Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт гуртожитку №1 ДонНАБА
Очікувана вартість
1 498 000,00 UAH
UA-2020-08-11-003851-b 04275ea2db454da4afeeb62e0d32c198
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ірина Мандрикова Валеріївна

380626430520
zakupki.donnaba@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Донбаська національна академія будівництва і архітектури
Код ЄДРПОУ: 02070795
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька обл., Краматорськ, Лазо, 14
Контактна особа: Ірина Мандрикова Валеріївна
380626430520,
zakupki.donnaba@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 14 серпня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 серпня 2020 18:07
Очікувана вартість: 1 498 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 490,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт гуртожитку №1 ДонНАБА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84333, Україна, Донецька область, Краматорськ, Паркова, 62
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 90%
гарантійний термін: 10%
гарантія 10 років: 10%
гарантія 5 років: 0%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо аналогічних договірів
Дата подання: 12 серпня 2020 09:53
Дата відповіді: 14 серпня 2020 14:19
У п.2 тендерної документації щодо виконання аналогічного договору виставлена така вимога: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (виконання будівельних робіт наданих у відомості Додаток 3) з коштами/грантами ЕС у т.ч. із Чеською агенцією з розвитку (у якості безпосередньо Підрядника)... Однак аналогічним договором вважається договір подібний за змістом (капітальний ремонт, поточний ремонт, реконструкція, модернізація) та предметом закупівлі (код ДК), додатковими критеріями вважаються виконання аналогічних видів робіт (сантехніка, електрика, малярні, штукатурні роботи, тощо). Джерело фінансування не є критерієм аналогічного договору. Цю позицію підтримує також і орган оскарження. Так, постійна діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель при розгляді таких скарг визнає дії Замовника такими що дискримінуть участників. Таким чином, просимо видалити даний "критерій" аналогічного договору, а саме джерело фінансування робіт, із тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за увагу до закупівлі. У більшості рішень АМКУ грунтується на тому чи довів та докуметально підтвердив Замовник необхідність встановленої вимоги, чи ні. В разі, якщо Замовник доводить і підтверджує встановлення таких вимог, АМКУ визнає їх законними і відхиляє скаргу. Також нагадуємо, що закупівля спрощена, допорогова, згідно ЗУ "Про публічні закупівлі"
Аналогічні договори.
Дата подання: 12 серпня 2020 16:04
Дата відповіді: 14 серпня 2020 14:10
Доброго дня. Поясніть, будь ласка,для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів досить одного договору? Дякую.
Відповідь: Доброго дня. Дякуєм за питання. Так, досить одного виконаного договору. Нагадуємо, що фактом виконання договору є акт виконаних робіт.
Аналогічний договір
Дата подання: 12 серпня 2020 17:02
Дата відповіді: 14 серпня 2020 14:24
Поясніть навіщо потрібен аналогічний договір з джерелом фінансування - "з коштами/грантами ЕС у т.ч. із Чеською агенцією з розвитку (у якості безпосередньо Підрядника" Вам потрібен договір з аналогічними роботами? чи договір з аналогічним джерелом фінансування? Дані вимоги звужують коло учасників! Чи потрібно воно Вам та Чехам? Дякуємо :) !!!
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за увагу до закупівлі. У оголошенні про закупівлю робіт чітко зазначено-потрібен факт виконання аналогічних робіт за кошти ЕС у якості Підрядника.
Сертифікованний інженер-проектувальник
Дата подання: 12 серпня 2020 17:23
Дата відповіді: 14 серпня 2020 14:36
Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 року № 554 затверджено перелік видів робіт (послуг), пов'язаних із створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію, а саме: 1. Розроблення містобудівної документації. 2. Архітектурне та інженерно-будівельне проектування. 3. Експертиза та обстеження у будівництві. 4. Технічний нагляд. 5. Інжинірингова діяльність у сфері будівництва в частині координації дій всіх учасників будівництва. Тобто згідно Законодавства України, інженерам з проектно-кошторисної роботи підрядних організацій, які працюють з проектно-кошторисною документацією, яка вже пройшла державну експертизу, мати сертифікат не обов’язково. Згідно з відомостями технічного завдання є виконання будівельних робіт, в якому вказані будівельні норми (за кодами які пройшли експертизу), а не виконання робіт з виготовлення проектно-кошторисної документації, для виготовлення якої необхідний сертифікований спеціаліст. • відповідний кваліфікаційний сертифікат інженера-кошторисника (відповідно до Закону України від 20.05.1999 № 687-ХІV «Про архітектурну діяльність»). не передбачається
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за увагу до закупівлі. Всі документи для виконання закупівлі розроблені у відповідності до чинного законодавства України з урахуванням вимог і умов грантового контракту, міжнародних моніторингових і аудиторських компаній, узгоджені із відповідальними особами ЄК. Це дозволяє здійснювати подальшу реєстрацію договорів на виконання робіт у Державному казначействі України, прозорого контролю всіх документів і процедур, які мають бути обов’язково виконані і надані для контролю як відразу після закінчення грантового контракту, так і контролюватися протягом подальших п’яти років.
Графік виконання робіт
Дата подання: 13 серпня 2020 12:39
Дата відповіді: 14 серпня 2020 14:43
Тендерною документацією передбачено надання графіку виконання робіт на об’єкті (Форма 3). У додатку 2 до проекту договору підряду також наведено форму графіку виконання робіт, яка відрізняється від форми, передбаченої пунктом 16 Додатку 2. Таким чином, передбачено надання у складі ТП 2-х різних за формою графіків виконання робіт?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за увагу до закупівлі. Вимоги надані в оголошенні про закупівлю це план, а договір це факт. Форма не має значення. Зміст один.
Проект
Дата подання: 13 серпня 2020 12:41
Дата відповіді: 14 серпня 2020 14:49
У проекті договору підряду ТД пунктом 1.3 передбачено, що «склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання Підряднику, визначені на підставі проектно-кошторисної документації – Капітальний ремонт гуртожитку №1 ДонНАБА. Склад та обсяги робіт можуть бути переглянуті в процесі проведення робіт у разі внесення змін до проектної документації». Просимо опублікувати у електронній системі закупівель проектну документацію з метою повного та обґрунтованого врахування витрат у тендерній пропозиції та забезпечення рівних умов для учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за увагу до закупівлі. В оголошенні про закупівлю надана вся необхідна інформація. ПД надається ПІДРЯДНИКУ ПІСЛЯ ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ.
Проект договору
Дата подання: 13 серпня 2020 12:42
Дата відповіді: 14 серпня 2020 17:30
У проекті договору підряду ТД розділом 10 «Фінансування» передбачено, що джерелом фінансування робіт є кошти гранту Європейського Союзу. Зміна або поява додаткового джерела фінансування у період дії Договору регулюється укладанням додаткової угоди до Договору із зазначенням джерела фінансування та суми (п. 10.1 догвоору). Фінансування проекту здійснюється без ПДВ. Реєстраційна картка проекту №4342 від 24.03.2020 р. (пункт 10.2 договору). Просимо надати ґрунтовне тлумачення вказаного пункту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за увагу до закупівлі. Всі документи для виконання закупівлі розроблені у відповідності до чинного законодавства України з урахуванням вимог і умов грантового контракту, міжнародних моніторингових і аудиторських компаній, узгоджені із відповідальними особами ЄК. Це дозволяє здійснювати подальшу реєстрацію договорів на виконання робіт у Державному казначействі України, прозорого контролю всіх документів і процедур, які мають бути обов’язково виконані і надані для контролю як відразу після
Невідповідність проекту договору та оголошення
Дата подання: 13 серпня 2020 12:44
Дата відповіді: 14 серпня 2020 17:30
Договором передбачено, що проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт (п. 11.8), а пунктом 10 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі умовою оплати визначено післяоплату у розмірі 100%. Вказане свідчить про невідповідність проекту договору та оголошення. Таким чином, просимо розглянути питання про внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за увагу до закупівлі. Всі документи для виконання закупівлі розроблені у відповідності до чинного законодавства України з урахуванням вимог і умов грантового контракту, міжнародних моніторингових і аудиторських компаній, узгоджені із відповідальними особами ЄК. Це дозволяє здійснювати подальшу реєстрацію договорів на виконання робіт у Державному казначействі України, прозорого контролю всіх документів і процедур, які мають бути обов’язково виконані і надані для контролю як відразу після
Проект договору
Дата подання: 13 серпня 2020 12:48
Дата відповіді: 14 серпня 2020 17:29
У проекті договору у пункті 15.1 передбачено, що зміна договору здійснюється шляхом зміни або доповнення його умов за ініціативою будь-якої Сторони на підставі додаткової угоди. Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору. Перегляд основних умов договору оформлюється Додатковою угодою з урахуванням вимог статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами). Слід зазначити, що стаття 36 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає умови застосування процедури торгів з обмеженою участю, не розповсюджується на спрощені закупівлі і не регулює перегляд зміни умов договору. Прошу внести зміни до документації по закупівлі відповідно до вимог Закону та роз’яснити вказане положення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за увагу до закупівлі. Всі документи для виконання закупівлі розроблені у відповідності до чинного законодавства України з урахуванням вимог і умов грантового контракту, міжнародних моніторингових і аудиторських компаній, узгоджені із відповідальними особами ЄК. Це дозволяє здійснювати подальшу реєстрацію договорів на виконання робіт у Державному казначействі України, прозорого контролю всіх документів і процедур, які мають бути обов’язково виконані і надані для контролю як відразу після
Пункту 17 Додатку 2 ТД
Дата подання: 13 серпня 2020 12:50
Дата відповіді: 14 серпня 2020 17:28
Відповідно до пункту 17 Додатку 2 учасник торгів, який запропонував ціну, яка на п'ять (і більше) відсотків нижча очікуваної вартості, зобов'язаний надати детальне обґрунтування запропонованої ціни на матеріали, які будуть використовуватися при виконанні робіт. Детальне обґрунтування ціни повинно містити гарантійні листи від виробників за предметом закупівлі, щодо поставки матеріалів та виробів в обсягах, необхідних для проведення закупівлі, з вказівкою вартості за одиницю, підтвердженими сертифікатами, які надають дозвіл використання даних матеріалів, виробів. Якщо матеріали, знаходяться у власності учасника, необхідно надати підтверджуючі документи на отримання цих матеріалів, виробів з вказівкою їх вартості. Звертаємо увагу, що пунктом 3 ч. 1 ст. 1 Закону визначено, що аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону. Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично за умови наявності не менше двох учасників, які подали свої тендерні пропозиції щодо предмета закупівлі або його частини (лота). Ч. 14 ст. 29 Закону передбачено, що учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції. Таким чином, положення пункту 17 Додатку 2 не відповідає вимогам Закону в цій частині, у зв’язку з чим необхідно внести зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за увагу до закупівлі. Всі документи для виконання закупівлі розроблені у відповідності до чинного законодавства України з урахуванням вимог і умов грантового контракту, міжнародних моніторингових і аудиторських компаній, узгоджені із відповідальними особами ЄК. Це дозволяє здійснювати подальшу реєстрацію договорів на виконання робіт у Державному казначействі України, прозорого контролю всіх документів і процедур, які мають бути обов’язково виконані і надані для контролю як відразу після
Інженер-проектувальник
Дата подання: 13 серпня 2020 12:53
Дата відповіді: 14 серпня 2020 17:32
Пунктом 13 Додатку 2 ТД передбачено надання копії кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, завірена печаткою та підписом інженера-проектувальника. Яким Законом передбачена вказана вимога та чи відповідає вона узагальненій практиці Органу оскарження?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за увагу до закупівлі. Всі документи для виконання закупівлі розроблені у відповідності до чинного законодавства України з урахуванням вимог і умов грантового контракту, міжнародних моніторингових і аудиторських компаній, узгоджені із відповідальними особами ЄК. Це дозволяє здійснювати подальшу реєстрацію договорів на виконання робіт у Державному казначействі України, прозорого контролю всіх документів і процедур, які мають бути обов’язково виконані і надані для контролю як відразу після закінчення грантового контракту, так і контролюватися протягом подальших п’яти років.
Вид договірної ціни
Дата подання: 13 серпня 2020 12:54
Дата відповіді: 14 серпня 2020 17:26
В тендерній документації не визначено вид договірної ціни: тверда чи динамічна. Просимо повідомити вид договірної ціни та внести відповідні зміни.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за увагу до закупівлі. Вся необхідна і достатня інформація міститься в оголошенні про закупівлю.
Єкспертиза кошторисної документації Переможця торгів
Дата подання: 13 серпня 2020 14:02
Дата відповіді: 14 серпня 2020 17:26
В оголошенні вказано, що «Замовник самостійно та за власний рахунок проходить експертизу кошторисної документації Переможця торгів». Яким нормативно-правовим актом регламентується вказана вимога, що буде слугувати підтвердженням вказаного пункту, у якому порядку та за якою формою надається вказана інформація?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за увагу до закупівлі. Вся необхідна і достатня інформація міститься в оголошенні про закупівлю.
Вимоги щодо надання інформації
Дата подання: 13 серпня 2020 14:05
Дата відповіді: 14 серпня 2020 17:25
В тендерній документації не передбачено вимог до надання документів Переможцем торгів. Просимо вказати вимоги щодо надання інформації та документів Переможцем тендеру.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за увагу до закупівлі. Вся необхідна і достатня інформація міститься в оголошенні про закупівлю.
Які документи повинен надати учасник
Дата подання: 13 серпня 2020 14:06
Дата відповіді: 14 серпня 2020 17:24
Які документи повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності вимогам ст. 17 Закону та які Переможець?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за увагу до закупівлі. Вся необхідна інформація міститься в оголошенні.
Штатний/найманий працівник
Дата подання: 13 серпня 2020 14:07
Дата відповіді: 14 серпня 2020 14:57
У пункті 11 та 12 Додатку 2 оголошення (тендерної документації) у таблицях (форми 1, 2) зазначено стовбець «штатний/найманий працівник». Просимо пояснити різницю між штатним та найманим працівником для вірного подання інформації у складі тендерної пропозиції.
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за увагу до закупівлі. Штатний працівник-особа яка прийнята згідно штатного розпису підприємства. Найманий працівник-особа яка працює за договором ЦПХ.
Розгорнути всі запитання: 16 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 серпня 2020 18:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "МЕГАГРАД ЛТД" 1 493 758,30
UAH
1 493 758,30
UAH
1.1111111111 1 344 382.47 Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 17:46
Електронний підпис
17 серпня 2020 17:44
14. Дозволи.pdf
17 серпня 2020 17:44
8.3. Договір оренди МТБ.pdf
17 серпня 2020 17:44
8.2. МТБ власність.pdf
17 серпня 2020 17:44
6.7.3. Об'єктний кошторис.pdf
17 серпня 2020 17:44
6.3. Договірна ціна.pdf
17 серпня 2020 17:44
6.1. Цінова пропозиція.pdf
17 серпня 2020 17:44
4. Статут.pdf
17 серпня 2020 17:44
3. Витяг ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕГАГРАД ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕГАГРАД ЛТД"
#39309032
Переможець 1 493 758,30
UAH
25 серпня 2020 11:24

Документи

25 серпня 2020 11:23
Електронний підпис
25 серпня 2020 11:21
1111 001.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕГАГРАД ЛТД"
#39309032
1 493 758,30
UAH
Документи

Документи

25 серпня 2020 11:23
Електронний підпис
25 серпня 2020 11:21
1111 001.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
угода 4.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 16:09
угода 3.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 11:24
доп согл 2.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 15:17
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2020 15:58
додаток 1 спрощена 3.pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 15:56
Електронний підпис укладений
03 вересня 2020 11:17
договор гуртожиток.pdf укладений
03 вересня 2020 11:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна строків виконання робіт у календарному графіку
Номер договору про закупівлю: 003851-b-a1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни у пректній документації.
Номер договору про закупівлю: 003851-b-a1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв`язку із змінами у проектній документації.
Номер договору про закупівлю: 003851-b-a1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виконання додаткових робіт
Номер договору про закупівлю: 003851-b-a1
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 493 758,30
UAH