НК 024:2019: 46422 — Серцевий клапан трансплантат / судинний протез

Woven vascular prostheses (WVP) made of polyester coated with bovine collagen or gelatin coating, for treatment of aortic aneurysm. WVP diameter: 30 mm
CPV: 33180000-5
Період постачання: по 01 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку ЗАМОВНИКА. ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 жовтня 2020
UA-2020-08-12-002472-a1b090b037fa446308c45277a632c8d3c
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Учасник Документи Рішення
ТОВ "ІРИДІУМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

12 вересня 2020 11:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 вересня 2020 11:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 жовтня 2020 14:20
Електронний підпис
19 жовтня 2020 14:19
Документи переможця.rar
10 вересня 2020 17:33
Електронний підпис
10 вересня 2020 17:33
Електронний підпис
10 вересня 2020 17:32
11. Буклет.pdf
10 вересня 2020 17:32
9. Етикетка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІРИДІУМ"

ТОВ "Людмила-Фарм"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2020 11:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 624 969,00
UAH
624 969,00
UAH
Документи
ТОВ "ІРИДІУМ" 632 000,00
UAH
632 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

19 жовтня 2020 14:20
Електронний підпис
19 жовтня 2020 14:19
Документи переможця.rar
10 вересня 2020 17:33
Електронний підпис
10 вересня 2020 17:33
Електронний підпис
10 вересня 2020 17:32
11. Буклет.pdf
10 вересня 2020 17:32
9. Етикетка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

ТОВ "ІРИДІУМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 624 969,00
UAH
15 жовтня 2020 15:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 жовтня 2020 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
624 969,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 травня 2021 12:51
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2020 15:18
додаткова угода № 2 до дог 09230-112020 Людмила Фарм Тканні судинні протези (ТСП) 30 мм.pdf зміни до договору
09 грудня 2020 15:16
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 14:15
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 14:14
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 09:20
Протокол про продовження строку укладання договору.docx укладений
27 листопада 2020 09:19
дог 09230-112020 від 26.11 Людмила Фарм.pdf укладений
27 листопада 2020 09:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку поставки продукції, зміна реквізитів Замовника та Постачальника
Номер договору про закупівлю: 09/230-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/230-11/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2020 — 29 квітня 2021
Сума оплати за договором: 624 969,00
UAH