Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 45450000-6 (Інші завершальні будівельні роботи ) (ДБН А.2.2-3:2014, послуги з поточного ремонту приміщень в школі № 104 за адресою: вул. Лісна, 28 міста Києва)
Очікувана вартість
470 000,00 UAH
UA-2020-08-11-004227-b 269f4036307844eda6233750c0c439ff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Кожина Вікторівна

380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37445442
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Альона Кожина Вікторівна
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 14:02
Очікувана вартість: 470 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: згідно технічного завдання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг місто Київ вул. Лісна, 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. до 15.10.2020 року
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою. Більш детальна інформація міститься у тендерній документації.
Вид забезпечення тендерних пропозиції : Банківська гарантія
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту приміщень в школі № 104 за адресою: вул. Лісна, 28 міста Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно актів виконаних робіт (наданих послуг) в межах отриманого бюджетного фінансування при наявності коштів на рахунку Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2020 16:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 16:06
ТД поточний ремонт 104.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-09-000029 ● 0a757184a0a64b85813a3add242b8a13
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2020 15:15
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
09.10.2020 № 60
Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 09.10.2020 № 60
Витяг з переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-08-11-004227-b 11.08.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Болдецька Н.П.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 12 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів не містить умов надання забезпечення тендерних пропозицій)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 14:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 469 504,12
UAH з ПДВ
469 504,12
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЮМАКС" 469 997,00
UAH з ПДВ
469 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 15:05
Електронний підпис
26 серпня 2020 16:50
Електронний підпис
26 серпня 2020 16:49
Банківська гарантія.rar
26 серпня 2020 16:49
8 Інші документи.rar
26 серпня 2020 16:49
4 Технічні вимоги.rar
26 серпня 2020 16:49
Додаток 1 Таблиця 2.rar

Публічні документи

26 серпня 2020 12:10
Електронний підпис
26 серпня 2020 12:09
Статут.pdf
26 серпня 2020 12:09
Протокол.pdf
26 серпня 2020 12:09
Працівники та МТБ.pdf
26 серпня 2020 12:09
Паспорт.pdf
26 серпня 2020 12:09
Охорона праці.pdf
26 серпня 2020 12:09
Наказ на директора.pdf
26 серпня 2020 12:09
Ліцензія.pdf
26 серпня 2020 12:09
Довідка 4ОПП.pdf
26 серпня 2020 12:09
Відомості про під-во.pdf
26 серпня 2020 12:09
Витяг з ПДВ.pdf
26 серпня 2020 12:09
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
26 серпня 2020 12:09
Технічні вимоги 104.pdf
26 серпня 2020 12:09
Тендерна пропозиція 104.pdf
26 серпня 2020 12:09
Кошторис 104.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

ТОВ "ЛЮМАКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Переможець 469 504,12
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 13:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 13:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
469 504,12
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 16:52
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 12:00
254-ПР договір.pdf укладений
18 вересня 2020 11:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 469 504,12
UAH (в тому числі ПДВ 78 250,69 UAH)