Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт гуртожитку №1 (цокольної частини фасаду, ганків, заміна дверей, відновлення замощення та сміттєпроводу) за адресою: вул. Сталеварів, буд. 40, м. Запоріжжя» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV ДК 021:2015 – 45453000-7)
Очікувана вартість
1 713 516,00 UAH
UA-2020-08-12-000609-c a0339735f2be4c4f82f766d2f7fedca2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сігідова Т.

+380612362293 sigidova.tn@zsmu.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Сігідова Т.
+380612362293
sigidova.tn@zsmu.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 10:37
Звернення за роз’ясненнями: до 23 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 вересня 2020 18:00
Початок аукціону: 03 вересня 2020 12:23
Очікувана вартість: 1 713 516,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 567,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет. 2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна, Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741. 4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі: «Капітальний ремонт гуртожитку №1 (цокольної частини фасаду, ганків, заміна дверей, відновлення замощення та сміттєпроводу) за адресою: вул. Сталеварів, буд. 40, м. Запоріжжя» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV ДК 021:2015 – 45453000-7) 6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV ДК 021:2015 – 45453000-7 (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота 8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Сталеварів, буд. 40, м.Запоріжжя, Вознесенівський район, Запорізька обл., 69035 9. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 713 516,00 грн. з ПДВ. 10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020 року. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28.08.2020 р. 18-00 12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Замовник здійснює оплату за цим Договором поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт на підставі акту приймання виконання робіт та/або накладних (якщо умови договору передбачають придбання будівельних матеріалів, обладнання, конструкцій тощо за власні кошти підрядника, з подальшою оплатою замовником.) Сторони допускають можливість здійснення попередньої оплати (авансу) за роботи на строк не більше трьох місяців:на підставі рахунку Підрядника. Правовою підставою здійснення попередньої оплати за цим Договором є приписи Постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019 р. та Наказу МОЗ України № 102 від 20.01.2020 р.. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні мати автентичний переклад на українську мову (крім документів, які необхідно надати згідно Додатку 4 та документів, що були складені на російській мові за допомогою інших осіб (договора, інше). 14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається. 16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається. 17. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі. 19. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). 20. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні. 21. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. 22. Вид закупівлі – Відкриті торги. 23. Застосовані критерії оцінки – ціна 100% 22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Капітальний ремонт гуртожитку №1 (цокольної частини фасаду, ганків, заміна дверей, відновлення замощення та сміттєпроводу) за адресою: вул. Сталеварів, буд. 40, м. Запоріжжя» ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV ДК 021:2015 – 45453000-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, вул. Сталеварів, буд. 40, Вознесенівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Сторони допускають можливість здійснення попередньої оплати (авансу) за роботи на строк не більше трьох місяців:на підставі рахунку Підрядника. Правовою підставою здійснення попередньої оплати за цим Договором є приписи Постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019 р. та Наказу МОЗ України № 102 від 20.01.2020 р. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 серпня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2020 15:58
ТД - зміни.doc
25 серпня 2020 15:58
Зміни .docx
12 серпня 2020 10:34
Додаток 4.rtf
12 серпня 2020 10:34
Додаток 5.docx
12 серпня 2020 10:34
Додаток 1.docx
12 серпня 2020 10:34
Додаток 3.docx
12 серпня 2020 10:34
Додаток 2.docx
25 серпня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 10:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 серпня 2020 15:58
ТД - зміни.doc
12 серпня 2020 10:34
ТД.doc
25 серпня 2020 15:58
Зміни .docx
12 серпня 2020 10:34
Додаток 4.rtf
12 серпня 2020 10:34
Додаток 5.docx
12 серпня 2020 10:34
Додаток 1.docx
12 серпня 2020 10:34
Додаток 3.docx
12 серпня 2020 10:34
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стосовно вимог тендерної документації
Дата подання: 17 серпня 2020 16:01
Дата відповіді: 20 серпня 2020 14:52
Ув. тендерний комітет, виникли деякі питання по вимогам Додатку № 4 Тендерної документації а саме: «Учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції оригінал або копію Ліцензії щодо провадження господарської діяльності в будівництві, чинну на момент подання пропозиції або вказати посилання на електронний ресурс для можливості перевірки наявності чинної Ліцензії.» Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України вiд 13.03.2020 року № 219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» Держархбудiнспекцiя з 18.03.2020 року не здійснює функції ліцензування провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками. З цього виходить, що ви не маєте право вимагати надання цього документу в складі Тендерної документації, законодавчі підстави виконати цю вимогу відсутні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, згідно Експертного звіту на «Капітальний ремонт гуртожитку №1 (цокольної частини фасаду, ганків, заміна дверей, відновлення замощення та сміттєпроводу) за адресою: вул. Сталеварів, буд. 40, м. Запоріжжя» клас наслідків (відповідності) – СС2.
Так вимоги сформовані у Додатку №4 до Тендерної документації відповідають нормам Законодавства України, а саме:
- Відповідно до п.9 частини першої статті 7 Закону України Про ліцензування видів господарської діяльності, «будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності».
- Відповідно до абз.5 частини першої статті 4 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», «об’єктами будівництва є будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси та частини, лінійні об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури».
Крім того, Ліцензія щодо провадження господарської діяльності в будівництві входить до переліку обов’язкових документів для отримання від ДАБІ Дозволу на початок будівельних робіт.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 вересня 2020 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД" 1 699 529,68
UAH з ПДВ
1 681 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ" 1 681 535,86
UAH з ПДВ
1 681 535,86
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДОБРУНОВ ГЕННАДІЙ ОЛЕГОВИЧ" 1 711 758,99
UAH з ПДВ
1 711 758,99
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 16:44
Електронний підпис
02 вересня 2020 16:35
24. Дефектний акт.pdf
02 вересня 2020 16:35
37.Гуртожиток_№1.imd
02 вересня 2020 16:35
36. Календарний графік.pdf
02 вересня 2020 16:35
34.Розрахунок прибутку.pdf
02 вересня 2020 16:35
32. Розрахунок податку.pdf
02 вересня 2020 16:35
28.Локальний кошторис 2-1-2.pdf
02 вересня 2020 16:35
27.Локальний кошторис 2-1-1.pdf
02 вересня 2020 16:35
26. Пояснювальна записка.pdf
02 вересня 2020 16:35
25. Договірна ціна.pdf
02 вересня 2020 16:35
23. Проект договору.pdf
02 вересня 2020 16:35
16. Дозвіл декларація.pdf
02 вересня 2020 16:35
15.Ліцензія.pdf
02 вересня 2020 16:35
6. Аналогічний договір.pdf
02 вересня 2020 16:35
5. Лист-відгук.pdf
02 вересня 2020 16:35
1. Тендерна пропозицІя.pdf

Публічні документи

23 вересня 2020 09:18
Електронний підпис
23 вересня 2020 09:17
Справка налоговая.pdf
16 вересня 2020 17:28
Електронний підпис
16 вересня 2020 17:28
Dovidka_20248479210550324276.pdf
16 вересня 2020 17:27
Dovidka_20248479210550324276.pdf.p7s
02 вересня 2020 10:05
Електронний підпис
02 вересня 2020 10:03
Додаток_2_3.1 Відгук.pdf
02 вересня 2020 10:02
Розділ_ІІІ_5.1 СТАТУТ.pdf
02 вересня 2020 10:02
78.imd
02 вересня 2020 10:01
r_78_ДЦ_ДЦ приб+адм.pdf
02 вересня 2020 10:01
r_78_ДЦ_ОС_2-1.pdf

Публічні документи

02 вересня 2020 15:23
Аналогічний договір.pdf
02 вересня 2020 15:23
Наявність обладнання.pdf
02 вересня 2020 15:23
Довідка про корупцію.pdf
02 вересня 2020 15:23
Лицензия_2.jpg
02 вересня 2020 15:23
Лицензия_1.jpg
02 вересня 2020 15:23
Копія паспорту.pdf
02 вересня 2020 15:23
Копія ІПН.pdf
02 вересня 2020 15:23
Договор на вывлз мусора.pdf
02 вересня 2020 15:23
Виписка з ЄДР.pdf
02 вересня 2020 15:23
Тендерна пропозиція.pdf
02 вересня 2020 15:23
Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД"

ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ"

ФОП "ДОБРУНОВ ГЕННАДІЙ ОЛЕГОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АНСТРОЙ ЛІМІТЕД"
#42338959
Відхилено 1 681 000,00
UAH з ПДВ
09 вересня 2020 14:26
ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ"
#41610262
Переможець 1 681 535,86
UAH з ПДВ
15 вересня 2020 14:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 вересня 2020 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕКТОР БУД-ТОРГ"
#41610262
1 681 535,86
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:43
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2020 11:55
дог.№063Р-20.pdf укладений
01 жовтня 2020 11:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 506 403,23
UAH (в тому числі ПДВ 251 067,20 UAH)