Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вулиці Незалежності в м. Ківерці Волинської області ( влаштування тротуару)
Очікувана вартість
2 262 471,00 UAH
UA-2020-08-12-001408-c 0e0216fd53154366bfe6b4e38d7b10c5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кочетов Петро Петрович

0951767900 petiapetroiua@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ капітального ремонту, комунального господарства та майна Ківерцівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 43338991
Місцезнаходження: 45201, Україна , Волинська обл., КІВЕРЦІ, вул. Шевченка, буд. 14
Контактна особа: Кочетов Петро Петрович
0951767900
petiapetroiua@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 13:26
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 10:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 15:16
Початок аукціону: 31 серпня 2020 15:16
Очікувана вартість: 2 262 471,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 249,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова,якою повинні готуватися тендерні пропозиції-українська.Місцезнаходження замовника:Волинська область,м. Ківерці, вул. Шевченка,14 Категорія замовника - відповідно п.3 ч.4 ст.2 ЗУ " Про публічні закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вулиці Незалежності в м. Ківерці Волинської області ( влаштування тротуару)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45200, Україна, Волинська область, Ківерці, Волинська область м. Ківерці вул. Незалежності
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2020 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 13:26
Тендерна документація.pdf
12 серпня 2020 13:26
Технічне завдання.pdf
12 серпня 2020 13:26
проект договору.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 15:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "РОСТРАНС" 1 979 821,49
UAH з ПДВ
1 630 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИШКІВ-БРУК" 1 761 546,01
UAH з ПДВ
1 699 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТРАНС-ДОР-СЕРВІС" 1 872 256,16
UAH з ПДВ
1 827 006,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 11:35
Електронний підпис
04 вересня 2020 11:07
Ківерці виправлення.rar
27 серпня 2020 21:21
Електронний підпис
27 серпня 2020 21:19
Тех Квал Ківерці.zip
27 серпня 2020 21:19
Квал Крит Ківерці.rar
27 серпня 2020 21:19
ДЦківерці.zip

Публічні документи

21 вересня 2020 14:36
Електронний підпис
21 вересня 2020 14:36
страхова гарантія.zip
21 вересня 2020 14:36
платіжка.pdf
10 вересня 2020 12:29
Електронний підпис
10 вересня 2020 12:28
довідка ДПС.pdf
09 вересня 2020 13:45
Електронний підпис
09 вересня 2020 13:45
довідка праця.pdf
09 вересня 2020 13:45
довідка МВС.pdf
09 вересня 2020 13:45
довідка зобовязання.pdf
09 вересня 2020 13:45
47.imd
09 вересня 2020 13:45
договірна ціна уточнена.pdf
09 вересня 2020 13:45
договір уточнений.pdf
09 вересня 2020 13:44
пропозиція уточнена.pdf
08 вересня 2020 08:49
Електронний підпис
08 вересня 2020 08:48
акти передачі.pdf
28 серпня 2020 09:17
Електронний підпис
28 серпня 2020 09:17
лист-відгук.pdf
28 серпня 2020 09:17
Ліцензія.pdf
28 серпня 2020 09:17
Статут.pdf
28 серпня 2020 09:17
страхова гарантія.zip
28 серпня 2020 09:17
4.imd
28 серпня 2020 09:17
банк, баланс, пдв.pdf
28 серпня 2020 09:17
Додаток 9-10.pdf
28 серпня 2020 09:17
Додаток 7 ст,17.pdf
28 серпня 2020 09:17
Додаток 6 договір.pdf
28 серпня 2020 09:17
Додаток 4 субпідряд.pdf
28 серпня 2020 09:17
Додаток 3 тех вимоги.pdf
28 серпня 2020 09:17
Аналог.договір.pdf
28 серпня 2020 09:17
Додаток 2 кваліфікація.pdf
28 серпня 2020 09:17
Додаток 1 пропозиція.pdf
28 серпня 2020 09:17
реєстр документів.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 13:06
Електронний підпис
27 серпня 2020 13:05
5.Довідки по ст. 17.pdf
27 серпня 2020 13:05
25.Лист-зобовязання.pdf
27 серпня 2020 13:05
24.Лист-згода.pdf
27 серпня 2020 13:05
20.Проект договору.pdf
27 серпня 2020 13:05
2.Тендерна пропозиція.pdf
27 серпня 2020 13:05
18.Фінансова звітність.rar
27 серпня 2020 13:05
17.Страхова гарантія.rar
27 серпня 2020 13:05
16.Дозвіл Держпраці.pdf
27 серпня 2020 13:05
1.Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РОСТРАНС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИШКІВ-БРУК"

ПП "ТРАНС-ДОР-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
Відхилено 1 630 000,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 15:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 вересня 2020 15:42
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИШКІВ-БРУК"
#40440968
Переможець 1 699 900,00
UAH з ПДВ
08 вересня 2020 15:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 вересня 2020 15:48

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника Приватного Підприємства «РОСТРАНС» в процедурі відкритих торгів UA-2020-08-12-001408-c Капітальний ремонт вулиці Незалежності в м. Ківерці Волинської області ( влаштування тротуару)ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей:1.1 Не підтверджено виконання у повному обсязі аналогічного договору від 04.06.2018 №555 (акти виконаних робіт не підтверджують виконання договору у повному обсязі) 1.2 Інформаційна довідка наявності чисельності персоналу та кваліфікацію працівників(робочих професій) не відповідає зразку тендерної документації. 1.3 До Довідки про уповноважену особу додано Наказ № 6 від 29.07.2020 року , згідно якого підставою прийняття на посаду директора є Рішення Засновника (Власника)ПП "Ространс" № 03 від 28.07.2020 року, натомість подано Рішення Засновника (Власника)ПП "Ространс" № 04 від 28.07.2020 року. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 п.п. 1.3 п.3 Додатку № 2 тендерної документації, Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних* договорів за останні 3 роки (до довідки надати копії договорів (не менше одного) – вибірково,(з усіма додатками та додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами) та документи, що підтверджують факт його виконання( довідка № КБ-3 остання) за нижченаведеним зразком. 2.2 п.п.2.1.2 пункт 2 Додатку № 2 Інформаційна довідка наявності чисельності персоналу та кваліфікацію працівників (робочих професій). 2.3 Розділ III Інструкції з підготовки тендерної пропозиції п. 1 п.п. 9 документ, що підтверджує повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі (Повноваження щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів учасника процедури закупівлі уповноваженою особою підтверджується будь-яким з перерахованих документів: випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або випискою, витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Надати (завантажити) акти виконаних робіт/додаткові угоди та/або довідку про виконання договору у повному обсязі до Договору від 04.06.2018 №555. 3.2 Надати (завантажити) Інформаційна довідка наявності чисельності персоналу та кваліфікацію працівників (робочих професій) згідно вимог тендерної документації п.п.2.1.2 пункт 2 Додатку № 2. 3.3 Надати (завантажити) Рішення Засновника (Власника) ПП "Ространс" № 03 від 28.07.2020 року на підтвердження повноважень щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів.

Документи

07 вересня 2020 15:00
Електронний підпис
07 вересня 2020 14:56
Протокол 37.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТзОВ « Вишків- Брук» в процедурі відкритих торгів UA-2020-08-12-001408-c Капітальний ремонт вулиці Незалежності в м. Ківерці Волинської області ( влаштування тротуару)ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей:1.Не підтверджена передача в тимчасове користування техніки актом приймання-передачі до Договору оренди спецтехніки від 02 січня 2019 року та до Договору оренди спецтехніки від 01 лютого 2019 року 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 п.п. 1.1 п.1 Додатку № 2 тендерної документації, Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази: це довідка, в якій зазначено наявність транспортних засобів, обладнання – перелік власної техніки,орендованої техніки, техніки згідно надання послуг,необхідних для надання послуг за нижченаведеним зразком. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Надати (завантажити) акт приймання-передачі до Договору оренди спецтехніки від 02 січня 2019 року та до Договору оренди спецтехніки від 01 лютого 2019 року.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 вересня 2020 15:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИШКІВ-БРУК"
#40440968
1 699 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 10:04
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 14:59
Договір 82.pdf укладений
22 вересня 2020 14:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 611 818,55
UAH (в тому числі ПДВ 268 636,43 UAH)