Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютер персональний в комплекті
Очікувана вартість
1 273 000,00 UAH
UA-2020-08-11-008340-a 86850ea17c8b4ec8ad3fcc359df5606c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кугаївська Надія Степанівна

+380352236382 nadezdakugaivskaa@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільський обласний центр громадського здоров'я" Тернопільської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 43081109
Місцезнаходження: 46000, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, Клінічна 1
Контактна особа: Кугаївська Надія Степанівна
+380352236382
nadezdakugaivskaa@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 17:49
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 13:06
Очікувана вартість: 1 273 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 365,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 36000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Категорія замовника: п.3 ч.4 ст.2 Закону. Місцезнаходження: вул. Клінічна, 1, м. Тернопіль, 46001.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплекти
Комп’ютер персональний в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Клінічна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 16:39
Рішення про внесення ЗТД 14.08.docx
11 серпня 2020 17:49
Технiчна_специфiкацiя.docx
11 серпня 2020 17:49
Тендерна_документацiя.doc
11 серпня 2020 17:49
Проект Договору.doc
14 серпня 2020 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 16:39
Рішення про внесення ЗТД 14.08.docx
11 серпня 2020 17:49
Технiчна_специфiкацiя.docx
11 серпня 2020 17:49
Тендерна_документацiя.doc
11 серпня 2020 17:49
Проект Договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 12 серпня 2020 13:33
Дата відповіді: 14 серпня 2020 16:47
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня. Так, Замовнику потрібно монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання.
Тендер
Дата подання: 12 серпня 2020 13:37
Дата відповіді: 14 серпня 2020 16:48
Шановний Замовник! Тендерна документація містить інформації щодо необхідності надання електронної банківської гарантії розміром: 36 000,00 грн. (тридцять шість тисяч гривень), проте на самому електронному майданчику (в системі Проззоро) відсутні будь-які вказівки/інформації стосовно такої особливості даної закупівлі як банківська гарантія. Просимо надати роз'яснення щодо цього нюансу та розмістити/відобразити у разі необхідності відповідну інформацію і на електронному майданчику. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесені відповідні зміни до умов оголошення.
Тендер
Дата подання: 12 серпня 2020 13:44
Дата відповіді: 14 серпня 2020 17:06
Шановний Замовнику! Тендерна документація містить наступну вимогу: "3. Оригінал авторизаційного листа виданого учаснику (або на ім’я замовника торгів) компанії, яким підтверджуються повноваження учасника на встановлення та налаштування прикладного програмного забезпечення «Укрмедсофт». У авторизаційному листі повинно бути чітко визначено назву учасника, предмет закупівлі та ідентифікатор закупівлі, повноваження учасника на встановлення та налаштування програмного забезпечення Укрмедсофт на робочі станції , що входять в комплект.", але в технічному завданні відсутгє будь-яке медичне програмне забезпечення. Надайте будь-ласка роз'яснення та внесіть відповідні зміни. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вважає вказану вимогу цілком обґрунтованою адже на даний момент ним уже придбано програмне забезпечення «Укрмедсофт», саме тому Замовник просить гарантійний лист такого змісту не зважаючи на те, що посилання на наявність цього програмного забезпечення відсутня у Технічній специфікації. Така вимога вимушена, адже важливо аби не було проблем виникнення несумісності, пов’язаної з експлуатацією і технічним обслуговуванням.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-13-000005 ● c5f5dfd692ef4357adba5f61315f262a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 жовтня 2020 11:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.10.2020 №64
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 13.10.2020 №64
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2020-08-11-008340-a від 11.08.2020 – інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

04 листопада 2020 року на офіційному торговому майданчику «Державні закупівлі онлайн», який є авторизованим майданчиком системи Prozorrro та використовується КНП «Центр громадського здоровя» ТОР появилось рішення щодо результатів проведеного моніторингу Західним офісом Держаудит служби України з вимогою надати розяснення замовнику торгів. Як Замовник торгів, надаємо роз’яснення щодо проведеного моніторингу про що повідомляємо: Щодо мови підготовки тендерних пропозиції та умов надання забезпечення Перш за все повідомляємо, що КНП «Центр громадського здоровя» ТОР використовує електронний майданчик «Державні закупівлі» , який є офіційним авторизованим майданчиком системи Prozorro. Згідно даних веб-порталу https://prozorro.gov.ua/ базові функції всіх авторизованих майданчиків є одинакові. Відповідно до умов здійснення закупівель, публікація даних здійснюється шляхом заповнення даних через автоматизоване робоче місце замовника, що являє собою електронний сервіс на авторизованих електронних майданчиках, який забезпечує створення, подання, обробку та оприлюднення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі, створення, подання і зміну інформації та документів для участі у процедурах закупівель, одержання інформації та повідомлень про закупівлі, подання скарг до органу оскарження, обмін інформацією між замовником та ЦЗО, одержання і передання інформації та документів під час проведення моніторингу публічних закупівель в електронній системі закупівель через мережу Інтернет (наказ МЕРТУ № 477 від 18.03.2016 року). Функціоналом електронного майданчика закупівель не передбачено технічної можливості для замовника винесення інформації про «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції» в окреме поле. На момент подання закупівлі № UA-2020-08-11-008340-a, не має жодного роз’яснення від уповноваженого органу щодо змісту, трактування розміщення таких вимог і як саме варто вказувати цю інформацію в електронній системі закупівель Prozorro. Однак, під час публікації оголошення про проведення відкритих торгів замовником безпосередньо внесено інформацію про вид та суму тендерного забезпечення: «Електронна гарантія», «36 000,00,00 грн.». Копія додається Наголошуємо, що у правовому полі нашої держави відсутня дефініція чи будь які роз’яснення поняття «Умови надання забезпечення тендерної пропозиції». Однак, визначення «Банківська гарантія» визначене постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, в якій передбачений та регламентований загальний порядок, умови надання та отримання гарантій та їх виконання. Також, варто наголосити, що умови забезпечення тендерних пропозицій передбачено ч. 2 та ч.3 розділу 3 тендерної документації. Зокрема, що стосується заповнення інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, то Замовник змушений повідомити, про те, що неможливо було заповнити такі дані внаслідок відсутності для цього окремого поля на авторизованому майданчику, через який механічним способом були внесені дані щодо закупівлі. Однак, повідомляємо, що Замовник не порушив вимогу чинного законодавства та передбачив такі відомості у ч.7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції Розділу 1. Загальні положення у тендерній документації, у зв’язку з чим всі зацікавлені Учасники могли ознайомитись із цією інформацією. Щодо строків оприлюднення даних Замовник повідомляє, що ним було допущено механічні помилки під час завантаження інформації щодо повідомлення про намір укласти договір та Додаткової угоди №1 від 30.09.2020 року про що повідомляємо, що безпосередньо виправити ці відомості в електронній системі неможливо через механізм та алгоритм її роботи. На майбутнє Замовник зобов’язується дотримуватись встановлених Законом строків та не допускати аналогічних подій. Щодо довідок з банку та документу про грошове покриття Учасником надані відомості ресурсів у яких Учасник у п.9 зазначає розрахункові рахунки з банку за якими він здійснює всі розрахунки. З того ж самого обслуговуючого банку видана банківська гарантія. У тому числі наголошуємо, що вимога тендерної документації виглядає ось так: Замовник на підтвердження наявності фінансової спроможності необхідно подати оригінал довідки або довідок (у разі відкриття рахунків у декількох банках) з обслуговуючого банку або обслуговуючих банків (у разі відкриття рахунків у декількох банках) про відкриття рахунку та відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, датована або датовані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання тендерних пропозицій (в якій чи яких повинна бути інформація про відсутність простроченої заборгованості за кредитними угодами). Зазначена вимога не стосується Учасника, а тому він і не має надавати довідки з банку такого вищевказаного характеру. До того ж з цього самого банку Учасник надає банківську гарантію, оформлену відповідно до всіх вимог № G0820/1919 виданої АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК "ПРИВАТБАНК" (АТ КБ "ПРИВАТБАНК"). У цій гарантії є чіткі дані щодо суми гарантії та відсилочні дані щодо інформації про те, що вона оформлена відповідно до вимог тендерної документації, де вказаний предмет закупівлі та номер оголошення, що підтверджує факт наявності грошового покриття, адже під час її оформлення були враховані всі вимоги тендерної документації. Перевірка Замовником наявності покриття гарантії здійснювалась шляхом звернення на гарячу лінію Приватбанку за номером телефону 3700, де отримано офіційне підтвердження існування грошового покриття гарантії. Відтак повідомляємо, що замовником не вчинено жодних порушень, що призводять до наслідків, які завдали державі збитків, у зв’язку з чим повідомляємо, що зазначені зауваження неможливо усунути. У свою чергу у майбутньому під час здійснення закупівель зобов’язуємось більш детально підходити до формування вимог тендерної документації та оприлюднення інформації

2020-11-11 11:18:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності відображеної інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ФІЦАК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА 1 273 000,00
UAH з ПДВ
1 266 635,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ХАРІВ ЛЮБОМИР МИРОСЛАВОВИЧ" 1 273 000,00
UAH з ПДВ
1 273 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 вересня 2020 18:19
1.pdf.p7s
09 вересня 2020 18:19
Дог_скан.pdf.p7s
09 вересня 2020 18:17
1.pdf
09 вересня 2020 18:17
Дог_скан.pdf
07 вересня 2020 11:38
ДОВІДКА4.docx.p7s
07 вересня 2020 11:38
СВ.jpg.p7s
07 вересня 2020 11:38
file _1_.pdf.p7s
07 вересня 2020 11:37
_003.pdf.p7s
07 вересня 2020 11:37
_002.pdf.p7s
07 вересня 2020 11:37
_001.pdf.p7s
26 серпня 2020 13:18
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
26 серпня 2020 13:18
Цінова пропозиція.pdf.p7s
26 серпня 2020 13:18
Тендерна пропозиція.pdf.p7s

Публічні документи

26 серпня 2020 16:42
Електронний підпис
26 серпня 2020 16:40
Електронний підпис
26 серпня 2020 16:39
Проект договору.pdf
26 серпня 2020 16:39
Авторизаційний лист.pdf
26 серпня 2020 16:39
ЦІнова пропозиція.pdf
26 серпня 2020 16:39
Технічне завдання.pdf
26 серпня 2020 16:39
договора.PDF
26 серпня 2020 16:39
Паспорт, код.pdf
26 серпня 2020 16:39
Уставні документи ФО-П.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ФІЦАК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА

ФОП "ХАРІВ ЛЮБОМИР МИРОСЛАВОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ФІЦАК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА
#2735716661
Переможець 1 266 635,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 21:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 21:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ФІЦАК ОКСАНА МИКОЛАЇВНА
#2735716661
1 266 635,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 12:42
накладна укладений
26 жовтня 2020 12:40
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 10:43
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 10:40
Електронний підпис укладений
15 жовтня 2020 10:13
додаткова угода.pdf зміни до договору
06 жовтня 2020 10:50
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 11:45
договір зміни до договору
21 вересня 2020 11:43

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 жовтня 2020 14:20
1 266 635,00 UAH UA358201720344301001100165056
КНП "ТОЦГЗ" ТОР
UA663366770000026007306666001
ФОП ФIЦАК О.М.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів в договорі
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 266 635,00
UAH