Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали
Очікувана вартість
622 000,00 UAH
UA-2020-08-11-000785-b 1727dd6bef574809948428e117b59ad9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Облещук

380977204479 vikesh85@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Тернопільської районної ради "Тернопільська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 42588170
Місцезнаходження: 47740, Україна , Тернопільська обл., селище міського типу Великі Бірки, ВУЛИЦЯ ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 51
Контактна особа: Вікторія Облещук
380977204479
vikesh85@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до оголошень відкритих торгів:-UA-2020-06-12-010147-c та UA-2020-07-17-003964-c оприлюднених на веб-порталі Уповноваженого органу на закупівлю Медичні матеріали -33140000-3-78 найменувань було відмінено, згідно частини 2 статті 32 Закону, а саме: подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій .Зважаючи на вищезазначене та необхідність закупівлі медичних матеріалів прийнято рішення застосувати переговорну процедуру закупівлі товарів за предметом ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – Медичні матеріали -33140000-3, згідно частини 2 пункту 1 статті 40 Закону, а саме: Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації;»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 серпня 2020 10:46
Оскарження наміру укласти договір: 22 серпня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Джерело фінансування - кошти НСЗУ.Місцезнаходження замовника- м.Тернопіль, вул. Кн.Острозького, буд. № 9, 46000.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
78 Одиниця
Медичні матеріали-78 найменувань- згідно Додатком 1 Технічна специфікація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Кн.Острозького, буд. № 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

11 серпня 2020 10:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 серпня 2020 10:08
Додаток 1 Технічна специфікація.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Мілько О.І.
#334020868
Переможець 622 000,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 10:46

Документи

11 серпня 2020 10:44
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 серпня 2020 10:46

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Мілько О.І.
#334020868
622 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 серпня 2020 10:44
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 11:02
звіт про виконання договору.docx укладений
29 березня 2021 11:00
Електронний підпис зміни до договору
08 лютого 2021 11:52
Додаткова угода 3.PDF зміни до договору
08 лютого 2021 11:49
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:43
дод.угода 2 до Договору 121 від 31.12.2020.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 12:41
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 12:23
дод.угода 1 до Договору 121 від 31.12.2020.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 12:20
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 12:15
Договір 121 від 27.08.2020р.pdf укладений
27 серпня 2020 12:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
08 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись п.8 ч.5 та ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»,
Номер договору про закупівлю: 121
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 395 440,06
UAH