Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з розробки кошторисної документації (м. Тернівка, вул. С. Маркова, буд. 8)
Очікувана вартість
1 481,00 UAH
UA-2020-08-11-002264-b 84c3e28bf91144e184d211e553489553
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Радкевич Тетяна Борисівна

+380563754535 RTB131@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області
Код ЄДРПОУ: 21910427
Місцезнаходження: 49094, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул.Набережна Перемоги, 26
Контактна особа: Радкевич Тетяна Борисівна
+380563754535
RTB131@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


Місцезнаходження замовника - Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, буд. 26, 40094. Категорія замовника - органи соціального страхування.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розроблення кошторисної документації по об'єкту: "Поточний ремонт службових приміщень Головного управління Пенсійного фонду України в Дніпропетровській області за адресою: Дніпропетровська область, м. Тернівка, вул. Сергія Маркова, буд. 8"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49094, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Набережна Перемоги, буд. 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Підписання акту передачі-приймання виконаних робіт Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

11 серпня 2020 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне Підприємство "Арт-Стиль 2"
#40908436
Переможець 1 481,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 12:39

Документи

11 серпня 2020 12:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 12:56