Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільський обласний центр громадського здоров'я" Тернопільської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43081109 |
Місцезнаходження: | 46000, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Клінічна 1 |
Контактна особа: |
Кугаївська Надія Степанівна +380352236382 nadezdakugaivskaa@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2020 17:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 27 серпня 2020 13:06 |
Очікувана вартість: | 1 273 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 365,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 36000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2020 16:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2020 16:39 |
Рішення про внесення ЗТД 14.08.docx | |
11 серпня 2020 17:49 |
Технiчна_специфiкацiя.docx | |
11 серпня 2020 17:49 |
Тендерна_документацiя.doc | |
11 серпня 2020 17:49 |
Проект Договору.doc |
14 серпня 2020 16:41 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 серпня 2020 16:39 |
Рішення про внесення ЗТД 14.08.docx
|
|||
11 серпня 2020 17:49 |
Технiчна_специфiкацiя.docx
|
|||
11 серпня 2020 17:49 |
Тендерна_документацiя.doc
|
|||
11 серпня 2020 17:49 |
Проект Договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-13-000005 ● c5f5dfd692ef4357adba5f61315f262a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2020 11:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.10.2020 №64
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 13.10.2020 №64
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2020-08-11-008340-a від 11.08.2020 – інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
04 листопада 2020 року на офіційному торговому майданчику «Державні закупівлі онлайн», який є авторизованим майданчиком системи Prozorrro та використовується КНП «Центр громадського здоровя» ТОР появилось рішення щодо результатів проведеного моніторингу Західним офісом Держаудит служби України з вимогою надати розяснення замовнику торгів. Як Замовник торгів, надаємо роз’яснення щодо проведеного моніторингу про що повідомляємо: Щодо мови підготовки тендерних пропозиції та умов надання забезпечення Перш за все повідомляємо, що КНП «Центр громадського здоровя» ТОР використовує електронний майданчик «Державні закупівлі» , який є офіційним авторизованим майданчиком системи Prozorro. Згідно даних веб-порталу https://prozorro.gov.ua/ базові функції всіх авторизованих майданчиків є одинакові. Відповідно до умов здійснення закупівель, публікація даних здійснюється шляхом заповнення даних через автоматизоване робоче місце замовника, що являє собою електронний сервіс на авторизованих електронних майданчиках, який забезпечує створення, подання, обробку та оприлюднення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі, створення, подання і зміну інформації та документів для участі у процедурах закупівель, одержання інформації та повідомлень про закупівлі, подання скарг до органу оскарження, обмін інформацією між замовником та ЦЗО, одержання і передання інформації та документів під час проведення моніторингу публічних закупівель в електронній системі закупівель через мережу Інтернет (наказ МЕРТУ № 477 від 18.03.2016 року). Функціоналом електронного майданчика закупівель не передбачено технічної можливості для замовника винесення інформації про «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції» в окреме поле. На момент подання закупівлі № UA-2020-08-11-008340-a, не має жодного роз’яснення від уповноваженого органу щодо змісту, трактування розміщення таких вимог і як саме варто вказувати цю інформацію в електронній системі закупівель Prozorro. Однак, під час публікації оголошення про проведення відкритих торгів замовником безпосередньо внесено інформацію про вид та суму тендерного забезпечення: «Електронна гарантія», «36 000,00,00 грн.». Копія додається Наголошуємо, що у правовому полі нашої держави відсутня дефініція чи будь які роз’яснення поняття «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції». Однак, визначення «Банківська гарантія» визначене постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, в якій передбачений та регламентований загальний порядок, умови надання та отримання гарантій та їх виконання. Також, варто наголосити, що умови забезпечення тендерних пропозицій передбачено ч. 2 та ч.3 розділу 3 тендерної документації. Зокрема, що стосується заповнення інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, то Замовник змушений повідомити, про те, що неможливо було заповнити такі дані внаслідок відсутності для цього окремого поля на авторизованому майданчику, через який механічним способом були внесені дані щодо закупівлі. Однак, повідомляємо, що Замовник не порушив вимогу чинного законодавства та передбачив такі відомості у ч.7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції Розділу 1. Загальні положення у тендерній документації, у зв’язку з чим всі зацікавлені Учасники могли ознайомитись із цією інформацією. Щодо строків оприлюднення даних Замовник повідомляє, що ним було допущено механічні помилки під час завантаження інформації щодо повідомлення про намір укласти договір та Додаткової угоди №1 від 30.09.2020 року про що повідомляємо, що безпосередньо виправити ці відомості в електронній системі неможливо через механізм та алгоритм її роботи. На майбутнє Замовник зобов’язується дотримуватись встановлених Законом строків та не допускати аналогічних подій. Щодо довідок з банку та документу про грошове покриття Учасником надані відомості ресурсів у яких Учасник у п.9 зазначає розрахункові рахунки з банку за якими він здійснює всі розрахунки. З того ж самого обслуговуючого банку видана банківська гарантія. У тому числі наголошуємо, що вимога тендерної документації виглядає ось так: Замовник на підтвердження наявності фінансової спроможності необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про відсутність простроченої заборгованості за кредитними угодами). Зазначена вимога не стосується Учасника, а тому він і не має надавати довідки з банку такого вищевказаного характеру. До того ж з цього самого банку Учасник надає банківську гарантію, оформлену відповідно до всіх вимог № G0820/1919 виданої АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК "ПРИВАТБАНК" (АТ КБ "ПРИВАТБАНК"). У цій гарантії є чіткі дані щодо суми гарантії та відсилочні дані щодо інформації про те, що вона оформлена відповідно до вимог тендерної документації, де вказаний предмет закупівлі та номер оголошення, що підтверджує факт наявності грошового покриття, адже під час її оформлення були враховані всі вимоги тендерної документації. Перевірка Замовником наявності покриття гарантії здійснювалась шляхом звернення на гарячу лінію Приватбанку за номером телефону 3700, де отримано офіційне підтвердження існування грошового покриття гарантії. Відтак повідомляємо, що замовником не вчинено жодних порушень, що призводять до наслідків, які завдали державі збитків, у зв’язку з чим повідомляємо, що зазначені зауваження неможливо усунути. У свою чергу у майбутньому під час здійснення закупівель зобов’язуємось більш детально підходити до формування вимог тендерної документації та оприлюднення інформації
2020-11-11 11:18:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності відображеної інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ФІЦАК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА #2735716661 |
Переможець |
1 266 635,00
UAH з ПДВ
|
03 вересня 2020 21:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2020 12:42
|
накладна | укладений |
26 жовтня 2020 12:40
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2020 10:43
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
15 жовтня 2020 10:40
|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2020 10:13
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
06 жовтня 2020 10:50
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2020 11:45
|
договір | зміни до договору |
21 вересня 2020 11:43
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
28 жовтня 2020 14:20
|
1 266 635,00 UAH | UA358201720344301001100165056 КНП "ТОЦГЗ" ТОР |
UA663366770000026007306666001 ФОП ФIЦАК О.М. |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізитів в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |