Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”- ДК 021-2015: 71248000-8 — Технічний нагляд за проектами та документацією - Забезпечення технічного нагляду на об’єкті: «Капітальний ремонт центральної пішохідної алеї на пр. Свободи у м. Львові»
Очікувана вартість
30 835,23 UAH
UA-2020-08-12-001572-b e353653315c94f58af6093592659e37b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федірко Катерина

380322546604 lymarkatia@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Галицька районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20847537
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул.Ф.Ліста, б.1, каб.36
Контактна особа: Федірко Катерина
380322546604
lymarkatia@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”- ДК 021-2015: 71248000-8 — Технічний нагляд за проектами та документацією - Забезпечення технічного нагляду на об’єкті: «Капітальний ремонт центральної пішохідної алеї на пр. Свободи у м. Львові» - відповідно до договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Забезпечення технічного нагляду на об’єкті: «Капітальний ремонт центральної пішохідної алеї на пр. Свободи у м. Львові»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, центральна пішохідна алея на пр. Свободи
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71248000-8 — Технічний нагляд за проектами та документацією

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

12 серпня 2020 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Подрегуля Олександр Анатолійович
#2986212790
Переможець 30 835,23
UAH
12 серпня 2020 11:50

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 16:41
Додаткова_угода_130_3.pdf зміни до договору
07 травня 2021 16:39
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 15:50
Додаткова_угода_130_2.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 15:49
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 09:31
Додаткова Угода №130_1_технагляд_Свободи.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 09:30
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 11:57
Договір_технагляд_Свободи_алея.pdf укладений
12 серпня 2020 11:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 130/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 130/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 130
Договір:
Номер додаткової угоди: 130/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML