Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Плівка поліетиленова
Очікувана вартість
1 000,00 UAH
UA-2020-08-12-001971-c 438392f97d1c4c7aa617b16f436e9d04
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шершень Юлія

+380363664873 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Шершень Юлія
+380363664873
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 19 серпня 2020 15:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 серпня 2020 15:45
Очікувана вартість: 1 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Плівка поліетиленова
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 шт.
Плівка для продуктів 200 м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 листопада 2020
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за поставлену якісну продукцію здійснюється Замовником за умови реєстрації Постачальником податкової накладної у ЄРПН, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення ярлика на придатну продукцію. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2020 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 15:14
Додаток_3.pdf
12 серпня 2020 15:14
Додаток_2.pdf
12 серпня 2020 15:14
Додаток_4.1.pdf
12 серпня 2020 15:14
Додаток_1.pdf
12 серпня 2020 15:14
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Характеристика плівки
Дата подання: 17 серпня 2020 16:59
Дата відповіді: 18 серпня 2020 11:15
Добрий день! Підкажіть будь-ласка чи допускається використання вторинної сировини? Яка очікувана кількість поставок?
Відповідь: Доброго дня у відповідь на Ваше запитання повідомляємо наступне.
1) Документацією закупівлі не передбачено використання вторинної сировини.
2) Документацією закупівлі передбачена одна поставка, яка включає 100 % об'єму ТМЦ.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій