Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги із заправки, відновлення, технічного обслуговування та ремонту офісної, комп’ютерної техніки із заміною комплектуючих
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-08-11-006867-a d60e49c4f4e9491d8e2a10a29116d957
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жилінська Катерина Олександрівна

+380432658800 vinoblderzhprodspozhyvsluzhba1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 40310643
Місцезнаходження: 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Максимовича, 19
Контактна особа: Жилінська Катерина Олександрівна
+380432658800
vinoblderzhprodspozhyvsluzhba1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 15:54
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 28 серпня 2020 11:29
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1311 послуга
Послуги із заправки, відновлення, технічного обслуговування та ремонту офісної, комп’ютерної техніки із заміною комплектуючих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, відповідно до документації, відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на реєстраційний рахунок Виконавця протягом 10 банківських днів після пред'явлення Виконавцем рахунка-фактури та підписання сторонами акта прийому-передачі наданих послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 15:54
Додаток 6 до тендерної документації.pdf
11 серпня 2020 15:54
Додаток 5 (Проект Договору).pdf
11 серпня 2020 15:54
Додаток 4 до тендерної документації.pdf
11 серпня 2020 15:54
Додаток 3 до тендерної документації.pdf
11 серпня 2020 15:54
Додаток 2 до тендерної документації.pdf
11 серпня 2020 15:54
Додаток 1 до тендерної документації.pdf
11 серпня 2020 15:54
Тендерна документація.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 серпня 2020 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гончарук Василь Михайлович 396 438,00
UAH з ПДВ
394 430,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Бізнесцентр-Документ ЛТД" 399 768,00
UAH з ПДВ
396 432,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 13:57
Електронний підпис
17 вересня 2020 13:55
Довідка про несудимість
16 вересня 2020 15:51
Електронний підпис
16 вересня 2020 15:45
Довідка п.12 ч.1 ст.17
27 серпня 2020 12:22
Електронний підпис
27 серпня 2020 12:20
Паспорт.pdf
27 серпня 2020 12:20
Довідка про рахунок.pdf
27 серпня 2020 12:20
Цінова пропозиція.pdf
27 серпня 2020 12:20
Уставні документи.pdf
27 серпня 2020 12:20
Технічна пропозиція.pdf
27 серпня 2020 12:20
Довідка К.М..pdf
27 серпня 2020 12:20
Авторизаційний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гончарук Василь Михайлович

ТОВ "Бізнесцентр-Документ ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Гончарук Василь Михайлович
#2269106037
Відхилено 394 430,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 16:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 вересня 2020 15:21
ТОВ "Бізнесцентр-Документ ЛТД"
#13339639
Переможець 396 432,00
UAH з ПДВ
07 вересня 2020 14:46

Вимога про усунення невідповідностей

Секретаря тендерного комітету Жилінську К. О., яка повідомила, що до участі у тендерній процедурі «Відкриті торги» на закупівлю послуг «код за ДК 021:2015 – 50310000-1 – «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» було подано 4 (чотири) тендерні пропозиції: 1. ТОВ «Бізнесцентр-Документ ЛТД»; 2. ФОП Гончарук Василь Михайлович. Член тендерного комітету Юзепольський Є.О. повідомив, що відповідно до ч.1 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошення, шляхом застосування електронного аукціону. Голова тендерного комітету зауважив, що після оцінки пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицію за результатами проведеного електронного аукціону являється пропозиція – учасника ФОП Гончарук В.М. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Гончарук В.М. виявлено окремі невідповідності в документах поданих Учасником. Пунктом 16 Додатку 2 до тендерної документації «Технічні характеристики, якісні та кількісні характеристики» (далі – «Технічні характеристики») передбачено надання копій відповідних сертифікатів, які підтверджують кваліфікацію фахівців для виконання робіт або надання послуг на пристроях виробника KONICA MINOLTA. У своїй ціновій пропозиції ФОП Гончарук В.М. відповідних сертифікатів надано не було. Пунктом 17 Додатку 2 до тендерної документації «Технічні характеристики» передбачено надання довідки від офіційного представника виробника KONICA MINOLTA в Україні, яка підтверджує кваліфікацію та допуск працівників Учасника. Учасником в складі своєї пропозиції не надано відповідної довідки, що підтверджувала б кваліфікацію та допуск працівників. Також, відповідно до пункту 19 Додатку 2 до тендерної документації «Технічні характеристики» Учасник повинен мати кваліфікованих фахівців, які пройшли спеціалізоване навчання щодо технічного обслуговування багатофункціональних пристроїв KONICA MINOLTA, та підтвердити копіями відповідних сертифікатів. Однак, жодного відповідного сертифікату, який підтверджував би кваліфікацію працівників ФОП Гончарук В.М. надано не було. Відповідно до п.9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей». Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей. ВИРІШИЛИ: Розмістити повідомлення з вимогою до ФОП Гончарук В.М. щодо усунення невідповідностей, виявлених після розкриття тендерної пропозиції на закупівлю послуг «код за ДК 021:2015 – 50310000-1 – «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки», а саме: - надати гарантію від виробника, що виконання робіт або надання послуг на пристроях виробника KONICA MINOLTA буде проводитись виключно кваліфікованими фахівцями, що пройшли спеціалізоване навчання в Авторизованому сервісному центрі «Konica Minolta – Україна»; - надати довідку від офіційного представника виробника KONICA MINOLTA в Україні – «Konica Minolta – Україна», яка підтверджує кваліфікацію та допуск працівників до робіт на пристроях KONICA MINOLTA; - надати копії відповідних сертифікатів, що підтверджували б кваліфікацію працівників, які пройшли спеціалізоване навчання щодо технічного обслуговування багатофункціональних пристроїв KONICA MINOLTA.

Документи

03 вересня 2020 16:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 вересня 2020 14:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Бізнесцентр-Документ ЛТД"
#13339639
396 432,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 14:21
Електронний підпис укладений
21 вересня 2020 11:14
Підписаний договір.pdf укладений
21 вересня 2020 11:10
Протокол-пояснення.pdf укладений
21 вересня 2020 11:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 396 432,00
UAH (в тому числі ПДВ 66 072,00 UAH)