Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт причалів №№ 5, 6 Адміністрації МП Південний за адресою Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (проектні роботи)
Очікувана вартість
7 500 000,00 UAH
UA-2020-08-12-001894-c d198ce4fcd1a4aaab2dfe712455b671a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тинкован Тетяна Вікторівна

048-738-17-74 Tetiana.Tynkovan@pf.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Код ЄДРПОУ: 38728549
Вебсайт: http://yuz-uspa.com.ua
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Контактна особа: Тинкован Тетяна Вікторівна
048-738-17-74
Tetiana.Tynkovan@pf.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 15:01
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 вересня 2020 15:00
Початок аукціону: 22 вересня 2020 12:14
Очікувана вартість: 7 500 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид предмета закупівлі: роботи. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Капітальний ремонт причалів №№ 5, 6 Адміністрації МП Південний за адресою Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (проектні роботи) за кодом ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова, буд. 11, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.05.2021 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 7 500 000,00 грн. без ПДВ / 9 000 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21.09.2020 о 15-00 год. 12. Умови оплати: авансування у розмірі 30 % від загальної вартості Робіт (ціни Договору) протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту набрання чинності Договором на підставі виставленого Виконавцем рахунку, шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, за умови виконання Виконавцем п. 3.3.1. Договору. Оплата вартості виконаних Робіт здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів, з дати підписання Сторонами відповідних Актів здавання-приймання виконаних робіт та на підставі виставлених Виконавцем рахунків, з урахуванням раніше сплаченого авансу. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт причалів №№ 5, 6 Адміністрації МП Південний за адресою Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (проектні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, вул. Берегова, буд. 11, ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний))
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Авансування у розмірі 30 % від загальної вартості Робіт (ціни Договору) протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту набрання чинності Договором на підставі виставленого Виконавцем рахунку, шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, за умови виконання Виконавцем п. 3.3.1. Договору Аванс 15 Банківські 30
Iнша подія Оплата вартості виконаних Робіт здійснюється протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів, з дати підписання Сторонами відповідних Актів здавання-приймання виконаних робіт та на підставі виставлених Виконавцем рахунків, з урахуванням раніше сплаченого авансу Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2020 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 вересня 2020 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 серпня 2020 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2020 13:08
ТД Капіт.ремонт причалів №№5 6 Адм.МП Південний(проект)(Редакція 4).docx
03 вересня 2020 15:01
ТД Капіт.ремонт причалів №№5 6 Адм.МП Південний(проект)(Редакція 3).doc
18 серпня 2020 15:54
ТД Капітальний ремонт причалів №№ 5 6 Адміністр. МП Південний (проект) (Редакція.doc
12 серпня 2020 14:58
ТД Капітальний ремонт причалів №№ 5 6 Адміністрації МП Південний (проект).doc
11 вересня 2020 13:08
перелік змін від 11.09.2020.docx
03 вересня 2020 15:01
перелік змін від 03.09.2020.docx
18 серпня 2020 15:54
перелік змін від 18.08.2020.docx
11 вересня 2020 13:08
Оголошення про проведення відкритії торгів (зі змінами) (4).docx
03 вересня 2020 15:01
Оголошення про проведення відкритії торгів (зі змінами) (3).docx
18 серпня 2020 15:54
Оголошення про проведення відкритії торгів (зі змінами).docx
12 серпня 2020 14:58
Оголошення про проведення відкритії торгів.docx
03 вересня 2020 15:01
Проект договору.docx
12 серпня 2020 14:58
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

пропозиції щодо внесення змін до проекту договору
Дата подання: 19 серпня 2020 09:15
Дата відповіді: 21 серпня 2020 15:07
Вважаємо за доцільне внести наступні зміни в редакцію до Договору «Капітальний ремонт причалів №№ 5, 6 Адміністрації МП Південний за адресою Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 П 2.4.3...читати в редакції Вимагати безоплатного виправлення недоліків, що виникли внаслідок допущених Виконавцем порушень, (в межах Договору та Завдання на проектування) або виправити їх власними силами. У такому разі збитки, завдані Адміністрації, відшкодовуються Виконавцем, у тому числі за рахунок відповідного зменшення загальної вартості Робіт. П 2.4.4...читати в редакції . Відмовитись від прийняття результатів виконаних Робіт, якщо виконані Роботи не відповідають умовам Договору, Завданню на проектування у порядку, передбаченому цим Договором, і вимагати від Виконавця відшкодування збитків, якщо вони виникли внаслідок невиконання або неналежного виконання Виконавцем своїх обов'язків за цим Договором і Завданням на проектування. П 3.3....читати в редакції Адміністрація здійснює авансування у розмірі 30 % від вартості проектних робіт за Договором протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання Договору на підставі наданого Виконавцем рахунку, шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, за умови виконання Виконавцем п. 3.3.1. цього Договору. Після погодження проектних робіт Адміністрація проводить авансування у розмірі 100% вартості експертизи на підставі виставленого Виконавцем рахунку протягом 10(десяти ) банківських днів з дати отримання підтвердженого розрахунком вартості П 3.8....читати в редакції Замовник здійснює розрахунки за Договором по етапам, відповідно Календарного плану виконання робіт (Календарний план виконання робіт складається на етапі укладання Договору) протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів, з дати підписання Сторонами відповідних Актів здавання-приймання виконання робіт на підставі виставлених Виконавцем рахунків, з урахуванням раніше сплаченого авансу. П 3.10....читати в редакції Виконавець надає Адміністрації підписані та скріплені печаткою 3 (три) примірника Актів здавання-приймання виконаних робіт, а Адміністрація приймає виконанні Роботи та їх результати, в підтвердження чого підписує, скріплює печаткою та надає Виконавцю один примірник Акту здавання-приймання виконаних робіт. У разі виявлення недоліків (в межах Договору та Завдання на проектування) під час приймання результатів виконаних Робіт, Адміністрація має право відмовитись від підписання Актів здавання-приймання виконаних робіт та скласти акт із вказівкою недоліків і строків їх усунення. П 4.3. читати в редакції За порушення Виконавцем умов зобов’язання щодо якості Робіт стягується штраф у розмірі 20 (двадцяти) відсотків вартості неякісних Робіт. Однак сплата штрафу не звільняє Виконавця від обов’язку усунення виявлених недоліків (в межах Договору та Завдання на проектування) власними силами та засобами за свій рахунок у строки та в порядку, визначені у Договорі. . Якщо Сторони не погодяться щодо вартості неякісних (некомплектних) робіт, вона визначається погодженим експертом чи експертом, призначеним судом.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Роз’яснення 1
Затверджено рішенням ТК від 21.08.2020р.
Роз’яснення на запитання
(подання запитання – 19 серпня 2020 о 09:15)
по процедурі відкритих торгів (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2020-08-12-001894-с)
Капітальний ремонт причалів №№ 5, 6 Адміністрації МП Південний за адресою Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (проектні роботи)
за кодом ДК 021:2015 – 45000000-7
Будівельні роботи та поточний ремонт
Стосовно поставленого запитання, повідомляємо наступне:
Запропонований варіант: П 2.4.3...читати в редакції Вимагати безоплатного виправлення недоліків, що виникли внаслідок допущених Виконавцем порушень, (в межах Договору та Завдання на проектування) або виправити їх власними силами. У такому разі збитки, завдані Адміністрації, відшкодовуються Виконавцем, у тому числі за рахунок відповідного зменшення загальної вартості Робіт.
Відповідь: Додатково встановлювати вимоги щодо виявлених недоліків в межах Договору та Завдання на проектування не має потреби, оскільки Завдання на проектування є невід’ємною частиною Договору.
Запропонований варіант: П 2.4.4...читати в редакції . Відмовитись від прийняття результатів виконаних Робіт, якщо виконані Роботи не відповідають умовам Договору, Завданню на проектування у порядку, передбаченому цим Договором, і вимагати від Виконавця відшкодування збитків, якщо вони виникли внаслідок невиконання або неналежного виконання Виконавцем своїх обов'язків за цим Договором і Завданням на проектування.
Відповідь: Додатково зазначати Завдання на проектування не має потреби, оскільки Завдання на проектування є невід’ємною частиною Договору.
Запропонований варіант: П 3.3....читати в редакції Адміністрація здійснює авансування у розмірі 30 % від вартості проектних робіт за Договором протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту підписання Договору на підставі наданого Виконавцем рахунку, шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, за умови виконання Виконавцем п. 3.3.1. цього Договору. Після погодження проектних робіт Адміністрація проводить авансування у розмірі 100% вартості експертизи на підставі виставленого Виконавцем рахунку протягом 10(десяти ) банківських днів з дати отримання підтвердженого розрахунком вартості.
Відповідь: відповідно до уніфікованих умов розрахунків за витратними договорами, які діють в цілому по ДП «АМПУ», максимальний розмір авансування по договорам на проектування складає 30% від суми договору, і додаткове стовідсоткове авансування проведення експертизи проекту не передбачається.
Запропонований варіант: п.3.10....читати в редакції Виконавець надає Адміністрації підписані та скріплені печаткою 3 (три) примірника Актів здавання-приймання виконаних робіт, а Адміністрація приймає виконанні Роботи та їх результати, в підтвердження чого підписує, скріплює печаткою та надає Виконавцю один примірник Акту здавання-приймання виконаних робіт. У разі виявлення недоліків (в межах Договору та Завдання на проектування) під час приймання результатів виконаних Робіт, Адміністрація має право відмовитись від підписання Актів здавання-приймання виконаних робіт та скласти акт із вказівкою недоліків і строків їх усунення.
Відповідь: Відповідно до п. 2.1.1 проекту договору Виконавець зобов’язаний Виконати Роботи відповідно до Додатку № 1 - «Зведений кошторис» та Додатку № 2 – «Завдання на проектування», які є невід’ємними частинами Договору. Виконавець надає Адміністрації Акти здавання-приймання виконаних робіт. Тобто недоліки можуть бути виявлені підчас приймання виконаних робіт, отже запропонований варіант не є доцільним.
Запропонований варіант: п. 4.3. читати в редакції За порушення Виконавцем умов зобов’язання щодо якості Робіт стягується штраф у розмірі 20 (двадцяти) відсотків вартості неякісних Робіт. Однак сплата штрафу не звільняє Виконавця від обов’язку усунення виявлених недоліків (в межах Договору та Завдання на проектування) власними силами та засобами за свій рахунок у строки та в порядку, визначені у Договорі. Якщо Сторони не погодяться щодо вартості неякісних (некомплектних) робіт, вона визначається погодженим експертом чи експертом, призначеним судом.
Відповідь: враховуючи наявність в проекті договору пунктів 4.7 та 4.8, вважаємо внесення запропонованих змін недоцільним.
Запропонований варіант: п.3.8....читати в редакції Замовник здійснює розрахунки за Договором по етапам, відповідно Календарного плану виконання робіт (Календарний план виконання робіт складається на етапі укладання Договору) протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів, з дати підписання Сторонами відповідних Актів здавання-приймання виконання робіт на підставі виставлених Виконавцем рахунків, з урахуванням раніше сплаченого авансу.
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни в Додаток 6 до тендерної документації, який буде викладено у новій редакції. Перелік змін та тендерна документація у новій редакції будуть оприлюднені в електронній системі закупівель у відповідності до чинного законодавства.
Запитання до закупівлі
Дата подання: 19 серпня 2020 14:38
Дата відповіді: 21 серпня 2020 15:10
1. Кому належать авторські права на цей проект? 2. Який договір є аналогічним? 3. Що є підтвердженням об'єднання учасників? 4. Якщо один з учасників об'єднання учасників нерезидент, то які документи він подає відповідно до статті 17 Закону?
Відповідь: Роз’яснення 2
Затверджено рішенням ТК від 21.08.2020р.
Роз’яснення на запитання
(подання запитання – 19 серпня 2020 о 14:38)
по процедурі відкритих торгів (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2020-08-12-001894-с)
Капітальний ремонт причалів №№ 5, 6 Адміністрації МП Південний за адресою Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (проектні роботи)
за кодом ДК 021:2015 – 45000000-7
Будівельні роботи та поточний ремонт
Повідомляємо наступне:
Щодо першого запитання: Кому належать авторські права на цей проект?
Відповідно до п. 25.2 «Завдання на проектування об’єкту «Капітальний ремонт причалів №№ 5, 6 Адміністрації МП Південний за адресою Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (проектні роботи), який є додатком до Технічної специфікації Додатку 5 до тендерної документації, Виконавець передає Замовнику всі права та матеріали проектної документації, виконаної, відповідно до вимог ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» та інших будівельних норм, державних стандартів і правил, інших вимог законодавства.
Щодо другого запитання: Який договір є аналогічним?
Аналогічним є договір на розробку проектної документації на капітальний ремонт/реконструкцію причалів/гідротехнічних споруд.
Щодо третього запитання: Що є підтвердженням об'єднання учасників?
Державну реєстрацію об’єднань учасників (об’єднань підприємств) регулюють: статті 58, 118, 121 ГК України, Закон України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань».
Створення об’єднання учасників (об’єднань підприємств) підтверджують такі документи:
- рішення про утворення об’єднання та статут;
- установчий договір та/або статут;
- засновницький договір та/або статут;
- статут.
Відповідно до ч. 4 ст. 121 ГК України рішення про утворення об'єднання підприємств (установчий договір) та статут об'єднання погоджуються з Антимонопольним комітетом України в порядку, встановленому законодавством.
Створення об’єднання юридичних осіб — нерезидентів зі створенням або без створення окремої юридичної особи підтверджують:
- договір про спільну діяльність;
- рішення засновників об’єднання, оформлене відповідно до законодавства іноземної держави;
- виписка з торговельного (банківського) реєстру країни, де іноземний суб’єкт господарської діяльності має офіційно зареєстровану контору;
- довідка від банківської установи, в якій офіційно відкрито рахунок подавця.
Документом про акредитацію (реєстрацію, легалізацію) відокремленого підрозділу іноземної компанії, організації (представництва) на території України є:
- свідоцтво про реєстрацію представництва, видане центральним органом виконавчої влади з питань економічної політики, - для представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності на території України, на яких поширюється дія Закону України «Про зовнішньоекономічну діяльність» від 16.04.1991 № 959-XII;
- документ, виданий уповноваженим органом державної влади України, що засвідчує реєстрацію, акредитацію, створення, отримання згоди, дозволу тощо на функціонування відокремленого підрозділу нерезидента на території України, - для інших відокремлених підрозділів нерезидентів.
Щодо четвертого запитання: Якщо один з учасників об’єднання учасників нерезидент, то які документи він подає відповідно до статті 17 Закону?
Учасники процедури закупівлі (у тому числі об’єднані учасники) для участі в процедурі закупівлі у відповідності до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) надають наступні документи та інформацію, а саме:
- довідку(ки) у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі з інформацією про те, що учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених пунктами 5, 6, 12 частини першої та частини другою статті 17 Закону (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, фізичних осіб – підприємців);
- довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі з інформацією про наявність/відсутність в учасника процедури закупівлі антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми (для Учасників - юридичних осіб, крім нерезидентів);
- довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі з інформацією про те, що учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців).
- довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі з інформацією про наявність/відсутність достроково розірваного раніше укладеного договору про закупівлю із замовником, та застосованих санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців)
Якщо учасник процедури закупівлі, перебуває у вищезазначених обставинах, такий учасник підтверджує вжиття заходів для доведення своєї надійності, шляхом надання документів, з інформацією, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
У відповідності до ч.3 ст.17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 у вигляді довідок (довідки тощо), складених учасником у довільній формі, зміст яких підтверджує відсутність відповідних підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Щодо учасників-нерезидентів (в тому числі об’єднанні учасники нерезиденти): надають вищевказані документи (завантажують файли з документами) аналогічні за змістом і у вигляді відповідно до законодавства їх країни.
Документи, що не передбачені законодавством країни учасників - нерезидентів, не подаються ними у складі тендерної пропозиції з відповідним обґрунтуванням ненадання таких документів.
Учасники - нерезиденти для виконання вимог щодо подання документів, передбачених Розділом І Додатку 2 до тендерної документації, подають у складі своєї пропозиції пояснення по кожному документу, що не був наданий, але вимагався, та/або відповідний(-і) аналогічний(-і) документ(-и), передбачений(-і) законодавством країн, де вони зареєстровані, у тому числі відповідний документ про реєстрацію учасника – нерезидента суб’єктом господарювання, передбачений законодавством країни, де він зареєстрований. Документи повинні бути легалізовані та/або апостильовані в установленому в Україні порядку та перекладені на українську мову. Справжність перекладу (підпису перекладача) завіряється нотаріально.
Вищезазначені вимоги для підтвердження відсутності підстав, передбачених ст. 17 Закону, стосуються кожного суб’єкта господарювання, який входить до об’єднання учасників.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-12-001894-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГ СТРОЙ ГРУП" , Код ЄДРПОУ:42011046
Дата подання: 21 серпня 2020 10:04
Незрозумілі вимоги документації конкурсних торгів
Замовником у якості забезпечення виконання договору не приймаються гарантії, видані банківською установою, що не виконала свої забов’язання за раніше наданими гарантіями в частині сплати Замовнику (Бенефіціару) суми гарантії за вимогою Замовника (Бенефіціара) станом на дату подання гарантії.
Вимагаємо надати перелік банківських установ, що не виконали свої забов’язання за раніше наданими гарантіями в частині сплати Замовнику (Бенефіціару) суми гарантії за вимогою Замовника (Бенефіціара).
Розгорнути Згорнути
Рішення закупівельника: Вимога задоволена
26 серпня 2020 16:43
Затверджено рішенням ТК від 26.08.2020р.

Надання відповіді на вимогу
(подання вимоги – 21 серпня 2020 об 10:04 год.;
номер вимоги: UA-2020-08-12-001894-c.c1)
по процедурі відкритих торгів (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2020-08-12-001894-с)

Капітальний ремонт причалів №№ 5, 6 Адміністрації МП Південний за адресою Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (проектні роботи)
за кодом ДК 021:2015 – 45000000-7
Будівельні роботи та поточний ремонт

Стосовно вимоги від потенційного учасника процедури закупівлі опублікованої в електронній системі закупівлі, щодо надання переліку банківських устав, що не виконали свої зобов’язання за раніше наданими гарантіями в частині сплати Замовнику (Бенефіціару) суми гарантії за вимогою Замовника (Бенефіціара), повідомляємо наступне:
Станом на 21.08.2020 банківською установою, яка не виконала свої зобов’язання перед ДП «АМПУ» за раніше наданими гарантіями в частині сплати Замовнику (Бенефіціару) суми гарантії за вимогою Замовника (Бенефіціара), є АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «БАНК АЛЬЯНС» (ЄДРПОУ 14360506).
На момент надання банківської гарантії згідно умов договору, перелік таких банківських установ може змінитися, у такому випадку Учасник-переможець буде повідомлений додатково до укладання договору.


Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-08-12-001894-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГ СТРОЙ ГРУП" , Код ЄДРПОУ:42011046
Дата подання: 21 серпня 2020 10:05
Незрозумілі вимоги документації конкурсних торгів
Згідно вимог п.3.6 Додатку 6 Проект Договору Адміністрацією у якості забезпечення повернення авансового платежу не приймаються банківські гарантії, видані банківською установою, що не виконала свої зобов’язання за раніше наданими банківськими гарантіями в частині сплати Адміністрації (Бенефіціару) суми гарантії за вимогою Адміністрації (Бенефіціара) станом на дату подання Гарантії.
Вимагаємо надати перелік банківських установ що не виконали свої забов’язання за раніше наданими гарантіями в частині сплати Адміністрації (Бенефіціару) суми гарантії за вимогою Адміністрації (Бенефіціара).
Розгорнути Згорнути
Рішення закупівельника: Вимога задоволена
26 серпня 2020 16:46
Затверджено рішенням ТК від 26.08.2020р.

Надання відповіді на вимогу
(подання вимоги – 21 серпня 2020 об 10:05 год.;
номер вимоги: UA-2020-08-12-001894-c.c2)
по процедурі відкритих торгів (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2020-08-12-001894-с)

Капітальний ремонт причалів №№ 5, 6 Адміністрації МП Південний за адресою Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (проектні роботи)
за кодом ДК 021:2015 – 45000000-7
Будівельні роботи та поточний ремонт

Стосовно вимоги від потенційного учасника процедури закупівлі опублікованої в електронній системі закупівлі, щодо надання переліку банківських устав, що не виконали свої зобов’язання за раніше наданими гарантіями в частині сплати Адміністрації (Бенефіціару) суми гарантії за вимогою Адміністрації (Бенефіціара), повідомляємо наступне:
Станом на 21.08.2020 банківською установою, яка не виконала свої зобов’язання перед ДП «АМПУ» за раніше наданими гарантіями в частині сплати Адміністрації (Бенефіціару) суми гарантії за вимогою Адміністрації (Бенефіціара), є АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «БАНК АЛЬЯНС» (ЄДРПОУ 14360506).
На момент надання банківської гарантії згідно умов договору, перелік таких банківських установ може змінитися, у такому випадку Учасник-переможець буде повідомлений додатково до укладання договору.

Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-08-12-001894-c.c3
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГ СТРОЙ ГРУП" , Код ЄДРПОУ:42011046
Дата подання: 21 серпня 2020 10:34
Дискримінаційні вимоги
Згідно абз.3 п.1.1 РозділуІІ Додатку 2 Замовником вимагається Оригінал (або завірена учасником процедури закупівлі копія) довідки, яка видана в паперовому або електронному вигляді, у встановленому чинним законодавством України порядку, компетентним та уповноваженим Державним органом України, станом на дату(и) не раніше дати проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель, про те що:
- службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (для учасників – юридичних осіб, фізичних осіб, фізичних осіб - підприємців).
Згідно Листа Роз’яснення Департаменту інформатизації МВС України від 20.07.2020 року окрема довідка щодо притягнення до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язана з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми – окремо не видається.
Враховуючи вище викладене вимагаємо виключити дану вимогу з документації конкурсних торгів та доповнити надання даної інформації шляхом надання довідки в довільній формі.
Розгорнути Згорнути
Рішення закупівельника: Вимога відхилена
26 серпня 2020 16:49
Затверджено рішенням ТК від 26.08.2020р.
Надання відповіді на вимогу
(подання вимоги – 21 серпня 2020 об 10:34 год.;
номер вимоги: UA-2020-08-12-001894-c.c3)
по процедурі відкритих торгів (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2020-08-12-001894-с)
Капітальний ремонт причалів №№ 5, 6 Адміністрації МП Південний за адресою Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (проектні роботи)
за кодом ДК 021:2015 – 45000000-7
Будівельні роботи та поточний ремонт
Стосовно вимоги від потенційного учасника процедури закупівлі опублікованої в електронній системі закупівлі, щодо внесення змін до тендерної документації повідомляємо наступне:
Тендерна документація (далі - ТД), розроблена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон).
Відповідно до ч.6 ст. 17 Закону Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст. 17 Закону.
Згідно ч.3 ст. 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Отже, у відповідності до вищезазначеної норми Закону, спосіб такого документального підтвердження визначається у відповідності до вимог, встановлених чинним законодавством України.
В свою чергу, відповідно до вимог Порядку доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, затвердженому наказом МВС України від 29.11.2016 року № 1256, відомості про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України, притягнення до кримінальної відповідальності підтверджується відповідною довідкою, яка формується на підставі відомостей, що обробляються в персонально-довідковому обліку єдиної інформаційної системи МВС. Така довідка включає відомості щодо притягнення особи до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України. Порядок отримання довідки визначено розлом V зазначеного Порядку.
Таким чином, вимоги Тендерної документації по відкритим торгам на закупівлю робіт: Капітальний ремонт причалів №№ 5, 6 Адміністрації МП Південний за адресою Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (проектні роботи) за кодом ДК 021:2015 – 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт відповідають чинному законодавству України, підстави для внесення змін до Тендерної документації відсутні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

26 серпня 2020 16:43
Відповідь на вимогу 1.pdf

Документи

26 серпня 2020 16:46
відповідь на вимога 2.pdf

Документи

26 серпня 2020 16:49
Відповідь на вимогу 3.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 вересня 2020 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ" 5 700 000,00
UAH
5 700 000,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор" 7 244 444,00
UAH
7 094 444,00
UAH
Документи
ТОВ МОРТЕХІНВЕСТ 7 500 000,00
UAH
7 165 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2020 14:44
Електронний підпис
09 жовтня 2020 14:40
Довідка.rar
09 жовтня 2020 14:40
Коруп_діял.rar
09 жовтня 2020 14:40
Довідка_ст17.pdf
08 жовтня 2020 16:04
Електронний підпис
08 жовтня 2020 15:50
Довідка_МВС.pdf
08 жовтня 2020 15:50
Довідка_відс_ст17_п1_2.pdf
08 жовтня 2020 15:50
Тендерна_пропозиція.pdf
18 вересня 2020 15:11
Електронний підпис
18 вересня 2020 15:06
Свідоцтво_платникаПДВ.pdf
18 вересня 2020 15:06
Технічні вимоги.pdf
18 вересня 2020 15:06
Довідка Укргазбанк.pdf
18 вересня 2020 15:06
Довідка АТ_Ощадбанк.pdf
18 вересня 2020 15:06
Довідка_про_код_доступу.pdf
18 вересня 2020 15:06
Відомості_про_учасника.pdf
18 вересня 2020 15:06
Довідка_ст17_5_6_12ч.1та_ч.2.pdf

Публічні документи

14 вересня 2020 09:44
Електронний підпис
14 вересня 2020 09:43
Технічні вимоги.pdf
14 вересня 2020 09:43
Статут ТОВ Анкор.pdf
14 вересня 2020 09:43
Реквізити Анкор.pdf
14 вересня 2020 09:43
Проект договору.pdf
14 вересня 2020 09:43
Довідка стаття 17.pdf
14 вересня 2020 09:43
Довідка про санкції .pdf
14 вересня 2020 09:43
Довідка про звітність.pdf
14 вересня 2020 09:43
Довідка коди доступу.jpg
14 вересня 2020 09:43
Довідка захист довкілля.pdf
14 вересня 2020 09:43
Баланс 2020 2 кв..pdf
14 вересня 2020 09:43
Баланс 2019.pdf
14 вересня 2020 09:43
2-2_Документи досвід_илф.pdf
14 вересня 2020 09:43
2-1_Документи_досвід_миф.pdf

Публічні документи

11 вересня 2020 14:10
Електронний підпис
11 вересня 2020 13:53
_СВ-2020-ТОВ МОРТЕХІНВЕСТ.pdf
11 вересня 2020 13:53
_Наказ про право підпису.pdf
11 вересня 2020 13:53
_витяг реєстр ПДВ (2).pdf
11 вересня 2020 13:53
_ПОВНОВАЖЕННЯ ДИРЕКТОРА.pdf
11 вересня 2020 13:53
_довідка з банку.pdf
11 вересня 2020 13:53
_довідка_ТОВ_про_рішення.pdf
11 вересня 2020 13:53
_щодо_коду_доступу.pdf
11 вересня 2020 13:53
_Код доступу.pdf
11 вересня 2020 13:53
_Довідки по пп 2.1-2.5 ТД.pdf
11 вересня 2020 13:53
_фінзвітність_квитанція.pdf
11 вересня 2020 13:53
_Відомості про учасника.pdf
11 вересня 2020 13:53
_Аналогічний_договір.pdf
11 вересня 2020 13:53
_Квал-серт_ГІП.pdf
11 вересня 2020 13:53
_довідка_персонал_ТОВ.pdf
11 вересня 2020 13:53
_ договір _ оренда ЗВТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Анкор"

ТОВ МОРТЕХІНВЕСТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ"
#01128110
Переможець 5 700 000,00
UAH
30 вересня 2020 08:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2020 08:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "ЧОРНОМОРНДІПРОЕКТ"
#01128110
5 700 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 липня 2021 14:47
Звіт про виконання договору про закупівлю 213-В-ПВФ-20 від 11.11.2020.docx укладений
12 липня 2021 14:47
Електронний підпис зміни до договору
12 липня 2021 14:38
повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю (1).docx зміни до договору
12 липня 2021 14:38
ду 1 к 123-В-ПВФ-21 від 11.11.2020 ДП ЧНІП (1).pdf зміни до договору
12 липня 2021 14:38
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 13:58
протокол продовження строку укладання договору.docx укладений
12 листопада 2020 13:57
звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи зак.docx укладений
12 листопада 2020 13:57
213-В-ПВФ-20 від 11.11.2020 ДП ЧНІП.pdf укладений
12 листопада 2020 13:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: згідно із пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Відповідно до пункту 7.5. Договору Сторони досягли згоди п. 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Загальна вартість Робіт за Договором визначається на підставі Додатку № 1 - «Зведений кошторис», який є невід'ємною частиною цього Договору, та складає 5 651 251,08 грн. (п’ять мільйонів шістсот п’ятдесят одна тисяча двісті п’ятдесят одна грн., 08 коп.) без ПДВ. ПДВ складає 1 130 250,22 грн. (один мільйон сто тридцять тисяч двісті п’ятдесят грн., 22 коп.). Разом з ПДВ ціна цього Договору становить 6 781 501,30 грн. (шість мільйонів сімсот вісімдесят одна тисяча п’ятсот одна грн., 30 коп.)». 2. Відповідно до пункту 7.5. Договору Сторони досягли згоди Додаток № 1 – «Зведений кошторис» викласти в новій редакції, що додається до цієї Угоди та є невід’ємною частиною цього Договору. 3. Усі інші умови Договору, не порушені цією Угодою, залишаються без змін та Сторони підтверджують свої зобов'язання по ним.
Номер договору про закупівлю: 213-В-ПВФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 6 781 501,30
UAH (в тому числі ПДВ 1 130 250,22 UAH)