Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для харчоблоку шкільної їдальні Комунального опорного навчального закладу «ЗОШ І-ІІІ ст. с.Переспа»
Очікувана вартість
276 000,00 UAH
UA-2020-08-12-002196-b c4bcdec2acc14af09c93fca3d2899802
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Ільчук Леонтіївна

380336821283 rogosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти та молоді Рожищенської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40037743
Місцезнаходження: 45100, Україна , Волинська обл., Рожище, Грушевського 27
Контактна особа: Наталія Ільчук Леонтіївна
380336821283
rogosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 12:47
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 13:00
Очікувана вартість: 276 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 380,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції учасника, повинні бути складені українською мовою. Якщо у складі пропозиції надається документ складений іншою мовою, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Переклад повинен бути посвідчений підписом учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Відповідальним за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штуки
Обладнання для харчоблоку шкільної їдальні Комунального опорного навчального закладу «ЗОШ І-ІІІ ст. с.Переспа»

Номенклатура предмета закупівлі:

1. Сковорода промислова, кількість – 1 штука, відповідний код ДК 021:2015:39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування;

2. Шафа холодильна, кількість – 1 штука, відповідний код ДК 021:2015:39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування;

3. Марміт настільний, кількість – 1 штука, відповідний код ДК 021:2015:39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування;

4. Електрокип'ятильник, кількість – 1 штука, відповідний код ДК 021:2015:39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування;

5. Котел харчоварильний, кількість – 1 штука, відповідний код ДК 021:2015:39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування;

6. М'ясорубка, кількість – 1 штука, відповідний код ДК 021:2015:39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування;

7. Плита електрична, кількість – 1 штука, відповідний код ДК 021:2015:39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування;

8. Машина протирально-різальна, кількість – 1 штука, відповідний код ДК 021:2015:39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування;

9. Шафа жарова, кількість – 1 штука, відповідний код ДК 021:2015:39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування;

10. Хліборізка, кількість – 1 штука, відповідний код ДК 021:2015:39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування;

11. Картоплечистка, кількість – 1 штука, відповідний код ДК 021:2015:39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування;

12. Ваги торговельні електронні, кількість – 1 штука, відповідний код ДК 021:2015:39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування;

13. Стіл, кількість – 2 штуки, відповідний код ДК 021:2015:39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування;

14. Стелаж для сушіння посуду, кількість – 3 штуки, відповідний код ДК 021:2015:39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування;

15. Шафа, кількість – 2 штуки, відповідний код ДК 021:2015:39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування;

16. Стелаж, кількість – 2 штуки, відповідний код ДК 021:2015:39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування;

17. Мийка зварна, кількість – 1 штука, відповідний код ДК 021:2015:39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45123, Україна, Волинська область, с.Переспа, вул.Миру, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Кухарт 275 999,34
UAH з ПДВ
275 999,34
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 12:31
Електронний підпис
27 серпня 2020 12:28
СЕС Торгмаш2.pdf
27 серпня 2020 12:28
СЕС Торгмаш1.pdf
27 серпня 2020 12:28
СЕС Кій-В.pdf
27 серпня 2020 12:28
Проєкт договору.pdf
27 серпня 2020 12:28
Накладна Ман. ЛГ.jpg
27 серпня 2020 12:28
Накладна 12255.jpg
27 серпня 2020 12:28
Накладна 6219.jpg
27 серпня 2020 12:28
Накладна 1401.jpg
27 серпня 2020 12:28
Накладна 223.jpg
27 серпня 2020 12:28
Лист-згода перс. дані.jpg
27 серпня 2020 12:28
Лист-гарантія ст. 17.pdf
27 серпня 2020 12:28
Лист щодо серт..jpg
27 серпня 2020 12:28
Лист щодо серв. обсл..jpg
27 серпня 2020 12:28
Тех. вимоги.pdf
27 серпня 2020 12:28
Тендерна пропозиція.pdf
27 серпня 2020 12:28
Лист щодо гарантії.jpg
27 серпня 2020 12:28
Таблиця відповідності.pdf
27 серпня 2020 12:28
Згода договір.jpg
27 серпня 2020 12:28
СТАТУТ ТОВ КУХАРТ.pdf
27 серпня 2020 12:28
Договір Маневицьке ЛГ.pdf
27 серпня 2020 12:28
Довідка МТБ.jpg
27 серпня 2020 12:28
Гарант. лист санкції.jpg
27 серпня 2020 12:28
Гарант. лист доставка.jpg
27 серпня 2020 12:28
Витяг ПДВ ТОВ КУХАРТ.jpg
27 серпня 2020 12:28
Виписка ТОВ КУХАРТ.pdf
27 серпня 2020 12:28
Види діяльності.jpg
27 серпня 2020 12:28
Аналог договори.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Кухарт

Інформація про відміну

Дата відміни
27 серпня 2020 13:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій