Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: код 77210000-5 «Лісозаготівельні послуги» (Лот №1: «Прохідна рубка на території Костогризівського лісництва: площа – 15,0 га.»; Лот №2: «Суцільна рубка санітарна на території Раденського лісництва: площа – 2,1 га.»)
Очікувана вартість
119 520,00 UAH
UA-2020-08-11-002881-a fb396e474d244741b03eb9dba78480ba
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Костянтинівна Мацюк

+380554221150 dlmg.tsyurup@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛЕШКІВСЬКЕ ЛІСОМИСЛИВСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО"
Код ЄДРПОУ: 00993194
Місцезнаходження: 75100, Україна , Херсонська обл., м. Олешки, вул. Софіївська, буд. 80
Контактна особа: Ольга Костянтинівна Мацюк
+380554221150
dlmg.tsyurup@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 11:37
Звернення за роз’ясненнями: до 17 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 серпня 2020 00:00
Очікувана вартість: 119 520,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77210000-5: Лісозаготівельні послуги


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів*

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Олешківське лісомисливське господарство».
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 00993194.
4. Місцезнаходження замовника: вул. Софіївська, буд. 80, м. Олешки, Олешківський р-н, Херсонська обл., 75100.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Мацюк Ольга Костянтинівна, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Державного підприємства «Олешківське лісомисливське господарство», вул. Софіївська, буд. 80, м. Олешки, Олешківський р-н, Херсонська обл., 75100, телефон +380554221150, e-mail: dlmg.tsyurup@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Послуги.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Лот №1: «Прохідна рубка на території Костогризівського лісництва: площа – 15,0 га.»; Лот №2: «Суцільна рубка санітарна на території Раденського лісництва: площа – 2,1 га.».
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Лот №1: «Прохідна рубка на території Костогризівського лісництва: площа – 15,0 га.»: ДК 021:2015: код 77210000-5 «Лісозаготівельні послуги»; Лот №2: «Суцільна рубка санітарна на території Раденського лісництва: площа – 2,1 га.»: ДК 021:2015: код 77210000-5 «Лісозаготівельні послуги».
9. Код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Лот №1: «Прохідна рубка на території Костогризівського лісництва: площа – 15,0 га.»: ДК 021:2015: код 77211400-6 «Послуги з вирубування дерев»; Лот №2: «Суцільна рубка санітарна на території Раденського лісництва: площа – 2,1 га.»: ДК 021:2015: код 77211400-6 «Послуги з вирубування дерев».
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: Лот №1: «Прохідна рубка на території Костогризівського лісництва: площа – 15,0 га.»: загальний об’єм – 496 куб.м. в т.ч. ліквід – 422 куб.м.; Лот №2: «Суцільна рубка санітарна на території Раденського лісництва: площа – 2,1 га.»: загальний об’єм – 168 куб.м. в т.ч. ліквід – 146 куб.м.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Лот №1: «Прохідна рубка на території Костогризівського лісництва: площа – 15,0 га.» - Костогризівське лісництво, село Костогризове, Олешківський р-н, Херсонська обл., 75130; Лот №2: «Суцільна рубка санітарна на території Раденського лісництва: площа – 2,1 га» - Раденське лісництво, с.Раденськ, Олешківський р-н, Херсонська обл., 75113.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): «Замовник» проводить оплату наданих послуг протягом 30 календарних днів з моменту підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 119 520,00 грн. (сто дев’ятнадцять тисяч п’ятсот двадцять грн. 00 коп.) з ПДВ.: Лот №1: «Прохідна рубка на території Костогризівського лісництва: площа – 15,0 га.» - 89 280,00 грн. (вісімдесят дев’ять тисяч двісті вісімдесят грн. 00 коп.) з ПДВ.; Лот №2: «Суцільна рубка санітарна на території Раденського лісництва: площа – 2,1 га.» - 30 240,00 грн. (тридцять тисяч двісті сорок грн. 00 коп.) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Лот №1: «Прохідна рубка на території Костогризівського лісництва: площа – 15,0 га.» - 89 280,00 грн. (вісімдесят дев’ять тисяч двісті вісімдесят грн. 00 коп.) з ПДВ.; Лот №2: «Суцільна рубка санітарна на території Раденського лісництва: площа – 2,1 га.» - 30 240,00 грн. (тридцять тисяч двісті сорок грн. 00 коп.) з ПДВ.
16. Джерело фінансування закупівлі: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 195,20 грн. (одна тисяча сто дев’яносто п’ять грн. 20 коп.) – 1 % від загальної очікуваної вартості предмета закупівлі: Лот №1: «Прохідна рубка на території Костогризівського лісництва: площа – 15,0 га.» - 892,80 грн. (вісімсот дев’яносто дві грн. 80 коп.) – 1 % від очікуваної вартості частини предмета закупівлі (лота); Лот №2: «Суцільна рубка санітарна на території Раденського лісництва: площа – 2,1 га.» - 302,40 грн. (триста дві грн. 40 коп.) – 1 % від очікуваної вартості частини предмета закупівлі (лота).
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування):не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
19. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
20. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «27» серпня 2020 року час 00:00 год.
21. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
22. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
23. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
24. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
25. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
26. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».

*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до положень статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

11 серпня 2020 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 11:37
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ_(Лiсозаготiвел_нi_послуги).doc
11 серпня 2020 11:37
ТД_ДОДАТОК_6.docx
11 серпня 2020 11:37
ТД_ДОДАТОК_5.doc
11 серпня 2020 11:37
ТД_ДОДАТОК_4.docx
11 серпня 2020 11:37
ТД_ДОДАТОК_3.docx
11 серпня 2020 11:37
ТД_ДОДАТОК_2.doc
11 серпня 2020 11:37
ТД_ДОДАТОК_1.doc
11 серпня 2020 11:37
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1: «Прохідна рубка на території Костогризівського лісництва: площа – 15,0 га.»
Опис предмету закупівлі:
Лот №1: «Прохідна рубка на території Костогризівського лісництва: площа – 15,0 га.»: загальний об’єм – 496 куб.м. в т.ч. ліквід – 422 куб.м.
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 89 280,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 892,80 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

496 м³
Лот №1: «Прохідна рубка на території Костогризівського лісництва: площа – 15,0 га.»
ДК 021:2015: 77210000-5 — Лісозаготівельні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75130, Україна, Херсонська область, село Костогризове, Олешківський р-н, Костогризівське лісництво
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія «Замовник» проводить оплату наданих послуг протягом 30 календарних днів з моменту підписання Сторонами Акта приймання-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ВОЙТЕНКО СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ" 88 387,20
UAH з ПДВ
88 387,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 серпня 2020 14:13
Електронний підпис
21 серпня 2020 13:49
Пропозиція 2 ЛОТ.PDF
21 серпня 2020 13:49
пропозиція 1 ЛОТ.PDF
21 серпня 2020 13:49
проект договору Лот 2.PDF
21 серпня 2020 13:49
Проект договору ЛОТ 1.PDF
21 серпня 2020 13:49
Довідка ст.17.PDF
21 серпня 2020 13:49
Довідка санкції.PDF
21 серпня 2020 13:49
Довідка працівники.PDF
21 серпня 2020 13:49
Виписка з ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ВОЙТЕНКО СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ"

Інформація про відміну

Дата відміни
27 серпня 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій