Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
за кодом CPV ДК 021:2015-71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань
Очікувана вартість
250,00 UAH
UA-2020-08-12-000711-b ● 441e3c87d05648a2a3a8c679ed8a35fb
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізький державний медичний університет |
Код ЄДРПОУ: | 02010741 |
Вебсайт: | http://www.zsmu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 |
Контактна особа: |
Кононенко Олег Володимирович 0507821174 KONONENKOOLEG197@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2020 10:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2020 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2020 09:00 |
Очікувана вартість: | 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71630000-3: Послуги з технічного огляду та випробовувань
ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі
1.Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет (підрозділ Навчально-науковий медичний центр «Університетська клініка»)
2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 (підрозділ 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ вул. Академіка Амосова, буд. 83).
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: за кодом CPV ДК 021:2015 – 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань
5.1 Конкретна назва предмету закупівлі: Випробування засобів індивідуального захисту - діелектричні рукавички (CPV ДК 021:2015 – 71631430-3 - Послуги з випробувань на герметичність)
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): випробування засобів індивідуального захисту - діелектричні рукавички (CPV ДК 021:2015 – 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань)
7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначені у додатку №2 до Оголошення
8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Академіка Амосова, буд. 83, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Олександрівський район, 69063).
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 250,00 грн. з ПДВ.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020р.
12. Період уточнення інформації про закупівлю: до «18» серпня 2020 р. 9-00
13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до «26» серпня 2020 р. 9-00
14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки здійснюються на підставі Акту прийому-передачі наданих послуг відповідно до рахунку Виконавця в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30-ти банківських днів, від дати їх отримання Замовником.
15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі.
21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути
Згорнути
1.Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет (підрозділ Навчально-науковий медичний центр «Університетська клініка»)
2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 (підрозділ 69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ вул. Академіка Амосова, буд. 83).
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: за кодом CPV ДК 021:2015 – 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань
5.1 Конкретна назва предмету закупівлі: Випробування засобів індивідуального захисту - діелектричні рукавички (CPV ДК 021:2015 – 71631430-3 - Послуги з випробувань на герметичність)
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): випробування засобів індивідуального захисту - діелектричні рукавички (CPV ДК 021:2015 – 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань)
7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначені у додатку №2 до Оголошення
8. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Академіка Амосова, буд. 83, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Олександрівський район, 69063).
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 250,00 грн. з ПДВ.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020р.
12. Період уточнення інформації про закупівлю: до «18» серпня 2020 р. 9-00
13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до «26» серпня 2020 р. 9-00
14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки здійснюються на підставі Акту прийому-передачі наданих послуг відповідно до рахунку Виконавця в національній грошовій одиниці України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30-ти банківських днів, від дати їх отримання Замовником.
15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі.
21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання сторонами зобов’язань за цим Договором.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
за кодом CPV ДК 021:2015-71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69063, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Академіка Амосова,83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 грудня 2020
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | розрахунки здійснюються на підставі Акту прийому-передачі наданих послуг відповідно до рахунку Виконавця в національній грошовій одиниці України за рахунок бюджетних коштів шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30-ти банківських днів, від дати їх отримання Замовником | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 серпня 2020 10:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 серпня 2020 10:00 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
12 серпня 2020 10:00 |
ДОДАТОК 3.docx | |
12 серпня 2020 10:00 |
ДОДАТОК 2 .docx | |
12 серпня 2020 10:00 |
ДОДАТОК 1 .docx |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій