Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі для комплектування класів по об’єкту «Реконструкція та модернізація приміщень Жердянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня по вул. Центральній,35 в с. Жердя Чемеровецького району» в рамках реалізації концепції «Нова українська школа»
Очікувана вартість
1 015 866,86 UAH
UA-2020-08-12-000681-b c64da7ccfaf6460684fb577885aeac44
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шатковська Ольга Михайлівна

+380678471551 octovber_1980@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЧЕМЕРОВЕЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41150018
Місцезнаходження: 31600, Україна , Хмельницька обл., селище міського типу Чемерівці, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 40
Контактна особа: Шатковська Ольга Михайлівна
+380678471551
octovber_1980@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 09:56
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 18:00
Очікувана вартість: 1 015 866,86 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 080,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Категорія замовника: п.3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Уточнюючий код ДК 021:2015 номенклатурної позиції: стінки, столи, стільці, крісла, вішалки, стелажі, стенди, шафи, лавки, тумби, сейф (39160000-1)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
41 найменувань
шкільні меблі для комплектування класів по об’єкту «Реконструкція та модернізація приміщень Жердянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступеня по вул. Центральній,35 в с. Жердя Чемеровецького району» в рамках реалізації концепції «Нова українська школа» (стінки, столи, стільці, крісла, вішалки, стелажі, стенди, шафи, лавки, тумби, сейф)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31664, Україна, Хмельницька область, Чемеровецький район, с. Жердя, вул. Центральна,35, Жердянська ЗОШ І-ІІІ ступенів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар (партію Товару) Замовник здійснює протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання видаткової накладної Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 12:08
Таблиця змін .docx
14 серпня 2020 10:52
Додаток 3 Договір.docx
14 серпня 2020 10:52
Додаток 2 ТЗ Жердя зміни.docx
14 серпня 2020 10:51
Додаток 1.docx
14 серпня 2020 10:51
ТД меблі Жердя зміни.doc
14 серпня 2020 12:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 09:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 12:08
Таблиця змін .docx
14 серпня 2020 10:52
Додаток 3 Договір.docx
12 серпня 2020 09:57
Додаток 3 Договір.docx
14 серпня 2020 10:52
Додаток 2 ТЗ Жердя зміни.docx
12 серпня 2020 09:56
Додаток 2 ТЗ Жердя (1).docx
14 серпня 2020 10:51
Додаток 1.docx
12 серпня 2020 09:56
Додаток 1.docx
14 серпня 2020 10:51
ТД меблі Жердя зміни.doc
12 серпня 2020 09:56
ТД меблі Жердя.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

кваліфікаційні критерії
Дата подання: 13 серпня 2020 14:27
Дата відповіді: 14 серпня 2020 10:27
Доброго дня, шановний Замовнику! Просимо Вас звернути увагу на один із пунктів кваліфікаційних критеріїв, а саме: "Досвід виконання аналогічного договору повинен бути виключно позитивний. З цією метою Учасник повинен надати лист – відгук адресований на ім’я Замовника торгів, не пізніше місячної давнини відносно подачі Учасником тендерної пропозиції та містити інформацію щодо якості, своєчасності, наявності чи відсутності зауважень, номеру договору, дати договору та назви предмету договору" - Замовники мають власне робоче навантаження, тому недоречно щомісячно просити їх про новий відгук. Просимо прибрати вимогу щодо інформації, де відгук адресований на ім’я Замовника торгів, не пізніше місячної давнини відносно подачі. Дякуємо за розуміння!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення про внесення змін в Тендерну документацію (кваліфікаційні критерії) повідомляємо наступне. Відповідно до вимог ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Замовником, з врахуванням потреби, аналізу ринку, розроблено кваліфікаційні критерії, яким повинен відповідати Учасник торгів. Зокрема, вимагається надання відгуку адресованого на ім’я Замовника торгів, не пізніше місячної давнини відносно подачі Учасником тендерної пропозиції, який повинен містити інформацію щодо якості, своєчасності, наявності чи відсутності зауважень, номеру договору, дати договору та назви предмету договору. При цьому, Замовником враховано великий об’єм товару, значну очікувану вартість та можливість Учасником якісно та своєчасно виконати умови договору про закупівлю. Отже, враховуючи вищевикладене, Замовником не вносимуться зміни в умови тендерної документації. Дякуємо за взаєморозуміння.
технічні харакетристики
Дата подання: 14 серпня 2020 10:53
Дата відповіді: 14 серпня 2020 12:03
Доброго дня, шановний Замовнику! Просимо Вас дати роз'яснення стосовно Додатку 2, а саме: п.2 "копія висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи, що підтверджують відповідність товару державним нормам та можливість застосування товару для облаштування навчальних закладів" - значна частина товару фактично не є шкільними меблями, а отже виробник немає специфічного сертифікату, який би відповідав даній вимозі. Чи могли б Ви переглянути даний пункт. Заздалегідь вдячні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Замовником згідно вимог Додатку 2 до ТД на підтвердження якості товару вимагається надання наступних документів: копію якісного посвідчення та/або копію сертифікату(ів) відповідності, та/або іншого документу виданого у встановленому порядку, що вказує на якість зазначених(ого) товарів(у) у технічному завданні (завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) (у разі якщо це передбачено діючим законодавством);- копію висновків державної санітарно – епідеміологічної експертизи, що підтверджують відповідність товару державним нормам та можливість застосування товару для облаштування навчальних закладів. Згідно з рекомендаціями МОН, шкільні меблі повинні бути зроблені з матеріалів, що «дозволені до використання чинним санітарним законодавством для використання у закладах освіти».
Висновок державної санітарно – епідеміологічної експертизи на товар може отримати будь-який Учасник, в порядку та строки, визначені чинним законодавством. Тому, Замовником не допущено при встановленні вимог будь якої дискримінації. Дякуємо за взаєморозуміння.
загальні вимоги
Дата подання: 14 серпня 2020 11:18
Дата відповіді: 14 серпня 2020 12:10
Доброго дня! Прикріпіть, будь ласка, протокол змін Тендерної документації.
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Відповідно до ч.2 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Замовником внесено зміни з власної ініціативи до тендерної документації. При цьому, в абз. 2 ч. 2 ст. 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що зміни, що вносяться, розміщуються та відображаються у вигляді нової редакції тендерної документації та перелік змін, що вносяться в окремому файлі. Отже, оприлюднення протоколу про внесення змін не передбачено Законом. Тендерну документацію в новій редакції з додатками та перелік змін оприлюднено Замовником в системі закупівель.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УТП ГРУП" 993 108,54
UAH з ПДВ
993 108,54
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 серпня 2020 15:29
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:24
установчі документи.pdf
28 серпня 2020 15:24
проект договору.pdf
28 серпня 2020 15:24
дог Мліїв завізований.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УТП ГРУП"

Інформація про відміну

Дата відміни
28 серпня 2020 18:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій