Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автозапчастини (накінечник кермовий 2101 короткий наружний;трос ручний гальмівний)
Очікувана вартість
277,00 UAH
UA-2020-08-11-003437-b 55700d17e9c145fa9f5ca731d00729f9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордюшина Оксана Ігорівна

380950654850 gordyshuna_oks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування Костянтинівської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 01990756
Місцезнаходження: 85113, Україна , Донецька обл., Костянтинівка, проспект Ломоносова, будинок 101
Контактна особа: Гордюшина Оксана Ігорівна
380950654850
gordyshuna_oks@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів


Автозапчастини (накінечник кермовий 2101 короткий наружний;трос ручний гальмівний)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Автозапчастини (накінечник кермовий 2101 короткий наружний;трос ручний гальмівний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85113, Україна, Донецька область, Костянтинівка, проспект Ломоносова, будинок 101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 серпня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 днів з моменту поставки партії товару.Дата поставки Товару визначається датою підпису накладної.Оплата здійснюється шляхом перерахування грошей на р/р Продавця. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

11 серпня 2020 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПД ФО Миронова І.В.
#2423606783
Переможець 277,00
UAH
11 серпня 2020 14:46

Документи

11 серпня 2020 14:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 14:47