Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами (Профнастил, труби, саморізи)
Очікувана вартість
119 895,00 UAH
UA-2020-08-11-006603-a 4cfbaf7a1ffe49f18be1309cac653b3e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ія Яценко

+380675954142 iyayatcenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО»
Код ЄДРПОУ: 23505151
Вебсайт: http://pleso.com.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3
Контактна особа: Ія Яценко
+380675954142
iyayatcenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 14:11
Очікувана вартість: 119 895,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 198,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
260 метр квадратний
Профнастил ПК35 RAL 6005 РЕ 0,7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44172000-6 — Листи (будівельні)
260 метр квадратний
Профнастил ПС10 RAL 6005 РЕ 0,45
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44172000-6 — Листи (будівельні)
1500 штуки
Саморіз RAL 6005, 4.8*35, д
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
2000 штуки
Саморіз RAL 6005, 4.8*19, м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
200 метр погонний
Труба профільна 50*50*3мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Микільсько-Слобідська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться наступним чином: оплата здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюються протягом 3 (трьох) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування на свій реєстраційний рахунок. Замовник не несе відповідальність за несвоєчасну оплату, якщо це спричинено затримкою бюджетного фінансування. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 серпня 2020 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 12:38
Спрощена труби нова редакція.pdf
12 серпня 2020 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 12:38
Спрощена труби нова редакція.pdf
11 серпня 2020 15:39
Спрощена труби.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Поставка
Дата подання: 11 серпня 2020 16:59
Дата відповіді: 12 серпня 2020 08:38
Доброго дня, чи можлива поставка однією партією, за заявкою замовника?
Відповідь: Уповноважена особа з питань проведення спрощених закупівель Комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «ПЛЕСО» розглянула Ваше запитання до процедури закупівлі розміщене в електронні системі закупівель від 11 серпня 2020 16:59 та за результатом розгляду повідомляє наступне. Вся інформація, необхідна для підготовки пропозиції учасником, наведена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Зокрема, умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено що строк поставки товарів має становити не більше 5 (п’яти) календарних днів з моменту отримання заявки Замовника.Таким чином, постачання товару буде здійснюватись окремими партіями, в залежності від потреб Замовника.
Кількість партій
Дата подання: 12 серпня 2020 14:26
Дата відповіді: 13 серпня 2020 13:43
Доброго дня, Шановний Замовнику, для прорахунку максимально вигідної пропозиції, необхідна інформація про орієнтовну кількість заявок, так як прорахунок логістичних затрат, залежить від кількості таких заявок. Також цікавить інформація з приводу розміру (формату) листів профнастилу ПК - 35, ПС - 10, а також, якою довжиною мають бути труби профільні 50х50х3? Дякую. Бажаю успішно провести данну закупівлю. З повагою, замовнику.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Уповноважена особа з питань проведення спрощених закупівель Комунального підприємства виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «ПЛЕСО» розглянула Ваше запитання до процедури закупівлі розміщене в електронні системі закупівель від 12 серпня 2020 14:26 та за результатом розгляду повідомляє наступне. Вся інформація, необхідна для підготовки пропозиції учасником, наведена в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Зокрема, умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено що строк поставки товарів має становити не більше 5 (п’яти) календарних днів з моменту отримання заявки Замовника. Інформацію стосовно орієнтовної кількості заявок надати не вбачається можливим, оскільки постачання товару буде здійснюватись окремими партіями, в залежності від потреб Замовника, а спрогнозувати потребу в тому чи іншому товарі, яка може виникнути із різних, незалежних від Замовника, причин неможливо. Щодо розміру (формату) листів профнастилу ПК - 35, ПС – 10 повідомляємо Вас про те, що діапазон довжин за заявками Замовника від 2 до 8 метрів. Щодо довжин труби профільні 50х50х3 повідомляємо Вас про те, що діапазон довжин за заявками Замовника від 1 до 6 метрів.
Дякуємо за інтерес до закупівель КП «Плесо».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВАРТІС» 117 924,00
UAH з ПДВ
110 499,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Фішер Юрій Борисович 118 285,20
UAH з ПДВ
110 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "МЕТКОН" 119 676,00
UAH з ПДВ
119 676,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 11:50
Електронний підпис
21 серпня 2020 11:50
Характеристики1.pdf
21 серпня 2020 11:50
Сертифікат.jpg
21 серпня 2020 11:50
Свідоцтво.pdf
21 серпня 2020 11:50
Пропозиція.pdf
21 серпня 2020 11:50
Персональні дані.pdf
21 серпня 2020 11:50
ПДВ.pdf
21 серпня 2020 11:50
паспорт+код.pdf
21 серпня 2020 11:50
Виписка.pdf

Публічні документи

21 серпня 2020 10:28
Електронний підпис
21 серпня 2020 10:28
Електронний підпис
21 серпня 2020 09:15
Статут.pdf
21 серпня 2020 09:15
Витяг з ЄДР.pdf
21 серпня 2020 09:15
Свідоцтво ПДВ.jpg
21 серпня 2020 09:15
лист згода.pdf
21 серпня 2020 09:15
Сертифікат профнатил.jpg
21 серпня 2020 09:15
сертификат трубы.pdf
21 серпня 2020 09:15
довідка саморіз.pdf
21 серпня 2020 09:15
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВАРТІС»

Фізична особа-підприємець Фішер Юрій Борисович

Приватне підприємство "МЕТКОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВАРТІС»
#34350636
Відхилено 110 499,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 16:37
Фізична особа-підприємець Фішер Юрій Борисович
#2303804335
Відхилено 110 500,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 16:38
Приватне підприємство "МЕТКОН"
#30867645
Переможець 119 676,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 16:40

Документи

25 серпня 2020 16:37
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:35
відхилення Вартіс.pdf

Документи

25 серпня 2020 16:38
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:38
відхилення Фішер.PDF

Документи

25 серпня 2020 16:40
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:39
акцепт Меткон.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство "МЕТКОН"
#30867645
119 676,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 серпня 2020 16:40
Електронний підпис
25 серпня 2020 16:39
акцепт Меткон.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:51
Електронний підпис укладений
04 вересня 2020 13:17
договір 1674 01.09.2020.pdf укладений
04 вересня 2020 13:16

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 вересня 2020 11:07
119 676,00 UAH UA258201720344340001000049877
КП "Плесо"
UA413206490000026006052639299
ПП "Меткон"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 119 676,00
UAH (в тому числі ПДВ 19 946,00 UAH)