Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ремонт (реставраційний) частини фасаду Харківської гімназії № 1 Харківської міської ради Харківської області, за адресою: 61002, м. Харків, вул. Дарвіна, 13 (пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення, охоронний номер 162)
Очікувана вартість
6 849 282,00 UAH
UA-2020-08-12-001666-b 65387fbfb613421f8a1224f9d341bc79
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Костюшин Сергійович

380577252505 20021976@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22704183
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Сумська, 64
Контактна особа: Олег Костюшин Сергійович
380577252505
20021976@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 15:08
Очікувана вартість: 6 849 282,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 246,41 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 34000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Ремонт (реставраційний) частини фасаду Харківської гімназії № 1 Харківської міської ради Харківської області, за адресою: 61002, м. Харків, вул. Дарвіна, 13 (пам’ятка архітектури та містобудування місцевого значення, охоронний номер 162)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Дарвіна, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами Акту приймання виконаних робіт (форма № КБ-2В) та Довідки про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання Акту. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за Договором за виконаний обсяг робіт здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування Робіт на свій реєстраційний рахунок. Місцезнаходження замовника: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Сумська, 64. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (відкриті торги). Застосовані критерії оцінки: ціна, питома вага критерію – 100%. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2020 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 11:44
Оголошення-Гімназія №1.docx
12 серпня 2020 11:44
Проект договору - Гімназія №1.docx
12 серпня 2020 11:44
Тендерна документація - Гімназія №1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА" 6 783 777,00
UAH з ПДВ
6 283 123,20
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс" 6 800 562,00
UAH з ПДВ
6 290 448,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 12:28
Електронний підпис
22 вересня 2020 12:26
Гарантия вик Дарвина 13.pdf
22 вересня 2020 12:26
АВЕГА ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
10 вересня 2020 13:11
Електронний підпис
10 вересня 2020 12:40
Довідка - ч.2 ст.17.pdf
10 вересня 2020 12:40
Довідка - п.11 ч.1 ст.17.pdf
10 вересня 2020 12:40
Довідка - ст.17.pdf
10 вересня 2020 12:40
Довідка - п.9 ч.1 ст.17.pdf
10 вересня 2020 12:40
Довідка - п.4 ч.1 ст.17.pdf
10 вересня 2020 12:40
Довідка - п.12 ч. 1 ст.17.pdf
10 вересня 2020 12:40
Довідка ТОВ Авєга.zip
10 вересня 2020 12:40
МВС-Цомах С.М..rar
10 вересня 2020 12:40
Довідка з ДПС.rar
10 вересня 2020 12:40
Довідка -п.8 ч.1 ст.17 .pdf
10 вересня 2020 12:40
Довідка.zip
27 серпня 2020 16:29
Електронний підпис
27 серпня 2020 16:24
ТОВ Авєга-гарантія 204.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"

Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"
#25609676
Переможець 6 283 123,20
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 16:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВЄГА"
#25609676
6 283 123,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 14:41
ДУ №3 (№1 ГП).pdf зміни до договору
28 грудня 2021 14:29
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 15:20
ДУ2 1ГП.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 15:09
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 11:00
ДУ 1 Г.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 10:38
ДЦ 1Г (новая).pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 10:38
ДЦ1 (старая).pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 10:38
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 18:31
ВО.pdf укладений
22 вересня 2020 18:29
ВОФР.pdf укладений
22 вересня 2020 18:29
1Дог.pdf укладений
22 вересня 2020 18:29
Д 1.1.pdf укладений
22 вересня 2020 18:29
1Дог.pdf укладений
22 вересня 2020 18:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, як таке, що не призвело до збільшення суми, визначеної у Договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 1 ГП
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, як таке, що не призвело до збільшення суми, визначеної в Договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 1 ГП
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії Договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 1 ГП
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML