Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт (протипожежні заходи) Великодолинської НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів-гімназія» за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт Великодолинське, вул. Центральна, 95» (Код за ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи)
Очікувана вартість
2 013 599,00 UAH
UA-2020-08-11-003986-a e7976d5dbeb74ba78d86d9df3ae5d987
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Валентинович Ткаченко

+380485131474 osvita@ovidiopol.odessa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ОВІДІОПОЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02145240
Місцезнаходження: 67801, Україна , Одеська обл., Овідіопольський р-н, смт. Овідіополь, вул. Миру, буд. 19
Контактна особа: Олександр Валентинович Ткаченко
+380485131474
osvita@ovidiopol.odessa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 12:55
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 13:18
Очікувана вартість: 2 013 599,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 135,99 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10068.99 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Найменування замовника: відділ освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02145240.
4. Місцезнаходження замовника: 67801, Одеська обл., Овідіопольський район, селище міського типу Овідіополь, вул. Миру, 19.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Ткаченко Олександр Валентинович, голова тендерного комітету відділу освіти, культури, молоді та спорту Овідіопольської районної державної адміністрації Одеської області, e-mail: osvita@ovidiopol.odessa.gov.ua, тел. +3804851(3-14-74).
6. Вид предмета закупівлі: Роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт (протипожежні заходи) Великодолинської НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів-гімназія» за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт Великодолинське, вул. Центральна, 95» (Код за ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи).
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код за ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67832, Одеська область, Овідіопольський район, смт Великодолинське, вул. Центральна, 95.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 01.10.2020 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 013 599,00 грн. (два мільйони тринадцять тисяч п’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 00 копійок) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). Не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1% від очікуваної вартості.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): Відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «27» серпня 2020 року час 0000 год.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки надання забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт (протипожежні заходи) Великодолинської НВК «ЗОШ І-ІІІ ступенів-гімназія» за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт Великодолинське, вул. Центральна, 95»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67832, Україна, Одеська область, смт Великодолинське, вул. Центральна, 95
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 16:07
Додаток 1 (нова редакція).doc
13 серпня 2020 16:07
Додаток 4 (нова редакція).doc
13 серпня 2020 16:07
Додаток 3 (нова редакція) (1).doc
13 серпня 2020 16:07
ОГОЛОШЕННЯ (нова редакція).pdf
13 серпня 2020 16:07
Тендерна документацiя (нова редакція).doc
13 серпня 2020 16:07
Перелiк_змiн_13.08..docx
11 серпня 2020 13:44
Додаток 6.doc
11 серпня 2020 12:55
Додаток 5.doc
11 серпня 2020 12:55
Додаток 4 (7).doc
11 серпня 2020 12:55
Додаток 3 (4).doc
11 серпня 2020 12:55
Додаток 2 (7).doc
11 серпня 2020 12:55
Додаток 1 (4).doc
11 серпня 2020 12:55
Тендерна документацiя.doc
11 серпня 2020 12:55
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
13 серпня 2020 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 13:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 12:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 16:07
Додаток 1 (нова редакція).doc
13 серпня 2020 16:07
Додаток 4 (нова редакція).doc
13 серпня 2020 16:07
Додаток 3 (нова редакція) (1).doc
13 серпня 2020 16:07
ОГОЛОШЕННЯ (нова редакція).pdf
13 серпня 2020 16:07
Тендерна документацiя (нова редакція).doc
13 серпня 2020 16:07
Перелiк_змiн_13.08..docx
11 серпня 2020 13:44
Додаток 6.doc
11 серпня 2020 12:55
Додаток 5.doc
11 серпня 2020 12:55
Додаток 4 (7).doc
11 серпня 2020 12:55
Додаток 3 (4).doc
11 серпня 2020 12:55
Додаток 2 (7).doc
11 серпня 2020 12:55
Додаток 1 (4).doc
11 серпня 2020 12:55
Тендерна документацiя.doc
11 серпня 2020 12:55
ОГОЛОШЕННЯ.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МС ПЛЮС" 1 700 000,00
UAH з ПДВ
1 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕКСПЕРТ- СИСТЕМЗ 1 900 000,00
UAH з ПДВ
1 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 20:48
Реєстр документів.pdf
26 серпня 2020 20:18
Електронний підпис
26 серпня 2020 20:17
контур заземлення.pdf
26 серпня 2020 20:17
Аналогічний договір.rar
26 серпня 2020 20:17
якість робіт.pdf
26 серпня 2020 20:17
якість обладнання.pdf
26 серпня 2020 20:17
ціна згідно вимог.pdf
26 серпня 2020 20:17
формальн_ помилки.pdf
26 серпня 2020 20:17
Трудовая Дурягин.pdf
26 серпня 2020 20:17
техн_чне завдання.pdf
26 серпня 2020 20:17
термін послуг.pdf
26 серпня 2020 20:17
тендерна пропозиція_1.pdf
26 серпня 2020 20:17
субпідрядник.pdf
26 серпня 2020 20:17
Статут нова редакція.pdf
26 серпня 2020 20:17
стаття 17.pdf
26 серпня 2020 20:17
санкц_ї торг_вля.pdf
26 серпня 2020 20:17
санкц_ї замовник.pdf
26 серпня 2020 20:17
Рішення засновників.pdf
26 серпня 2020 20:17
Реєстр.pdf
26 серпня 2020 20:17
протокол дц.pdf
26 серпня 2020 20:17
проект договору.pdf
26 серпня 2020 20:17
працівники.pdf
26 серпня 2020 20:17
обробка персон.даних.pdf
26 серпня 2020 20:17
обладнання.pdf
26 серпня 2020 20:17
Наказ.pdf
26 серпня 2020 20:17
Наказ Кундієв.pdf
26 серпня 2020 20:17
Наказ Дурягін.pdf
26 серпня 2020 20:17
Наказ Данильченко.pdf
26 серпня 2020 20:17
Ліцензія.pdf
26 серпня 2020 20:17
Лист код доступу.pdf
26 серпня 2020 20:17
Кундієв посвідчення.pdf
26 серпня 2020 20:17
Кундієв диплом.pdf
26 серпня 2020 20:17
Кошторис.pdf
26 серпня 2020 20:17
календарний граф_к.pdf
26 серпня 2020 20:17
здача в термін.pdf
26 серпня 2020 20:17
згода санкц_ї.pdf
26 серпня 2020 20:17
Дурягін диплом.pdf
26 серпня 2020 20:17
Додаток3.pdf
26 серпня 2020 20:17
Договір автомобіль.pdf
26 серпня 2020 20:17
довк_лля.pdf
26 серпня 2020 20:17
Данильченко диплом.pdf
26 серпня 2020 20:17
Гар.лист підроблення.pdf
26 серпня 2020 20:17
відхилення.pdf
26 серпня 2020 20:17
відхилення не підпис.pdf

Публічні документи

08 вересня 2020 15:42
кошторис
26 серпня 2020 19:34
Електронний підпис
26 серпня 2020 19:27
працівники.pdf
26 серпня 2020 19:27
укладан.договору.pdf
26 серпня 2020 19:27
обробка даних.pdf
26 серпня 2020 19:27
Тендерна пропозиція.pdf
26 серпня 2020 19:27
наказ.pdf
26 серпня 2020 19:27
субп_дрядник.pdf
26 серпня 2020 19:27
Наказ Сібіковський.pdf
26 серпня 2020 19:27
Статут.pdf
26 серпня 2020 19:27
Наказ Митрофанський.pdf
26 серпня 2020 19:27
Наказ Куртєв.pdf
26 серпня 2020 19:27
Наказ Бадретдінов.pdf
26 серпня 2020 19:27
ст17.pdf
26 серпня 2020 19:27
Сибиковский документы.pdf
26 серпня 2020 19:27
санкц_ї торг_вля.pdf
26 серпня 2020 19:27
Ліцензія.pdf
26 серпня 2020 19:27
санкц_ї Замовник.pdf
26 серпня 2020 19:27
реєстр документ_в.pdf
26 серпня 2020 19:27
Протокол.pdf
26 серпня 2020 19:27
Куртев документы.pdf
26 серпня 2020 19:27
проект договору.pdf
26 серпня 2020 19:27
Куртев диплом маляра.pdf
26 серпня 2020 19:27
код доступа.pdf
26 серпня 2020 19:27
інформ.про підпр.pdf
26 серпня 2020 19:27
зм_ст пропозиц_ї.pdf
26 серпня 2020 19:27
згода з техн.завданням.pdf
26 серпня 2020 19:27
захист довк_лля.pdf
26 серпня 2020 19:27
додаток3.pdf
26 серпня 2020 19:27
Диплом Митрофанский.pdf
26 серпня 2020 19:27
граф_к виконання роб_т.pdf
26 серпня 2020 19:27
Г.Л.ц_на тенд.pdf
26 серпня 2020 19:27
Г.Л.як_сть обладнання.pdf
26 серпня 2020 19:27
Г.Л.терм_н.pdf
26 серпня 2020 19:27
Г.Л.п_дроблення.pdf
26 серпня 2020 19:27
Г.Л.зм_ст пропозиц_ї.pdf
26 серпня 2020 19:27
Г.Л.1год.pdf
26 серпня 2020 19:27
Г.Л. протокол.pdf
26 серпня 2020 19:27
Г.Л. протокол ДЦ.pdf
26 серпня 2020 19:27
Відгук ЗОШ111.pdf
26 серпня 2020 19:27
в_дхилення.pdf
26 серпня 2020 19:27
Г.Л. протокол випроб.pdf
26 серпня 2020 19:27
Г.Л. здача в терм_н.pdf
26 серпня 2020 19:27
Аналогічна угода СПС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МС ПЛЮС"

ТОВ ЕКСПЕРТ- СИСТЕМЗ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МС ПЛЮС"
#42699336
Відхилено 1 700 000,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 10:02
ТОВ ЕКСПЕРТ- СИСТЕМЗ
#39356318
Переможець 1 900 000,00
UAH з ПДВ
01 вересня 2020 10:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 вересня 2020 10:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕКСПЕРТ- СИСТЕМЗ
#39356318
1 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 10:23
Звіт_про виконання договору.pdf укладений
06 листопада 2020 10:19
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2020 10:12
Додаткова угода Великодолинський НВК-гімназія.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 10:11
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 16:10
Договір №13.pdf укладений
14 вересня 2020 16:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди укласти додаткову угоду № 1 від 28 вересня 2020 року до Договору № 13 від 14 вересня 2020 року про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 900 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 316 666,67 UAH)