Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивна панель з вбудованим комп’ютером, з необхідним програмним забезпеченням
Очікувана вартість
224 800,00 UAH
UA-2020-08-11-003730-b de60037cb3f842bd9efe0c7ac35df926
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тарас Прокопечко Михайлович

380484230114 nwo4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЮЖНЕНСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС ІМЕНІ В’ЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА (ГІМНАЗІЯ-ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І СТУПЕНЯ) ЮЖНЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 40736061
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська обл., Южне, пр. Григорівського десанту, 24-А
Контактна особа: Тарас Прокопечко Михайлович
380484230114
nwo4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 15:27
Очікувана вартість: 224 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 124,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Інтерактивна панель з вбудованим комп’ютером, з необхідним програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, пр. Григорівського десанту, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати - згідно договору. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою (більш детально - в тендерній документації). Категорія замовника - передбачена п.3 ч.4 ст.2 Закону. Код згідно ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник" 32322000-6 - Мультимедійне обладнання. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 серпня 2020 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 15:23
ТД Інтерактивна панель.doc
11 серпня 2020 15:23
Проект договору Школа Чорновола.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 18 серпня 2020 12:11
Дата відповіді: 20 серпня 2020 14:23
Доброго дня! Шановний Замовнику! У Додатку 1 в описі технічних характеристик Інтерактивної панелі Ви вказуєте про наявність: USB 2.0 – 3 шт., USB 3.0 – 9 шт., USB Type-C – 1 шт., Ethernet – 2 шт., Bluetooth 4.2, HDMI – 5 шт., VGA – 2 шт., DisplayPort – 1 шт., SPDIF – 1 шт. Проте більшість Інтерактивних панелей не мають такої великої кількості входів/виходів. Скажіть, будь ласка, чи будете Ви розглядати Інтерактивні панелі у комплекті з розгалуджувачами на вказані порти? Дайте вичерпну відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Згідно Додатку №1 до тендерної документації - форм фактор системи повинен бути “Все-в-одному”. Використання додаткових розгалуджувачів тендерною документацією не передбачено.
Уточнення
Дата подання: 18 серпня 2020 12:51
Дата відповіді: 20 серпня 2020 14:20
Доброго дня! Шановний Замовнику, скажіть будь ласка, чи потрібно Вам встановлення та монтаж обладнання, чи Вас задовільнить лише поставка?
Відповідь: Доброго дня. Згідно Додатку № 1 до тендерної документації, учасник має надати гарантійний лист про встановлення запропонованого товару та навчання представників Замовника.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-11-003730-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 18 серпня 2020 12:19
Видалення дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику!
У Додатку 1 Ви вказуєте, що вага Інтерактивної панелі має бути не більше 43 кг.
Повідомляємо Вас, що під Ваш опис всіх технічних вимог до панелі можливо підібрати лише 1 модель, яка б відповідала вказаній вазі; всі ж інші моделі будуть важчими (в межах від 1 до 5 кг). Тому дана вимога є дискримінаційною та грубо порушує принципи здійснення державних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі".
Наполягаємо на внесенні змін до технічних вимог панелі задля забезпечення добросовісної конкуренції для всіх потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2020 14:33
Доброго дня. Замовником було досліджено відповідний ринок, та встановлено, що на ринку України є, щонайменше 3 непов’язаних між собою виробника, товар яких мають перелічені характеристики. Таким чином принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" не порушені.
Номер вимоги: UA-2020-08-11-003730-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 18 серпня 2020 12:25
Видалення дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику, згідно з Додатком 1 Тендерної документації Ви вказуєте, що Учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати:
• копію листа про надання грифу (або іншого погодження) уповноваженими державними установами України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення.
• копія Свідоцтва МОН про визнання відповідності педагогічним вимогам.
Звертаємо Вашу увагу, що Наказом МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг. Враховуючи це, Учасники, які до набрання чинності цього Наказу не отримали таких свідоцтв не можуть взяти участь у Вашій закупівлі. Це у свою чергу звужує коло учасників і виступає дискримінаційною вимогою, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі". Таким чином, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, в тому числі, наказів МОН та прибрати вимогу щодо необхідності надання: копії листа про надання грифу (або іншого погодження) уповноваженими державними установами України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення та копії Свідоцтва МОН про визнання відповідності педагогічним вимогам
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2020 14:40
Відповідно до п 1.6 Розділу 3 тендерної документації “Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.”
Таким чином, у випадку якщо зазначені в тендерній документації документи не передбачені законодавством для Учасників на момент подання пропозиції, то відсутність таких документів не буде підставою для відхилення такої пропозиції Замовником.
Номер вимоги: UA-2020-08-11-003730-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 18 серпня 2020 12:38
Внесення змін до Додатку 1
Шановний Замовнику!
У Додатку 1 Ви зазначаєте, що учасники повинні надати:
- підтвердження наявності в штаті Учасника (або на договірних умовах) спеціалістів сертифікованих виробником спеціального програмного забезпечення навчального призначення на проведення навчання із використання цього програмного забезпечення (копія сертифікату або лист від виробника тощо).
Повідомляємо, що зазначений документ зможе надати лише 1 учасник, тому це є порушенням принципів здійснення державних закупівель та чинного законодавства. Відповідно з вказаними вимогами про надання цього документу Ви свідомо обмежуєте участь усіх інших добросовісних учасників. Зазначаємо, що такі дії призведуть до того, що Ваша закупівля не відбудеться.
Наполягаємо на видаленні цього документу, який дискримінує участь інших учасників, або заміни його на відповідну довідку у довільній формі від учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2020 14:31
Згідно Додатку № 1 до тендерної документації, учасник має надати гарантійний лист про встановлення запропонованого товару та навчання представників Замовника. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід є обов’язковою вимогою тендерної документації та одним з кваліфікаційних критеріїв у відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі». Таким чином, необхідність підтвердження кваліфікації відповідних працівників Учасника, щодо проведення навчання не є дискримінаційною вимогою.
Номер вимоги: UA-2020-08-11-003730-b.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 18 серпня 2020 12:49
Видалення дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику!
У Додатку 1 Ви вказуєте, що учасники повинні надати:
- копію договорів або авторизаційних листів з видавництвами, або інших документів на надання Учаснику торгів прав на використання навчальних видань (підручників), які належать видавництву, з метою їх розміщення та надання вільного доступу користувачам спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення. Такий документ повинен містити повний перелік підручників які є предметом цього документу.
Повідомляємо Вам, що більшість учасників є дистриб'юторами і не зможуть надати Вам вказані документи. Дані документи ніяк не свідчать про якість запропонованого товару, а лише звужують коло учасників. Перевірити вказану Вами інформацію можливо на офіційних сайтах товару.
Отже, наполягаємо на видаленні вказаної вимоги, оскільки вона має дискримінаційний характер, або заміні її на довідку від учаснику у довільній формі.
Шановний Замовнику, не порушуйте принципи здійснення публічних закупівель, не обмежуйте участь добросовісних учасників та приведіть свою документацію у відповідність до чинного законодавства та наказів МОН. Враховуючи Ваш бюджет, Ви можете закупити більш якісне та краще обладнання для Вашого закладу, ніж те, що Ви прописали.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2020 14:29
Навчальні видання (підручники), в тому числі і їх цифрові версії, є об’єктом авторського права. Замовник не може допустити закупівлю за бюджетні кошти товарів, складові яких порушують авторські права. Дистриб’ютори, за потреби, можуть отримати необхідні документи у власників авторських прав та прийняти участь в закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-08-11-003730-b.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 18 серпня 2020 14:43
Внесення змін до технічного завдання
Шановний Замовнику!
У Додатку 1 в описі технічних характеристик Інтерактивної панелі Ви вказуєте про наявність:
USB 2.0 – 3 шт., USB 3.0 – 9 шт., USB Type-C – 1 шт., Ethernet – 2 шт., Bluetooth 4.2, HDMI – 5 шт., VGA – 2 шт., DisplayPort – 1 шт., SPDIF – 1 шт.
Проте вказані характеристики має лише 1 модель від 1 виробника. Підібрати їй аналоги неможливо, тому це є порушенням принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі"
Наполягаємо на внесенні змін у відповідності до Наказів МОН
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 серпня 2020 14:26
Доброго дня. Замовником було досліджено відповідний ринок, та встановлено, що на ринку України є, щонайменше 3 непов’язаних між собою виробника, товар яких мають перелічені характеристики. Таким чином принципи здійснення публічних закупівель, передбачені ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" не порушені.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН" 223 200,00
UAH з ПДВ
223 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗАЄЦЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА " 224 000,00
UAH з ПДВ
224 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 вересня 2020 12:43
Електронний підпис
14 вересня 2020 12:41
Протокол_№1.pdf
14 вересня 2020 12:41
Тендерна пропозиція.pdf
13 вересня 2020 21:34
Електронний підпис
13 вересня 2020 21:33
Довідка за ст.17_1.pdf
13 вересня 2020 21:33
Dovidka_20246345340320042041.pdf.p7s
13 вересня 2020 21:33
Dovidka_20246345340320042041.pdf
13 вересня 2020 21:33
Довідка за ст.17_2.pdf
28 серпня 2020 13:26
Електронний підпис
28 серпня 2020 13:25
Протокол_№1.pdf
28 серпня 2020 13:25
Лист Mozaik.pdf
28 серпня 2020 13:25
Висновок СЕС_2020.pdf
28 серпня 2020 13:24
Гриф на MozaBook.pdf
28 серпня 2020 13:24
Виписка.pdf
28 серпня 2020 13:24
Витяг платника ПДВ.pdf
28 серпня 2020 13:24
Сертифікат_Mozabook_Y.pdf
28 серпня 2020 13:24
Letter of Authority Edpro.pdf
28 серпня 2020 13:24
13.Проект договору.pdf
28 серпня 2020 13:24
10.Лист-підтвердження.pdf
28 серпня 2020 13:24
1.Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН"

ФОП "ЗАЄЦЬ ТЕТЯНА ВОЛОДИМИРІВНА "

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН"
#41253974
Переможець 223 200,00
UAH з ПДВ
03 вересня 2020 09:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 вересня 2020 09:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН"
#41253974
223 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 21:25
Електронний підпис укладений
23 вересня 2020 11:52
Договір ЕДПРО.pdf укладений
23 вересня 2020 11:50

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 223 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 37 200,00 UAH)