Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання (за кодом ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання)
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2020-08-11-001944-c 430062a3fd6c458e92f66818e45cd484
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гальченко Марина Валеріївна

+380666837227 marinazlatasasha@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РУБІЖАНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" РУБІЖАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01983683
Місцезнаходження: 93009, Україна , Луганська обл., місто Рубіжне, вул. Студентська, 19
Контактна особа: Гальченко Марина Валеріївна
+380666837227
marinazlatasasha@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 16:38
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 16:38
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути викладені українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 комплекти
Персональний комп’ютер у складі ( системний блок ,монітор , миша ,клавіатура)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93009, Україна, Луганська область, м Рубіжне, вул. Студентська 19.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30236000-2 — Комп’ютерне обладнання різне
12 шт
принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93009, Україна, Луганська область, м Рубіжне, вул. Студентська 19.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30232100-5 — Принтери та плотери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 серпня 2020 08:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 16:31
Зміни _2.PDF
17 серпня 2020 16:31
Тендерна документація нова редакція 2.doc
14 серпня 2020 15:12
Перелік змін.PDF
14 серпня 2020 15:12
Тендерна документація нова редакція.doc
11 серпня 2020 16:34
Тендерна документація (1) (1).doc
18 серпня 2020 08:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 серпня 2020 16:31
Зміни _2.PDF
17 серпня 2020 16:31
Тендерна документація нова редакція 2.doc
14 серпня 2020 15:12
Перелік змін.PDF
14 серпня 2020 15:12
Тендерна документація нова редакція.doc
11 серпня 2020 16:34
Тендерна документація (1) (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 13 серпня 2020 10:25
Дата відповіді: 14 серпня 2020 11:35
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. 2)Чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? 3)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику на Ваше звернення надаємо відповідь:
1 Замовником будуть розглядатися аналоги та еквіваленти товару, характеристики якого саме такі або кращі за всіма параметрами порівняно з технічними вимогами, які вказані в Додатку №4 до тендерної документації.
2 Тип роз'єму центрального процесора повинен відповідає типу роз'єму материнській платі. Сам процесор має бути сумісний з материнською платою ( не менше Socket 1151 (для Intel) або Socket AM4 для (AMD)
3 Потрібно лише поставити товар.
Загальне питання по закупівлі
Дата подання: 14 серпня 2020 12:06
Дата відповіді: 14 серпня 2020 14:58
Шановний замовник, у розділі «Умови гарантійного обслуговування» додатку № 4 до тендерної документації, Ви зазначили наступне: «1. Гарантійний термін обчислюється з дати приймання товару у повному обсязі замовником. Під час гарантійного періоду учасник (постачальник) проводить відновлення працездатності товару, що є предметом закупівлі, шляхом його ремонту або заміни у сервісному центрі.». Також у пункті 5.12. додатку № 5 до тендерної документації «Проект договору», Вами вказано: «5.12. Гарантійний термін обслуговування 12 місяців з дати вводу обладнання в експлуатацію.» Просимо привести проект договору у відповідність до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: дякуємо за запитання, замовником будуть внесені зміни до умов тендерної документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 16:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 168 573,72
UAH з ПДВ
168 573,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 серпня 2020 16:19
Електронний підпис
26 серпня 2020 16:17
Реєстр документів.pdf
26 серпня 2020 16:17
Довідка з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

Інформація про відміну

Дата відміни
26 серпня 2020 16:38
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій