Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція існуючої будівлі Наталинського навчально виховного комплексу (загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад) Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області та прибудови спортивного комплексу з додатковими основними і допоміжними приміщеннями, що розташовані за адресою: вул. Промислова, 34 с. Наталине Красноградського району Харківської області (Коригування) (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
23 692 941,49 UAH
UA-2020-08-11-007962-a c4ee3b3f079641a7a7b35b50fc2c8c20
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Євгенівна Литовка

+380574476258 natalyncilrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 24288081
Місцезнаходження: 63343, Україна , Харківська обл., Красноградський район, с. Наталине, вул. І. Сенченка, буд. 89
Контактна особа: Ольга Євгенівна Литовка
+380574476258
natalyncilrada@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
У 2019 році за результатом проведення відкритих торгів (тендеру) (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-03-27-003032-b), на підставі рішення тендерного комітету, оформленого протоколом засідання від 11.05.2019 року №52, між Наталинською сільською радою і учасником (переможцем) - ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" (далі - ТОВ "ПСБК"/генеральний підрядник) було укладено договір про закупівлю робіт від 27.05.2019 року №139/19 строком дії до 31.12.2021 року (далі – основний договір).
Предметом основного договору є реконструкція існуючої будівлі Наталинського навчально-виховного комплексу (загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад) Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області та прибудови спортивного комплексу з додатковими основними і допоміжними приміщеннями, що розташовані за адресою: вул. Промислова, 34 с. Наталине Красноградського району Харківської області (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція) (далі – об’єкт). Договірна ціна робіт основного договору складена на підставі приблизного кошторису, є динамічною і становить (з урахуванням всіх змін та доповнень) - 74656860,51 грн. з ПДВ. Строк (термін) виконання робіт по об’єкту – до 20.12.2021 року.
Протоколами засідання технічних нарад стосовно виконання робіт по об’єкту від 01 серпня 2019 року № 1, від 19 серпня 2019 року №2, від 18 листопада 2019 року № 3, від 03 лютого 2020 року № 4, в присутності представників авторського нагляду, технічного нагляду, а також представників замовника та генерального підрядника встановлено, що в ході виконання робіт було виявлено необхідність проведення додаткових аналогічних будівельних робіт з метою забезпечення якісних, технологічних, економічних, експлуатаційних характеристик об’єкту, умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення. Невиконання таких додаткових аналогічних робіт унеможливлює якісне та своєчасне завершення будівництва та введення об’єкта в експлуатацію.
У зв’язку із зазначеним вище, а також на підставі листа ТОВ "ПСБК" від 04.03.2020 року №04-03, рішення Наталинської сільської ради XLІV сесії VIII скликання від 12.03.2020 року №1505-VIII «Про коригування проєктно-кошторисної документації проєкту «Реконструкція існуючої будівлі Наталинського навчально-виховного комплексу (загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад) Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області та прибудови спортивного комплексу з додатковими основними і допоміжними приміщеннями, що розташовані за адресою: вул. Промислова, 34 с. Наталине» проєктувальником об’єкту будівництва ТОВ «Танкріабуд2», на підставі завдання на проєктування, було здійснено коригування проєкту, за результатами чого проведено експертизу проєктної документації ТОВ «Експертиза МВК» (експертний звіт від 02.07.2020 року №29637). Очікувана вартість додаткових аналогічних будівельних робіт складає 23692941,49 грн. з ПДВ, що не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю.
У відповідності до пункту 5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII (в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 року №114-ІХ) (далі - Закон) передбачено, що замовником як виняток може бути застосована переговорна процедура закупівлі, якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Основним договором, а саме пунктом 5.1.3 договору про закупівлю робіт від 27.05.2019 року №139/19, передбачено право замовника вносити зміни у проєктну документацію зокрема під час виконання робіт. Здійснення додаткових будівельних робіт, викликаних такими змінами, можливе виключно з урахуванням вимог Закону.
Потреба у закупівлі додаткових аналогічних робіт у того самого учасника обґрунтовується тим, що залучення до їх виконання ТОВ "ПСБК", який на даний час виконує роботи з реконструкції вказаного об’єкта, надасть можливість забезпечити сумісність аналогічних додаткових робіт з тими, що виконуються цим генеральним підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. Таким чином будуть дотримані сумісність інженерних, технічних та конструктивних рішень і гарантійні строки експлуатації об'єкта будівництва після введення об’єкта в експлуатацію. Додаткові роботи поєднані між собою у технологічному процесі та повинні виконуватися в рамках одного зазначеного об’єкта, є такими, що технічно та економічно пов’язані з основним договором, відповідальність за якісне та своєчасне виконання обов’язків за яким несе генеральний підрядник - ТОВ "ПСБК".
Враховуючи, що у замовника після укладення договору про закупівлю (основного договору) виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт в того самого учасника, наявність експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Реконструкція існуючої будівлі Наталинського навчально виховного комплексу (загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад) Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області та прибудови спортивного комплексу з додатковими основними і допоміжними приміщеннями, що розташовані за адресою: вул. Промислова, 34 с. Наталине Красноградського району Харківської області (Коригування)», а також те, що з дати укладення основного договору не минуло трьох років, а загальна вартість додаткових аналогічних робіт становить 23692941,49 грн. з ПДВ, що не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера (ідентифікатор закупівлі (відкритих торгів) - UA-2019-03-27-003032-b)), та ціна якого складає (з урахуванням всіх змін та доповнень) 74656860,51 грн. з ПДВ, тендерним комітетом ухвалено рішення провести переговорну процедуру закупівлі на підставі пункту 5 частини другої статті 40 Закону.

Експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі:
- експертний звіт ТОВ «Експертиза МВК» щодо розгляду проектної документації від 20.07.2018 року №15029;
- протокол засідання технічної наради стосовно виконання робіт по об’єкту від 01 серпня 2019 року № 1;
- протокол засідання технічної наради стосовно виконання робіт по об’єкту від 19 серпня 2019 року №2;
- протокол засідання технічної наради стосовно виконання робіт по об’єкту від 18 листопада 2019 року № 3;
- протокол засідання технічної наради стосовно виконання робіт по об’єкту від 03 лютого 2020 року № 4;
- лист ТОВ "ПСБК" від 04.03.2020 року №04-03;
- рішення Наталинської сільської ради XLІV сесії VIII скликання від 12.03.2020 року №1505-VIII;
- експертний звіт ТОВ «Експертиза МВК» щодо розгляду проектної документації на будівництво від 02.07.2020 року №29637.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 17:10
Оскарження наміру укласти договір: 22 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція існуючої будівлі Наталинського навчально виховного комплексу (загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад) Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області та прибудови спортивного комплексу з додатковими основними і допоміжними приміщеннями, що розташовані за адресою: вул. Промислова, 34 с. Наталине Красноградського району Харківської області (Коригування)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63343, Україна, Харківська область, Красноградський район, с. Наталине, вул. Промислова, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Перед початком робіт замовник на підставі виставленого рахунку протягом 10 (десяти) робочих днів перераховує генеральному підряднику аванс (попередню оплату) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у розмірі, що не перевищує 30% вартості обсягу робіт за договором. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Проміжні та кінцевий розрахунки за виконані роботи у розмірі 70% здійснюються замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок генерального підрядника протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня підписання сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт за формою №КБ-2В та довідки про вартість виконаних будівельних робіт за формою №КБ-3. Місцезнаходження замовника: 63343, Україна, Харківська область, Красноградський район, село Наталине, вул. І. Сенченка, буд. 89. Вид закупівлі: процедура закупівлі - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень (переговорна процедура закупівлі). Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

11 серпня 2020 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
#37188826
Переможець 23 692 941,49
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 17:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 17:10

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
#37188826
23 692 941,49
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 09:33
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 09:33
Додаткова угода № 5.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 09:33
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 15:00
ДУ № 4.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 14:59
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 13:46
ДУ № 3.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 13:45
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2020 14:45
IMG_0003.pdf зміни до договору
08 жовтня 2020 14:44
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 09:55
IMG_0001.pdf зміни до договору
31 серпня 2020 09:54
Електронний підпис укладений
28 серпня 2020 13:01
Договір.pdf укладений
28 серпня 2020 12:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 191/20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1 до договору № 191/20 від 25.08.20р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 191/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2 до Договору № 191/20 від 25.08.2020 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пункту 13.1. Договору, керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України, у відповідності до норм частини 1 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року №922-VIII (зі змінами), Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: Абзац другий пункту 3.1. розділу 3. «Ціна договору» змінити та викласти в наступній редакції: «Фінансування на 2020 рік (згідно плану фінансування робіт) складає: 9 685 741,97 грн. (дев’ять мільйонів шістсот вісімдесят п'ять тисяч сімсот сорок одна гривня 97 коп.), в тому числі ПДВ - 1 614 290,33 грн. (один мільйон шістсот чотирнадцять тисяч двісті дев’яносто гривень 33 коп.).»
Номер договору про закупівлю: 191/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3 до Договору № 191/20 від 25.08.2020 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі збільшенням обсягу фінансування на 2020 рік за рахунок державного та місцевого бюджету: Абзац другий пункту 3.1. розділу 3. «Ціна договору» змінити та викласти в наступній редакції: «Фінансування на 2020 рік (згідно плану фінансування робіт) складає: 22 685 741,97 грн. (двадцять два мільйони шістсот вісімдесят п'ять тисяч сімсот сорок одна гривня 97 коп.), в тому числі ПДВ - 3 780 957,00 грн. (три мільйони сімсот вісімдесят тисяч дев’ятсот п’ятдесят сім гривень 00 коп.).» Пункт 4.5. розділу 4. «Порядок здійснення оплати» змінити та викласти в редакції наступного змісту: «Перед початком робіт Замовник на підставі виставленого рахунку протягом 10 (десяти) робочих днів перераховує Генеральному підряднику аванс (попередню оплату) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» у розмірі, що не перевищує 30% вартості обсягу робіт за Договором, а саме: 7 107 882,45 грн. (сім мільйонів сто сім тисяч вісімсот вісімдесят дві грн. 45 коп.), в тому числі ПДВ – 1 184 647,07 грн. (один мільйон сто вісімдесят чотири тисячі шістсот сорок сім грн. 07 коп.), в тому числі сума попередньої оплати, що сплачується Замовником – Розпорядником коштів у 2020 році становить: 5 905 722,59 грн. (п’ять мільйонів дев’ятсот п’ять тисяч сімсот двадцять дві грн. 59 коп.), в тому числі ПДВ – 984 287,10 грн. (дев’ятсот вісімдесят чотири тисячі двісті вісімдесят сім грн. 10 коп.), що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт
Номер договору про закупівлю: 191/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4 до Договору № 191/20 від 25.08.2020 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягу фінансування на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 191/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 5 до договору № 191/20 від 25.08.2020 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 серпня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 22 596 150,72
UAH (в тому числі ПДВ 3 766 025,12 UAH)