Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення корпоративної друкованої продукції
Очікувана вартість
1 061 331,00 UAH
UA-2020-08-11-007183-a 680baeb2972e4f5d97ce8605c74d55df
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мотін Олександр

+380487759504 aleksandr.motin@uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770
Вебсайт: http://uspa.gov.ua
Місцезнаходження: 01135, Україна , Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ , будинок 14
Контактна особа: Мотін Олександр
+380487759504
aleksandr.motin@uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 11:00
Початок аукціону: 28 серпня 2020 14:19
Очікувана вартість: 1 061 331,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,47%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком


за кодом ДК 021:2015 79820000-8, Послуги пов’язані з друком (Виготовлення корпоративної друкованої продукції) Мова (мови) якою, якими повинні готуватись тендерні пропозиції:Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою та/або російською мовою. Документи, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів засвідчується нотаріально. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено в тендерній документації. Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. (ч.3 ст. 21 Закону) Математична формула приведеної ціни - не застосовується.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Виготовлення корпоративної друкованої продукції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
1786 шт.
Виготовлення щоденника датованого з логотипом ДП «АМПУ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
956 шт.
Виготовлення щоденника недатованого з логотипом ДП «АМПУ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
600 шт.
Виготовлення блокноту з логотипом ДП «АМПУ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
415 шт.
Виготовлення блокноту на пружині формату А5 з логотипом ДП «АМПУ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
1320 шт.
Виготовлення вітальної листівки новорічної з логотипом ДП «АМПУ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
3000 шт.
Виготовлення пакету паперового з логотипом ДП «АМПУ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
1000 шт.
Виготовлення пакету паперового з логотипом ДП «АМПУ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
1720 шт.
Виготовлення папки з логотипом ДП «АМПУ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
3570 шт.
Виготовлення календаря квартального з логотипом ДП «АМПУ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
600 шт.
Виготовлення календаря з логотипом ДП «АМПУ» перекидного настінного на 2021 рік
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
250 шт.
Виготовлення паперу для нотаток з логотипом ДП «АМПУ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
400 шт.
Виготовлення планінгу датованого з логотипом ДП «АМПУ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції
450 шт.
Виготовлення щотижневика настільного з логотипом ДП «АМПУ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 79823000-9 — Послуги з друку та доставки надрукованої продукції

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих Послуг за Договором здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати підписання Замовником Акту приймання-передачі наданих послуг (за формою відповідно до Додатку №2) та оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця. Джерело фінансування - власні кошти підприємства. Мова (мови) якою, якими повинні готуватись тендерні пропозиції:Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою та/або російською мовою. Документи, що надаються Учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів засвідчується нотаріально. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено в тендерній документації. Дата і час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. (ч.3 ст. 21Закону) Математична формула приведеної ціни - не застосовується. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2020 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 16:10
Тендерна документація.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМА-ПРИНТ" 636 798,90
UAH
490 000,00
UAH
Документи
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ" 603 601,82
UAH
559 843,68
UAH
Документи
ТОВ "Альфа Групп-Украина" 745 800,00
UAH
745 800,00
UAH
Документи
ТОВ "АРТПОСТАЧ" 848 000,00
UAH
848 000,00
UAH
Документи
ТОВ "КРЕАЛАЙТ ГРУП" 948 104,00
UAH
942 800,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 серпня 2020 00:45
Електронний підпис
27 серпня 2020 00:34
Банківська ліцензія.pdf.p7s
27 серпня 2020 00:34
20739_DKBO_Гарантия.pdf
27 серпня 2020 00:34
20739_DKBO_Гарантия.pdf.p7s
27 серпня 2020 00:34
Тендерна пропозиція.doc.p7s

Публічні документи

26 серпня 2020 18:17
Електронний підпис
26 серпня 2020 18:16
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
26 серпня 2020 18:16
Dovirenist Davidchuk.zip
26 серпня 2020 18:16
Dovidka pro nazvu.zip
26 серпня 2020 18:16
Bankivska Licenzia.zip
26 серпня 2020 18:16
Статут..pdf.p7s
26 серпня 2020 18:16
Погодження договору.pdf.p7s
26 серпня 2020 18:16
Лист-відгук.pdf.p7s
26 серпня 2020 18:16
Лист про еквівалент.pdf.p7s
26 серпня 2020 18:16
Довідка.pdf.p7s
26 серпня 2020 18:16
Довідка про досвід.pdf.p7s
26 серпня 2020 18:16
202809_ГР_2352_30 000.ZIP

Публічні документи

26 серпня 2020 16:07
Електронний підпис
26 серпня 2020 16:04
Нет сертифікації.pdf.p7s.p7s
26 серпня 2020 16:04
Нет сертифікації.pdf
26 серпня 2020 16:04
Висновок СЕС.pdf.p7s.p7s
26 серпня 2020 16:04
Висновок СЕС.pdf
26 серпня 2020 16:04
Наказ та протокол.pdf.p7s.p7s
26 серпня 2020 16:04
Наказ та протокол.pdf
26 серпня 2020 16:04
Листи відгуки.pdf.p7s.p7s
26 серпня 2020 16:04
Листи відгуки.pdf

Публічні документи

27 серпня 2020 10:43
Електронний підпис
27 серпня 2020 10:43
Форма пропозиція.pdf.p7s
27 серпня 2020 10:43
Установчі документи.rar
27 серпня 2020 10:43
Статистика 002.jpg.p7s
27 серпня 2020 10:43
Статистика 001.jpg.p7s
27 серпня 2020 10:43
Крелайт груп, Статут.pdf.p7s
27 серпня 2020 10:43
Виписка 2018.pdf.p7s
27 серпня 2020 10:43
Лист-Сертифікат.pdf.p7s
27 серпня 2020 10:43
АКТ АМПУ 2018.jpg.p7s
27 серпня 2020 10:43
2856 від 12.08.20.pdf.p7s
27 серпня 2020 10:43
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip
27 серпня 2020 10:43
Dovirenist Davidchuk.zip
27 серпня 2020 10:43
Dovidka pro nazvu.zip
27 серпня 2020 10:43
Bankivska Licenzia.zip
27 серпня 2020 10:43
204037_ГР_2341_30000.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМА-ПРИНТ"

ТОВ "КОНВІ ПРІНТ"

ТОВ "Альфа Групп-Украина"

ТОВ "АРТПОСТАЧ"

ТОВ "КРЕАЛАЙТ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМА-ПРИНТ"
#33592354
Відхилено 490 000,00
UAH
04 вересня 2020 10:56
ТОВ "Альфа Групп-Украина"
#35106851
Очікує рішення 745 800,00
UAH
07 вересня 2020 15:47
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ"
#37356541
Відхилено 559 843,68
UAH
07 вересня 2020 15:47

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 22 вересня 2020 16:27
Кінець періоду оскарження: 03 жовтня 2020 00:00
Дата відміни: 03 жовтня 2020 00:01
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відмінити процедуру закупівлі послуг за кодом ДК 021:2015 79820000-8, Послуги пов’язані з друком (Виготовлення корпоративної друкованої продукції), згідно оголошення, оприлюдненого в електронній системі закупівель за номером: UA-2020-08-11-007183-a, керуючись п.1 ч.1 ст.32 Закону, а саме: замовник відміняє тендер у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Документи:
22 вересня 2020 16:27
Електронний підпис
22 вересня 2020 16:26
Протокол відміна.doc