Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (обладнання для харчоблоку)
Очікувана вартість
961 800,00 UAH
UA-2020-08-11-008092-a eaabfbc2ff364187b126129c2ebabcb4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Парфьонова

+380956333217 yurrono@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Юр'ївський центр обслуговування закладів освіти" Юр'ївської селищної ради Юр’ївського району Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 39708345
Вебсайт: http://yurrono.ucoz.ua
Місцезнаходження: 51300, Україна , Дніпропетровська обл., смт Юр"ївка, вул. Центральна, 112/А
Контактна особа: Валентина Парфьонова
+380956333217
yurrono@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
На підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" № 114-ІХ від 19.09.2019р (зі змінами) , якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 09:08
Оскарження наміру укласти договір: 23 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46 штуки
39310000-8 Обладнання для закладів громадського харчування (обладнання для харчоблоку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51300, Україна, Дніпропетровська область, Дніпропетровська, Центральна, 112/А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 вересня 2020
ДК 021:2015: 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару При наявності коштів на реєстраційному рахунку в Державній казначейській службі України Замовника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
Переможець 961 800,00
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 09:08

Документи

12 серпня 2020 09:08
Електронний підпис
12 серпня 2020 09:07
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2020 09:08

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТВК УКРПРОМПОСТАЧ"
#39224504
961 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 серпня 2020 09:08
Електронний підпис
12 серпня 2020 09:07
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 09:13
Електронний підпис зміни до договору
27 жовтня 2020 09:09
Додаткова угода.pdf зміни до договору
27 жовтня 2020 09:09
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 08:55
Додаткова угода.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 08:54
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 18:22
ст. 17.pdf укладений
28 серпня 2020 15:19
Договір.pdf укладений
28 серпня 2020 15:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 220/08-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 220/08-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 922 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 153 800,00 UAH)