Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Будівельний камінь (Бортовий камінь гранітний)
Очікувана вартість
1 184 000,00 UAH
UA-2020-08-11-003160-b 1fbaff040fb54b609c7442d29820ec62
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Михайлюченко Олександрович

380442490990
sayyescom.ua@gmail.com

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом"янського району" м.Києва
Код ЄДРПОУ: 31806946
Місцезнаходження: 03151, Україна , Київська обл., Київ, Народного Ополчення ,16
Контактна особа: Максим Михайлюченко Олександрович
380442490990,
sayyescom.ua@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 23:00
Початок аукціону: 27 серпня 2020 12:04
Очікувана вартість: 1 184 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 920,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44910000-2: Будівельний камінь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
800 Погонний метр
Бортовий камінь гранітний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44910000-2 — Будівельний камінь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 90 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-08-11-003160-b.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ Шершня, Код ЄДРПОУ:20415401
Дата подання: 10 вересня 2020 15:48
Вимога надати додаткову аргументацію, щодо причин невідповідності пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЕРШНЯ" умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі в процесі закупівлі у відкритих торгах №UA-2020-08-11-003160-b
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом’янського району" м. Києва розпочало закупівлю будівельного каменю (бортовий камінь гранітний) (ДК 021:2015:44910000-2: Будівельний камінь) на плановану суму закупівлі 1184000,00 грн. на електронному майданчику "ПРОЗОРО" в процесі закупівлі на відкритих торгах №UA-2020-08-11-003160-b.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЕРШНЯ" подано найнижчу пропозицію на участь в відкритих торах - 686 000,00 грн. з ПДВ, відповідно до чого електронний майданчик визнав нашу пропозицію найбільш економічно вигідною пропозицією.
02.09.2020 року відбувся розгляд пропозиції ТОВ "Шершня" в результаті якого, Замовник відповідно до протоколу №02/09 засідання тендерного комітету від 02.09.2020 року (протокол є в системі " ПРОЗОРО") відхилив пропозицію нашого підприємства на підставі того що: "- учасником наданий радіаційний сертифікат та паспорт радіаційної якості сировини і будівельного матеріалу, що виданий на ім’я ТОВ "Лабіс", проте не надано жодного документу що підтверджує взаємовідносини між цими юридичними особами. Враховуючи це тендерний комітет не може прийняти до уваги та розгляду радіаційний сертифікат та радіаційний паспорт, які видані не на ім’я ТОВ "Шершня", це не відповідає вимогам Тендерної документації."
Стаття 5 Закону України "Про публічні закупівлі" визначає принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, відповідно до якої закупівлі здійснюються, зокрема, за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
3) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
4) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
5) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.

Відповідно до абзацу другого ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі", якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців.
ТОВ "Лабіс" є субпідрядником/співвиконавцем робіт з виготовлення об’єкту закупівлі.
Згідно з пунктом 7 розділу "3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації зі змінами, прямо передбачено, надання будь-якої інформації про субпідрядника (субпідрядників) не передбачено. (тендерна документація є в системі " ПРОЗОРО")
З іншої сторони, хоча надання додаткових відомостей і не вимагалось, ч. 16 статті 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачає, що в разі, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Однак, зазначені вимоги ч. 16 статті 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" не було дотримано, внаслідок чого прийняте рішення не відповідає вимогам зазначеного закону та тендерній документації.
Водночас компанія, яка визнана переможцем - ТОВ "ГРАНІТ-ГРУПП" з вартістю пропозиції, 1 030 000,00 грн. з ПДВ, також не надавала радіаційних сертифікатів на предмет закупівлі виданих на її ім’я. Вочевидь має місце дискримінація та нерівне ставлення до учасників оскільки за рівних умов визнано переможцем пропозицію, що дорожче.

Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ "Шершня" з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
Вважаємо, що Замовником було порушено процедуру в наслідок чого прийнято дискримінаційне, упереджене, необ’єктивне та незаконне рішення ( викладене в протоколі №02/09 засідання тендерного комітету від 02.09.2020 року), в наслідок чого порушено законні права та інтереси ТОВ "Шершня" на отримання державного замовлення та прибутку від виконання державного замовлення.
Водночас, вважаємо, що Замовником порушено публічний інтерес.
Відхилення нашої пропозиції та прийняття пропозиції ТОВ "ГРАНІТ-ГРУПП" з ціною 1 030 000,00 грн. призводить до закупівлі товарів за ціною вищою в 1,5 рази від ціни пропозиції ТОВ "Шершня" (686 000,00 грн.) .
В результаті укладення угоди з ТОВ "ГРАНІТ-ГРУПП" будуть витрачені зайві бюджетні кошти на суму 344000,00 грн. Такі дії, з відхилення найбільш економічно обґрунтованої пропозиції, на нашу думку містить елементи корупційної складової.
При складенні протоколу Замовником, також було допущено порушення вимог ч. 12 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до яких передбачено, що протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про:
1) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
2) перелік тендерних пропозицій;
В супереч наведеним вище вимогам протокол засідання тендерного комітету №02/09 від 02.09.2020 року не містить визначеної законом, обов’язкової інформації.
Керуючись наведеним ч. 16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі", пунктом 7 розділу "3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації,
ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення у формі протоколу №02/09 засідання тендерного комітету від 02.09.2020 року про відхилення пропозиції ТОВ "Шершня".
4. Повернутись до розгляду пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Шершня" та визнати Товариство з обмеженою відповідальністю "Шершня" переможцем у відкритих торгах №UA-2020-08-11-003160-b.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-08-11-003160-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГРАНКОРБІЛД", Код ЄДРПОУ:43032842
Дата подання: 09 вересня 2020 20:18
Вимога про скасування рішення про визначення ТОВ "Граніт-Групп" перемоцем процедури закупівлі.
1.Відповідно до п.2 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлюється: 35 500,00 грн. (тридцять п’ять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок).
Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого електронним цифровим підписом (далі - ЕЦП) банка-гаранта у відповідності до вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронний цифровий підпис».
У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено EЦП. При цьому зазначений у тексті банківської гарантії пiдписант має спiвпадати з пiдписантом, який наклав ЕЦП.
Назва файлу, який використовується для перевірки ЕЦП, повинна містити номер гарантії, на якій накладено ЕЦП.
Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Банківськa гарантія має бути безвідкличною та безумовною.
На виконання зазначених вимог, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Граніт-Груп» міститься файл «9.ЕБГ ТОВ ГРАНІТ-ГРУПП UA-2020-08-11-003160-b», у якому міститься електронна банківська гарантія. Проте всупереч вимог тендерної документації, назва файлу, який використувається для перевірки ЕЦП не містить номера гарантії, на якій накладено ЕЦП.
Відповідно до абз.5 п.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції.
Вважаємо за необхідне повідомити, що вищевказана невідповідність є грубим порушенням, що підтверджується практикою Постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, наприклад у рішенні №

2. Відповідно до п.1 Розділу ІІІ тендерної документації, Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: - проектом договору, підписаним уповноваженою особою Учасника (Додаток 5).
Відповідно до п.3 Розділу VІ тендерної документації, Проект договору має бути заповнений та підписаний Учасником. Умови договору не можуть бути змінені Учасником.
Всупереч зазначеним вимогам тендерної документації, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Граніт-Груп» міститься файл «Додаток 5», де міститься проект договору, який не заповнений зі сторони Учасника, зокрема відсутня заповнена інформація у розділі ІІІ «Ціна договору», розділі XIV «Місцезнаходження і банківські реквізити сторін», а також Специфікація до договору.
На підставі вищевикладеного, тендерна пропозиція ТОВ «Граніт-Груп» не відповідає умовам тендерної документації та повинна бути відхилена.
3. Відповідно до п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, Учасник повинен надати інформацію на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи щодо відповідності Учасника вимогам, визначеним у ч.1 статті 17 Закону.
Перевіривши інформацію про ТОВ «Граніт-Груп», було встановлено, що у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, відсутня інформація , передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань".
Відповідно до п.9 ч.1 статті 17 Закону, Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів).
Згідно з п.1 ч.1 статті 31 Закону, 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
Вважаємо за необхідне повідомити, що відповідно до практики Постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства з питань публічних закупівель, вищевикладена підстава (відсутність інформації про кінцевого бенефіціарного власника в ЄДР) є підставою для відхилення тендерної пропозиції.

4. Відповідно до п.4 ч.2 Додатку 2 до тендерної документації, учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати копію Статуту в останній (діючій) редакції або іншого установчого документу (вимога встановлюється до Учасників торгів - юридичних осіб).
На виконання зазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції ТОВ «Граніт-Груп» міститься файл «Статут», проте учасником не надано одну сторінку Статуту, а саме сторінку №19, яка може містити інформацію, яка могла б вплинути на рішення Замовника.
На підставі викладеного, тендерна пропозиція ТОВ «ГРАНІТ-ГРУП» повинна бути відхилена.
На підставі вищевикладеного,- ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення про визначення ТОВ «Граніт-Групп» переможцем даної процедури закупівлі.
Наголошуємо, що у випадку, якщо дана вимога буде проігнорована Замовником, ТОВ «ГРАНКОРБІЛД» буде вимушене звернутися зі скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у порядку, що передбачений ст..18 Закону України «Про публічні закупівлі». Окрім цього, нами як частим учасником процедур закупівель може бути залишений негативний відгук про дану закупівлю і Замовника на веб-порталі DOZORRO (громадський контроль закупівель) https://dozorro.org/ .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 вересня 2020 09:02
За результатами розгляду вимоги зазначаємо наступне:
1. Зазначається, що назва файлу, який використовується для перевірки ЕЦП не містить номера гарантії. Однак це не є грубим порушенням та не впливає на зміст поданої тендерної пропозиції. Згідно Розділу 3 Тендерної документації Замовник допускає Учасником допущення формальних помилок.
3. Щодо відсутності інформації про кінцевих бенефіціарних власників в ЗУ «Про реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб підприємців» не міститься інформації щодо строків внесення інформації про кінцевих бенефіціарних власників до відомостей про юр.рсобу, більше того, юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності Законом №361, подають державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим Законом, та структуру власності протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності (це встановлено ч. 4 Перехідних та прикінцевих положень Закону №361).
Оскільки Мін’юстом таких форм ще не затверджено, не можно вважати ТОВ «Граніт-Групп» таким не порушив строків для внесення такої інформації в ЄДР.
4. Щодо відсутності 19 сторінки статуту в поданій тендерній пропозиції: це є формальною помилкою, що не тягне за собою відхилення пропозиції.
Крім того статут є в загальному доступі на сайті https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search.

Документи подані скаржником

10 вересня 2020 15:45
Вимога Замовнику
10 вересня 2020 15:45
Договір купівлі
10 вересня 2020 15:45
видаткова накладна

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-08-11-003160-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ Шершня, Код ЄДРПОУ:20415401
Дата подання: 10 вересня 2020 17:34
Скарга в процесі закупівлі у відкритих торгах №UA-2020-08-11-003160-b
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом’янського району" м. Києва розпочало закупівлю будівельного каменю (бортовий камінь гранітний) (ДК 021:2015:44910000-2: Будівельний камінь) на плановану суму закупівлі 1184000,00 грн. на електронному майданчику "ПРОЗОРО" в процесі закупівлі на відкритих торгах №UA-2020-08-11-003160-b. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШЕРШНЯ" подало найнижчу пропозицію на участь в відкритих торах - 686 000,00 UAH з ПДВ, тому електронний майданчик визнав цю пропозицію найбільш вигідною (переможною). 02.09.2020 року відбувся розгляд пропозиції ТОВ "Шершня", за результатами якого Замовник відповідно до протоколу № 02/09 засідання тендерного комітету від 02.09.2020 року (протокол є в системі " ПРОЗОРО") відхилив пропозицію ТОВ "Шершня" з наступним формулюванням: "- учасником наданий радіаційний сертифікат та паспорт радіаційної якості сировини і будівельного матеріалу, що виданий на ім’я ТОВ "Лабіс", проте не надано жодного документу що підтверджує взаємовідносини між цими юридичними особами. Враховуючи це тендерний комітет не може прийняти до уваги та розгляду радіаційний сертифікат та радіаційний паспорт, які видані не на ім’я ТОВ "Шершня", це не відповідає вимогам Тендерної документації." Стаття 5 Закону України "Про публічні закупівлі" визначає принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, а саме: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 3) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 4) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 5) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу другого ст. 16 ЗУ "Про публічні закупівлі", якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників/співвиконавців. ТОВ "Лабіс" є субпідрядником/співвиконавцем робіт з виготовлення об’єкту закупівлі. Згідно з пунктом 7 розділу "3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації зі змінами, прямо передбачено, надання будь-якої інформації про субпідрядника (субпідрядників) не передбачено. (тендерна документація є в системі " ПРОЗОРО") З іншої сторони, хоча надання додаткових відомостей і не вимагалось, ч. 16 статті 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачає, що в разі, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Однак, зазначені вимоги ч. 16 статті 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" не було дотримано Замовником, внаслідок чого прийняте рішення не відповідає вимогам зазначеного закону та тендерній документації. Водночас компанія, яка визнана переможцем - ТОВ "ГРАНІТ-ГРУПП" з вартістю пропозиції, 1 030 000,00 грн. з ПДВ, також не надавала радіаційних сертифікатів на предмет закупівлі виданих на її ім’я. Вочевидь має місце дискримінація та нерівне ставлення до учасників оскільки за рівних умов визнано переможцем пропозицію, що є дорожчою. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів ТОВ "Шершня" з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. Вважаємо, що Замовником було порушено процедуру проведення публічних закупівель (зокрема, статті 29 ЗУ "Про публічні закупівлі" та положенням тендерної документації на відкриті торги №UA-2020-08-11-003160-b), внаслідок чого прийнято дискримінаційне, упереджене, необ’єктивне та незаконне рішення (викладене в протоколі № 02/09 засідання тендерного комітету від 02.09.2020 року), яке порушує права та законні інтереси ТОВ "Шершня" на отримання замовлення на виконання робіт та отримання прибутку від виконання таких робіт. Водночас, вважаємо, що Замовником порушено публічний інтерес. Відхилення нашої пропозиції та прийняття пропозиції ТОВ "ГРАНІТ-ГРУПП" з ціною 1 030 000,00 грн. призводить до закупівлі товарів за ціною вищою в 1,5 рази від ціни пропозиції ТОВ "Шершня" (686 000,00 грн.). В результаті укладення угоди з ТОВ "ГРАНІТ-ГРУПП" будуть витрачені зайві кошти комунального підприємства на суму 344000,00 грн. Такі дії з відхилення найбільш економічно обґрунтованої пропозиції за надуманими, необґрунтованими підставами, на нашу думку, містить елементи корупційної складової. При складенні протоколу Замовником, також, було допущено порушення вимог ч. 12 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до яких передбачено, що протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про: 1) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель; 2) перелік тендерних пропозицій; Всупереч наведеним вище вимогам протокол засідання тендерного комітету № 02/09 від 02.09.2020 року не містить визначеної законом обов’язкової інформації. Керуючись наведеним та ст. 18, ч. 16 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі", пунктом 7 розділу "3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації, ПРОСИМО: 1. Встановити наявність порушення в діях Замовника з відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Шершня" у відкритих торгах №UA-2020-08-11-003160-b. 2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення у формі протоколу №02/09 засідання тендерного комітету від 02.09.2020 року про відхилення пропозиції ТОВ "Шершня". 3. Зобов’язати Замовника повернутись до розгляду пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Шершня" та визнати Товариство з обмеженою відповідальністю "Шершня" переможцем у відкритих торгах №UA-2020-08-11-003160-b.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 вересня 2020 10:24
рішення від 14.09.2020 № 17196.pdf
Дата публікації: 15 вересня 2020 10:22
інформація про перенесення від 23.09.2020 № 14990.pdf
Дата публікації: 24 вересня 2020 00:54
рішення від 30.09.2020 № 18418.pdf
Дата публікації: 05 жовтня 2020 23:12
Коментар замовника щодо усунення порушення: Усі вимоги АМКУ прийняти до розгляду та усунені Замовником
Дата виконання рішення замовником: 07 жовтня 2020 16:26

Документи подані скаржником

10 вересня 2020 15:50
Скарга АМКУ
10 вересня 2020 15:50
Договір купівлі
10 вересня 2020 15:50
видаткова накладна

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 серпня 2020 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Шершня 698 000,00
UAH з ПДВ
686 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Стилус 1 032 000,00
UAH з ПДВ
691 440,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГРАНІТ-ГРУПП 1 084 000,00
UAH з ПДВ
1 030 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРАНКОРБІЛД" 1 099 200,00
UAH з ПДВ
1 083 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 14:34
39.проект договору.PDF
26 серпня 2020 14:34
24.копія виписки.PDF
26 серпня 2020 14:34
23.копія статуту.PDF
26 серпня 2020 14:34
21._ 68 гарантійний лист.PDF
26 серпня 2020 14:34
13.копія ІПН директора.PDF
26 серпня 2020 14:34
4.Відгук Дже Рост.PDF

Публічні документи

26 серпня 2020 22:10
sign.p7s
26 серпня 2020 22:08
статут.pdf
26 серпня 2020 22:08
ст 17.PDF
26 серпня 2020 22:08
сертифікат.pdf
26 серпня 2020 22:08
свідоцтво ПДВ.pdf
26 серпня 2020 22:08
радіаційний паспорт.pdf
26 серпня 2020 22:08
протокол зразків.pdf
26 серпня 2020 22:08
наказ_5-к протокол.pdf
26 серпня 2020 22:08
Лист-пояснення 001.pdf
26 серпня 2020 22:08
заява.pdf
26 серпня 2020 22:08
гарантія на товар.PDF
26 серпня 2020 22:08
договор Матвієнко.pdf
26 серпня 2020 22:08
Договір між Стилус і 83.pdf
26 серпня 2020 22:08
договір зберігання 2014.PDF
26 серпня 2020 22:08
відгук позитив_page-0001 (1).pdf
26 серпня 2020 22:08
аналогічні роботи.PDF
26 серпня 2020 22:08
договір зберігання 2013.PDF
26 серпня 2020 22:08
витяг.pdf
26 серпня 2020 22:08
проект договору.PDF
26 серпня 2020 22:08
дог від пов в зб 16 2012.PDF
26 серпня 2020 22:07
опис предмету.PDF
26 серпня 2020 22:07
тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

26 серпня 2020 18:38
sign.p7s
26 серпня 2020 18:36
Додаток 6.pdf
26 серпня 2020 18:14
Документи А.В. Патока.zip
26 серпня 2020 18:14
Статут.pdf
26 серпня 2020 18:14
Додаток 5.pdf
26 серпня 2020 18:13
Додаток 1.pdf
26 серпня 2020 18:13
Додаток 3.pdf

Публічні документи

26 серпня 2020 20:29
sign.p7s
26 серпня 2020 20:28
2. Тендерна пропозиція.pdf
26 серпня 2020 20:28
6. Протокол директор.pdf
26 серпня 2020 20:28
7. Проект договору.pdf
26 серпня 2020 20:28
9. Довідка ст.17.pdf
26 серпня 2020 20:28
14. Виписка ГранКорБілд.pdf
26 серпня 2020 20:28
19. Довідка про МТБ.pdf
26 серпня 2020 20:28
22. Технічна частина.pdf
26 серпня 2020 20:28
23. Статут Гранкорбілд.pdf
26 серпня 2020 20:28
Підписаний-G0820-1902-GL-tender.pdf
26 серпня 2020 20:28
30. Персональні дані.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Шершня
#20415401
Очікує рішення 686 000,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 16:25
ТОВ Шершня
#20415401
Рішення скасоване 686 000,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 16:25
ТОВ Стилус
#37001811
Рішення скасоване
691 440,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 16:25
Обґрунтування аномально низької ціни
до 04 вересня 2020 00:00
ТОВ ГРАНІТ-ГРУПП
#43300004
Рішення скасоване 1 030 000,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2020 16:25

Документи

Документи

02 вересня 2020 15:32
sign.p7s
02 вересня 2020 15:26
Відхилення шершня.pdf

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

04 вересня 2020 11:51
sign.p7s
04 вересня 2020 11:50
Відхилення Стилуса.pdf
03 вересня 2020 09:29
Відхилення Стилус .pdf
02 вересня 2020 16:44
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 07 жовтня 2020 16:28
Кінець періоду оскарження: 18 жовтня 2020 00:00
Дата відміни: 18 жовтня 2020 00:01
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відсутність потреби в закупівлі
Документи:
07 жовтня 2020 16:28
Електронний цифровий підпис
07 жовтня 2020 16:27
Відміна борта.pdf

Актуальні тендери

До пошуку