Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна , Сумська обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2 |
Контактна особа: |
Овчаренко Сергій +380542700285 Sad_invest@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2020 09:49 |
Оскарження наміру укласти договір: | 22 серпня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Документи тендерної пропозиції, які підготовлені Учасником повинні бути складені українською мовою.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 04.12.19р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше місяця відповідно до наданого головним розпорядником погодження та лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф. КБ-3. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
11 серпня 2020 09:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2020 09:12 |
Скан ПВП 10-08.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-29-000017 ● c95d16e27221486c9330aa9582e41ce9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2020 12:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.09.2020 №61
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 29.09.2020 №61
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4. UA-2020-08-11-000181-c від 11.08.2020 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-05 16:33:07
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-17-05 Лохвиця - Гадяч - Охтирка - контрольно-пропускний пункт «Велика Писарівка» (окремими ділянками) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-11-000181-с) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-IIIV(зі змінами) (далі-Закон), постала потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Так, відповідно до частини третьої статті 40 Закону, Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
На підтвердження цієї вимоги надайте інформацію з документальним підтвердженням (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори, тощо), про встановлені вимоги до учасника дочірнього підприємтсва «Сумський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі – ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК«Автомобільні дороги України»), зокрема, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, кваліфікаційні критерії, вимоги про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
Окрім цього, прошу надати :
- копію поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК«Автомобільні дороги України», в тому числі супровідного листа з відміткою замовника про отримання, в якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель;
- копію протоколу засідання тендерного комітету щодо прийняття рішення про проведення переговорної процедури закупівель.
Пояснення з документальним підтвердженням надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-08 13:27:43
Надання пояснень
У відповідності до пункту 1 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затверджений наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, Західний офіс Держаудитслужби (далі - Офіс) підпорядковується Держаудитслужбі та є її міжрегіональним територіальним органом. У складі Офісу утворюються як структурні підрозділи управління у Волинській, Закарпатській, Івано-Франківській, Рівненській, Тернопільській, Чернівецькій, Хмельницькій областях (далі - управління). Управління здійснюють свої повноваження на території адміністративно-територіальної одиниці за їх місцезнаходженням відповідно.
Згідно з наказом від 29.09.2020 року № 61 «Про початок моніторингу закупівель» Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області розпочато моніторинг закупівлі № UA-2020-08-11-000181-c, проведеної та завершеної САД у Сумській області.
05.10.2020 Управлінням сформовано запит про надання пояснень, у відповідності до якого через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту Службу зобов’язано надати копію поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», в тому числі супровідного листа з відміткою замовника про отримання, в якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель; копію протоколу засідання тендерного комітету щодо прийняття рішення про проведення переговорної процедури закупівель, пояснення з документальним підтвердженням.
Разом з тим, у зв’язку із зростанням у Сумській області рівня захворюваності на вірус SARS CoV-2 (коронавірус, що викликає захворювання COVID-19) та запровадженням у Службі режиму дистанційної роботи на дому, просимо перенести термін надання запитуваних документів та інформації на момент завершення вказаної дистанційної роботи, відновлення доступу працівників до оригіналів документів щодо вказаної процедури закупівлі та до комп’ютерно-копіювальної техніки.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-13 09:56:29
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-17-05 Лохвиця - Гадяч - Охтирка - контрольно-пропускний пункт «Велика Писарівка» (окремими ділянками) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-08-11-000181-с) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-IIIV(зі змінами) (далі-Закон), постала потреба в отриманні повторного пояснення з документальним підтвердженням.
Так, відповідно до частини третьої статті 40 Закону, Замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
На підтвердження цієї вимоги надайте інформацію з документальним підтвердженням (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори, тощо), про встановлені вимоги до учасника дочірнього підприємтсва «Сумський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» (далі – ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК«Автомобільні дороги України»), зокрема, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, кваліфікаційні критерії, вимоги про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
Окрім цього, прошу надати :
- копію поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК«Автомобільні дороги України», в тому числі супровідного листа з відміткою замовника про отримання, в якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель;
- копію протоколу засідання тендерного комітету щодо прийняття рішення про проведення переговорної процедури закупівель.
Пояснення з документальним підтвердженням надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-16 08:52:40
надання пояснень
Згідно з наказом від 29.09.2020 року № 61 «Про початок моніторингу закупівель» Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області розпочато моніторинг закупівлі № UA-2020-08-11-000181-c, проведеної та завершеної САД у Сумській області.
13.10.2020 Управлінням сформовано повторний запит про надання пояснень, у відповідності до якого через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту Службу зобов’язано надати:
- інформацію з документальним підтвердженням (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори, тощо), про встановлені вимоги до учасника дочірнього підприємства «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України»), зокрема, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, кваліфікаційні критерії, вимоги про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
- копію поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ДП «Сумський облавтодор» ВАТ «ДАК «Автомобільні дороги України», в тому числі супровідного листа з відміткою замовника про отримання, в якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель;
- копію протоколу засідання тендерного комітету щодо прийняття рішення про проведення переговорної процедури закупівель;
- пояснення з документальним підтвердженням.
Разом з тим, у своїй попередній відповіді Службою вже зазначалося, що у зв’язку із зростанням у Сумській області рівня захворюваності на вірус SARS CoV-2 (коронавірус, що викликає захворювання COVID-19) в Службі для всіх профільних працівників запроваджено режим дистанційної роботи на дому. Крім того, на даний час, на території міста Суми встановлено режим «червоної зони», що спричинило введення додаткових обмежувальних заходів щодо переміщення працівників територією міста. У зв’язку з викладеним, просимо перенести термін надання запитуваних документів та інформації (пояснень) на дату зняття з міста Суми режиму «червоної зони», завершення вказаної дистанційної роботи та відновлення доступу працівників до оригіналів документів щодо вказаної процедури закупівлі і до комп’ютерно-копіювальної техніки, які знаходяться на відповідних робочих місцях.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно з наказом від 29.09.2020 року № 61 «Про початок моніторингу закупівель» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області проведено моніторинг закупівлі № UA-2020-08-11-000181-c ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-17-05 Лохвиця - Гадяч - Охтирка - контрольно-пропускний пункт “Велика Писарівка” (окремими ділянками) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь ), за результатами якого 21.10.2020 року складено Висновок про результати моніторингу закупівлі (далі – Висновок) та зобов’язано САД у Сумській області здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом недопущення таких порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. САД у Сумській області опрацьовано та проаналізовано Висновок, який ми вважаємо незаконним та необґрунтованим, тому керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо на нього аргументовані заперечення. В інформації про результати моніторингу зазначено, що на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, які оприлюднено через електронну систему закупівель 05.10.2020 та 13.10.2020, замовником не надано інформації з документальним підтвердженням (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори, тощо) про встановлені вимоги до учасника дочірнього підприємства «Сумський облавтодор» відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України». Визначено Висновком порушення «Зазначене є порушенням Замовником частини п’ятої статті 8 Закону» Заперечення Частиною 5 статті 8 Закону встановлено, що Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Відповідно до цієї норми Замовником через електронну систему закупівель у встановлений Законом термін надано пояснення від 08.10.2020 № 04/1633 про запровадження у Службі режиму дистанційної роботи на дому через значне зростання у Сумській області рівня захворюваності на вірус SARS CoV-2. Запитувані документи у друкованому вигляді знаходяться в архіві Служби автодоріг, в електронному вигляді зазначені документи відсутні. У зв’язку з зазначеним Замовник клопотав про перенесення термінів надання запитуваних документів та інформації на момент завершення дистанційної роботи, відновлення доступу працівників до оригіналів документів щодо вказаної процедури закупівлі та до комп’ютерно-копіювальної техніки. Втім, клопотання Замовника Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області не розглянуто, а направлено повторний запит. При цьому, враховуючи встановлення режиму «червоної зони» на території міста Суми, що спричинило введення додаткових обмежувальних заходів щодо переміщення працівників територією міста, обставини, у яких перебував Замовник, не змінилися. У зв’язку з викладеним, Замовник повторно клопотав перенести термін надання запитуваних документів та інформації (пояснень) на дату зняття з міста Суми режиму «червоної зони» та завершення вказаної дистанційної роботи. Тобто, викладені у листах від 08.10.2020 № 04/1633 та від 15.10.2020 №04/1659 обставини є об’єктивними й не залежали від дій Замовника, а підстави для запровадження дистанційної роботи законодавчо обґрунтовані, тому дистанційна робота впроваджена як необхідний тимчасовий захід на період карантину. Таким чином, зазначена у Висновку норма Закону ніяким чином не порушена Замовником, адже Замовник надав обґрунтовані пояснення через електронну систему закупівель у встановлений Законом термін. 2. В інформації про результати моніторингу зазначено, що в повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури не зазначено місце надання послуг. На підставі цього Висновком визначено порушення вимог пункту 3 частини шостої статті 40 Закону. Заперечення Згідно з вимогами пункту 3 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити інформацію про місце надання послуг. Повідомлення про намір укласти договір, сформоване автоматично електронною системою закупівель та у рядку «місце надання послуг» містило інформацію про місце надання послуг: «Україна, відповідно до документації». Звертаємо увагу на те, що відповідно до частин 4-5 статті 40 Закону Замовник за результатами проведених переговорів з учасником процедури закупівлі приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю обов’язково безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель протягом одного дня після ухвалення рішення. З викладеного випливає, що Замовник після прийняття рішення про намір укласти договір оприлюднює в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір. Слід значити, що у розділі «Повідомлення про намір укласти договір» у зазначеній процедурі закупівлі у полі «документи» 11 серпня 2020 року Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір під назвою документу ППНУД СОАД 10-08.pdf. У зазначеному повідомленні наявна інформація про місце надання послуг: автомобільна дорога загального користування державного значення Т-17-05 Лохвиця - Гадяч - Охтирка - контрольно-пропускний пункт “Велика Писарівка” (окремими ділянками). Таким чином, Замовником у повному обсязі виконано вимоги статті 40 Закону. Виходячи з вищевикладеного, вважаємо, що Висновок Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області містить необґрунтовані та передчасні висновки про порушення САД у Сумській області як Замовником вимог частини п’ятої статті 8 Закону та пункту 3 частини шостої статті 40 Закону. Додаток: повідомлення про намір укласти договір в 1 екз. на 4 арк.
2020-10-28 12:49:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення частини п’ятої статті 8 Закону та пункту 3 частини шостої статті 40 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Cлужбою автомобільних доріг у Сумській області 04.11.2020 подано позовну заяву до Сумського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 05 листопада 2020 |
Номер відкриття провадження: | 2-а/818/7842/20 |
Дата відкриття провадження: | 12 листопада 2020 |
Документи:
14 липня 2021 15:26
|
Електронний підпис |
14 липня 2021 15:26
|
Електронний підпис |
05 листопада 2020 09:49
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СУМСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР"ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" #31931024 |
Переможець |
3 617 907,60
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2020 09:49
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 11 серпня 2020 09:49
Учасник | Пропозиція | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "СУМСЬКИЙ ОБЛАВТОДОР"ВІДКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДЕРЖАВНА АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ УКРАЇНИ" #31931024 |
3 617 907,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 15:35
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2020 16:38
|
договір 12ПД.pdf | укладений |
31 серпня 2020 16:38
|